Cestování se zpomalovalo . Všem džungle přišla jako jejich domov . Za to Kopa někdy i vzpomínal na Lví říši . Pravidelně každou noc se díval na hvězdy . Když mu ve snu Mufasa ukázal jeho hvězdu , Kopa se podle ní snažil navigovat . Jeho hvězda byla od ostatních menší, ale zato ještě zářivější . Svojí hvězdu našel podle těch ostatních .
Kopa ale podle ní cestu nedokázal najít . Byla to přece jen hvězda . Neuměl se v tom vyznat . Spíše se všímal ostatních věcí než návratu do Lví říše .
Čas plynul jako voda a všichni za tu dobu více dospívali .
Kopovi narostla krásná , hnědá a hustá hříva . Jeho jizva přez čumák a tlamu, kterou mu zanechal Akira se nezahojila .
Kasimu narostla hustá tmavě až do černá hnědá hříva . Ve které jeho světle modré oči hodně vynikaly a svítily .
Dora vyrostla do stejné víšky jako byl Kasi s Kopou a s tou výškou nebyla tak pozadu jako před tím .
Saya už dovedla rychle běhat a nebyla tak maličká jako před tím .
Fire byl velký a silný tygr . O trochu větší než Kopa s Kasim . Jeho vzpomínky jizvy které měl po boji s Akirem, zmizeli .
Když se jen tak procházeli, Kopa měl takový divný pocit . Pocit že se někam blíží . Začal se řídit srdcem, které se tu dobu více rozbušilo a někam ho táhlo . Chvíli to takhle pokračovalo dokud nenarazili na rozcestí, které rozdělovalo husté stromoví a křoví . Kopa se před rozcestím zastavil a ztuhl . Ostatní šli dál cestou, kterou se Kopovi vůbec nechtělo . Spíš ho to táhlo tou druhou cestou .
,, Kopo , je ti něco ? ” řekl Kasi který se na něho tu dobu otočil .
,, Ne .... Ale měli by jsme jít druhou cestou . ” odpověděl Kopa .
,, Proč ? ”
,, No .... Přijde mi spíš lepší než tamta . Je ... tam víc světla .”
,, Dobře , jak myslíš . ” řekl Kasi a ještě zvolal na ostatní ,, Hej , všichni mohli by jsme jít tou druhou cestou ! ”
,, Proč ? ” otočila se na něho Dora .
,, Je tam víc světla možná je bezpečnější . ” odpověděl Kasi .
,, Hmmm , asi ano . Tak pojďme . ”Tak teda šli tou druhou cestou . Chvíli procházeli džunglí . Skrz stromy už pronikalo více světla . Za chvíli před sebou uviděli menší savanu .
Savanou prošli a ta je zase zavedla do džungle .
Když procházeli džunglí, před nimi byla obrovská rokle . U rokle byla cestička po které se rozhodli že půjdou .,, Fire , Mě už bolí tlapky . Nemohli by jsme si odpočinout ? ” stěžovala si Saya .
,, Promiň Sayo , ale tuhle rokli musíme projít rychle . Nikdy nevíme jestli nás tahle úzká cesta zrovna unese . ” odpověděl jí Fire .
,, Aha . A já mám žízeň a hlad . ” žadonila ještě Saya .
Kopa se k ní nahnul a odpověděl jí :
,, Sayo , musíš vydržet . Až tuhle rokli do jdeme tak – ” odmlkl protože uslyšel zapraskání zapraskání .Kopa leknutím zaťal drápy do země . Všichni byli sticha a poslouchali . To zapraskání se ozvalo znova a všichni věděli už odkud . Hromada kamení a stvrdlého písku na které Dora stála, se s ní prolomila . Kasi který stál hned za ní se jí pokusil chytit, ale nepodařilo se mu to . Dora se uklouzla drápy po tom kameni .
,, Doro ! ” zvolali všichni vylekaně .
Kámen který se prolomil , spadl do hluboké rokle a Dora by taky spadla dokud by jí Fire nechytil . Sklouzávala mu z tlap . Ještě s těží se zadními tlapami hrabala na horu . Do záchrany se připojili i Kopa s Kasim . Chytli jí a tahali ji na horu . Snaha se vyplatila a Doru vytáhli z rokle . Vyčerpaně dýchali .
,, Děkuji vám! ” říkala zběsile Dora a pořád lapala nervózně po dechu .
,, Rádo se stalo . ” odpověděli Kopa , Fire a Kasi dohromady .Když obešli tu rokli , Saya se konečně dočkala svého odpočinku . Ještě jim chybělo něco ulovit , ale to už jim bylo jedno . Všichni byli rádi že je Dora naživu .
ČTEŠ
Lví Král : Kopův příběh
AventurePříběh lva Kopy který se ve filmu ukázal jen jednou . Kopa má být králem Lví říše . Zira se ale chce pomstít za Scara , proto se Kopu pokusí zabít . Všichni si budou myslet že Kopa je mrtvý . Kopa je ale jen omráčený a když se probudí uteče do džung...