,, Kdo je to ? ” zeptal se Kopa . Byl velmi zvědavý . Kiaru uviděl , Simbu , Nalu , Kiona snad celou smečku . Kdo by mohl být další .
,, Pojď za mnou ! ” odpověděla mu Kiara . Ta nechala lvíčata chvíli samotná . Díky lvicím že smečky však byli pod kontrolou .Kiara Kopu vyvedla z jeskyně . Vedla ho někam za skálu do savany . Venku se už stmívalo . Kopa se podíval okolo sebe . V dálce zahlédl nějakou lvici .
Kdo to ale byl .
,, Tady je . ” oznámila Kiara . Ta šla ke Lví skále . Na Kopu ještě značně zamrkala . Ten věděl že má jít už sám .Tak tedy šel . Blížil se k té lvici . Ta byla několik metrů před ním . Kopa jí okoukl .
Světle hnědá až trochu do oranžova zbarvená srst , modré oči , úzká hlava , o kolo oči měla zhnědlou srst , na hlavě takový příčesek . Když byl Kopa malý, tak takovouhle lvici ještě ve smečce neměli . Byla to asi lvice od vyhnanců .
Kopa se k ní blížil víc . To že lvice byla od vyhnanců, neznamenalo že bude mírná . Lvice uslyšela šustnutí trávy pod Kopovo tlapou . Hned se otočila a po Kopovi vyjela . Tlapou s vyraženými drápy Kopu praštila . Ten ztratil reflex a lvice ho stihla srazit k zemi . Lvice nad ním stála a zhluboka dýchala . To asi šlo poznat že byla naštvaná .
,, Vitani ? ” oslovil jí Kopa . Poznal jí .
Vitani Kopu pustila .Zeptala se ho kdo je a on se jí představil . Náhle ho poznala . Měla velkou radost . Ještě se Kopovi omluvila za to jak po něm vyjela . Ve Vitani totiž zůstalo ještě trochu vyhnanství .
Vitani by Kopu nejraději objala . Měla ale jed otázku .
,, Kopo , proč jsi se nevrátil dřív ? Ty roky jsi se jen tak někde schovával ? ” Od Kopy odstoupila . Byla smutná .
,, Ne , Vitani . Byl jsem omráčený . Když jsem se probudil nikdo u mě nebyl . Myslel jsem že mě rodiče nechtěli . ” odpověděl jí Kopa a sedl si vedle ní .
,, Moc jsi mi chyběl Kopo . ”
Vitani už měla lepší náladu . Pečlivě olízla Kopovi to zranění co mu způsobila .
Kopa se podivil . Nic takového by od Vitani nečekal .
,, Ty mě taky Vitani . ” odpověděl .
Vitani se ke Kopovi přitulila . Kopovi hned došlo že ona má ráda jeho a on ji .
,, Miluji tě Kopo . ” řekla mile .
,, Já tebe taky Vitani . ” odpověděl jí zas Kopa .Už věděl co mu za ty roky Vitani tajila . To už mu ale bylo jedno . Našel si svoji životní družku .
V dálce je zahlédl starý opičák Rafiky . Tomu už určitě Simba oznámil že se princ vrátil .
Na obrázku : Kopa s Vitani
Vaše 123kockajj .
ČTEŠ
Lví Král : Kopův příběh
AventuraPříběh lva Kopy který se ve filmu ukázal jen jednou . Kopa má být králem Lví říše . Zira se ale chce pomstít za Scara , proto se Kopu pokusí zabít . Všichni si budou myslet že Kopa je mrtvý . Kopa je ale jen omráčený a když se probudí uteče do džung...