Kopa s Kasim šli na lov . Zaujmuli pozice . Sledovali králíka . Kasi vyskočil z trávy a svým neúplně povedeným řevem králíka vyděsil .Králík se rozběhl proti Kopovi a Kopa skákal po něm . Něco mu ale skok zabránilo a shodilo ho to k zemi .
Veliké zvíře s pruhy zvedlo králíka do tlamy. Kopa se vzpamatoval z prudkého nárazu a podíval se do děsivého obličeje zvířete a hned ho poznal . Byl to tygr . Nebyl zcela dospělý ale i tak to byl nebezpečný zabiják.
Tygr se ohlédl na ležícího Kopu . Pustil z tlamy zakouslého králíka , lstivě se usmál a ukázal na Kopu svoje ostré zuby . Chytl Kopu a podíval se na místo od kud uslyšel ten divný zvuk .( Zvuk když se Kasi pokusil zařvat .) Hrábnul tlapou do trávy a vytáhl Kasiho . Obě lvíčata surově pohodil na zem a zavrčel :
,,Vrrrr , kdo jste ?!"
,,J-já jsem Kopa a tohle je můj kamarád Kasi ." zakoktal Kopa .
,,Já jsem Storck a co vy děláte v džungli Tygrů !?" zavrčel tygr a podíval se na ty dva jak se strachem třesou . Kasi vstal a vyděšeně řekl : ,,No to vlastně ani nevíme , ale když jsme se tak hezky seznámili tak mi už zase půjdeme ."
Lvíčata se zvedla a šla nejistě pryč .
Damu dupnul lvíčatům na ocasy ,,Nikam nepůjdete !" zavrčel a přitáhl je k sobě .
Hlasitě zařval a ze křoví vyskočili další dva tygři .,,Co se stalo ?" řekl jeden z tygrů .
,,Podívej tihle dva ustrašení malý lvi se jak si ocitli na našem území !"řekl mu Storck .
,,Odneseme je Akirovi . Ten s nimi něco udělá ." řekl ten tygr a chytl Kasiho do tlami .
,,Kopo , pomoc !" zakřičel Kasi .
Kopa vytrhl svůj ocas z Storckovi tlapy a běžel k tygrovi který držel Kasiho a zařval na něho . Jeho podivný zavřeštění tygry ale rozesmálo .
,,Ha , ha , ha , ha to je řev mocného lva !" smál se Storck a tlapou si utíral slzu od oka . Pak vzal do tlamy Kopu a nesl ho . Ostatní tygři šli za ním . Damu nesl Kopu , další tygr Kasiho a poslední tygr uloveného zajíce . Damu ještě nahlas řekl :
,, Jsem zvědavý co s vámi můj táta Akira udělá . Těšte se lvíčata !"Snad se vám nová kapitola líbí .
Na obrázku v médiích Storck .
Výslovnost Storck je [ Stork ].
Hlasujte komentuje budu za to ráda ⭐😊. Zatím čauky mňamky vaše 123kockajj .
ČTEŠ
Lví Král : Kopův příběh
PrzygodowePříběh lva Kopy který se ve filmu ukázal jen jednou . Kopa má být králem Lví říše . Zira se ale chce pomstít za Scara , proto se Kopu pokusí zabít . Všichni si budou myslet že Kopa je mrtvý . Kopa je ale jen omráčený a když se probudí uteče do džung...