34. Nadšení a rozloučení

67 5 0
                                    

Tu dobu už byla noc . Smečka pozorovala zraněného Akira jak mizí v temnotách džungle . Všichni byli nějak zranění . Kopa , Kasi a Dora sice vyvázli s několika škrábanci . Některým členům smečky taky něco po Akirovi zůstalo . Žádný bojovník ale nedopadl jako Saya , Fire a Watsali .

Ubohá Saya měla pravou přední nohu zraněnou . Na té jí zůstaly tři hluboké škrábance . Bolelo jí to tak, že s nohou raději nehla .
Fire byl o vlásek před smrtí . Akira mu totiž tlačil do krku své tesáky . Kdyby se Akirovi podařilo je probodnout přímo do krku, s Fire by už byl konec . Po sobě měl několik škrábanců . Na těch mu ale tolika nezáleželo .
Watsali měl přez oko dvě jizvy . Na krku měl zranění . A hodně škrábanců .

Fire nabral síly a zvedl se ze země . Přišel k Saye . Podíval se na ní a ona na něho . Měla slzy na krajíčku . Noha jí moc bolela a tak se nemohla vstát  . Fire chytl Sayu za zátylek a poponesl jí kousek , položil ji opatrně do měkkého listí . Saya by se před tím vztekala na Fire ať ji pustí na zem . Tentokrát za tohle byla ráda .  Fire jí zranění párkrát olízl a nechal ji už být . Saye už po té tolik zranění nebolelo . Chtěl udělat dobro pro ni ale ne pro sebe .
Pak kousek popošel ke Kopovi . Trochu pokašlával .
,, Kopo ... já asi nezvládnu jít s tebou do Lví říše . ” povídal mu utrápeně ,, Já ...” pak začal kašlat .
,, Fire ! ” lekla se Dora a přiběhla k němu .
Fire upadl a ještě párkrát zakašlal . Saya , Kopa , Kasi a Dora se na něho vylekaně dívali .
,, Fire ! ” jekl tišeji Kasi .
,, Nic , jen ... ten krk . ”
Fireovi trochu vytekla krev z čumáku .
,, Watsali ! ” zavolal Kasi .
Watsali k nim přišel .
,, Nikdo mu pomoct nemůže . ” řekl .
Kopa se odvrátil od Fire . ,, Proč ? ”
,, Musí se s tím vypořádat sám . ”
Watsali svou velkou tlapou položil Fireovu hlavu víc k zemi . Fire hlavu povolil a položil ji na zem . Po chvíli zavřel oči .
                         ~~~~~~~
Když je otevřel, už se svítalo .
,, Fire ! ” zvolala na něho starostlivě ale i tak nadšeně Dora . Přiběhla k němu . Nejraději by ho uvítala objetím, ale pak ji došlo : ,, Co to vlastně dělám ?!” a odstoupila od něho .
,, Doro ...” řekl tiše Fire . Opatrně se postavil . Prošel kolem Dory a usmál se na ní . Dora mu úsměv oplatila .

Watsali seděl na vrcholu své skály a rozhlížel se po okolí .
,, Watsali ? ”
Watsali se otočil na lva kterému ve větru vlála jeho hnědá hříva . ,, Ano, Kopo ? ”
,, Já bych se rád vrátil domů do Lví říše a s Kasim jsme se té noci dohodli že by šel se mnou a připojil se k naší smečce ... Víš kudy přesně se tam má jít ? ” chtěl vědět Kopa .
,, No, já zrovna ne ale...”

,, Kopo ! ” zavolal někdo . Na skálu za nimi přišel taky Kasi .
,, Copak je Kasi ? ”
,, Fire už je v pořádku ! A co tu děláš ?”
,, To mám radost že je . Já a Watsali plánujeme cestu domů . ” odpověděl nadšeně Kopa .
,, Vážně ! ” nadšeně na to Kasi .
,, Ehrrm ! ” upozornil na sebe Watsali . Pak pokračoval . ,, Můj rádce vám může ukázat cestu . ”
,, Naru ! ” zavolal z výšky Watsali .
Kasi si přisedl ke Kopovi . Oboum zajímalo na koho to Watsali volá .

Z blízkého stromu na skálu seskočilo malé zvířátko .
,, Ano, pane ? ”
Watsali jim oznámil : ,, Toto je nártoun Naru . Můj rádce . On všechno vidí a taky ví kde je Lví říše . Zavede vás tou nejlepší cestou . ”

Kopa a Kasi se na nártouna zadívali .
Takové podivné zvířátko to bylo . Bylo to malé . Mělo to velikou hlavu . A to nejvýraznější co na něm uviděli byly veliké oči, které Kopu a Kasiho bedlivě pozorovaly .

Kopa tohle zvíře viděl poprvé

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Kopa tohle zvíře viděl poprvé . Ale klidně by si ho dal ke snídani .

Téhle myšlence se Kopa pousmál .

,, Tak Kopo , rozmyslel sis to . Chtěl bys jít do Lví říše právě teť ? ” zeptal se s úsměvem Watsali .
Kopa zpustil oči z nártouna . Rozbušilo se mu nadšením srdce .
,, Co ? Teda, no rád bych se vrátil . Ještě si o tom musím promluvit s ostatními .
,, Dobře tak za nimi jděte . ” odpověděl Watsali .

Kopa a Kasi šli za svými přáteli .
,, Doro , Fire ? ” oslovil je Kopa . ,, My s Kasim jsme se rozhodli že by jsme šli do Lví říše právě teť . Ještě jsme se přišli zeptat na váš názor . ”
Dora se k němu otočila a řekla : ,, Kopo, já nevím . Když ... Já a Fire by jsme tu chtěli zůstat . ”
,, Ano já bych tu rád zůstal . Navíc já a Saya jsme zraněný a nemáme na tu cestu síly . ” dodal Fire a podíval se na Sayu . Ta ležela poblíž a pouzavřenýma očima je pozorovala .
Pak si to chvíli rozmýšlela a prohodila s Firem pár slov . Nakonec ale jim šťastně odpověděla .
,, Já bych s vámi mohla jít . Ale jen bych vás tam doprovodila, protože tu chci zůstat . ”

Tak s tím souhlasili . Pak se všichni shromáždili na jednom místě . Celá smečka včetně Watsaliho se s nimi rozloučila .
Kopa sice se svým průvodcem nártounem Naru úplně spokojený nebyl . Takové vykulené a malé zvířátko mu má ukázat cestu ? To ho moc nepřesvědčilo . Nejraději by si toho otravného nártouna dal k snídani . On ale byl jeho jediná naděje jak se vrátit domů .
Pak se Kopa s Kasim rozloučili s Firem a Sayou . Popřáli si šťastnou cestu a vydali se na výpravu do Lví říše .







Tak je tu další kapitola .
Na obrázku : nártoun Naru .( Ten obrázek je z knihy . )
Jinak čauky mňamky vaše 123kockajj .

Lví Král : Kopův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat