,, Naru ! " zavolal Watsali svého rádce .
Rádce přiběhl .
,, Prosímtě odveď je do Lví říše . "
,, Rozkaz pane . " oznámil Naru a přiběhl ke Kopovi , Kasimu a Doře .
,, To je ten rádce ? " zeptala se podivně Dora a koukla se do těch jeho vyvalených očích .
,, Ano , lepší naději nemáme . " vzdychnul Kopa .
,, Je to trochu podivín ." dodal tiše Kasi . ,, Ty oči by mu mohli už dávno vypadnout ."
,, Co prosím !? " vyptával se podezdřele Naru .
,, Ale nic ..." odpověděl nejistě Kasi .
Naru se na Kasiho zadíval a jeho oči se ještě zvětšili .
,, Pojďte se mnou . Odvedu vás do Lví říše ! " zvolal Naru a skočil do Kopovi hřívy .Vylezl si na místo kde dokonale viděl . Kopa sebou trochu ucukl . Když zjistil co mu to vlezlo do jeho ' krásné ' hřívy . Kopa vzorničky natočil nahoru a uviděl trochu toho nártouna . Nártoun se naklonil a vyvalil na Kopu své velké oči . Kopa svůj zrak raději odvrátil .
Watsali ještě na ně zavolal : ,, Šťastnou cestu ! ",, No tak jdeme ! " povzbudil ale trochu panovačně Naru .
Oni pod rozkazem Narua tedy šli .
Po nějaké době co procházeli džunglí, se Kopa nejistě zeptal .
,, Naru , Watsali nám říkal že stačí jen přeběhnout poušť . Myslíš že nás vedeš dobrou cestou ? "
Naru mu pyšně a vědecky odpověděl : ,,Ano, jdeme správnou cestou . Orientovat se umím ; a to díky mým očím . Jen tu poušť tak trochu obcházíme . Jsem nártoun a ti na poušti nežijí a to samé i ta tygřice . Je mnohem lepší jít tudy než se nechat na poušti ohlodat supy ."
Nártouna poslechli a radši mlčeli . Nechtěli pořád poslouchat jeho vychytračivé odpovědi .Po několika hodinách putování se zastavili . A proč ...
Naru vyskočil z Kopovi hřívy na jeden suchý strom . Ve stromě byla díra do které on vlezl .
,, Přestávka . Jdu spát . " prohlásil .
,, Ale Naru ..." vzdychl Kopa .
,, Nártouni jsou noční tvorové . Já musím mít větší energii na noční lov . "
Po chvilce se ze stromu už nic neozvalo . Naru už určitě spal .
,, No to nám tak scházelo ! " zavrčel Kopa ,, Denně budeme čekat než se ta zakrslá opice vyspí a pak než si v noci naloví ! "
,, Bohužel bez té 'zakrslé opice' cestu nepoznáme ..." utišovala ho Dora .
,, Mám lepší nápad . Zeptáme se té opice na cestu a hned po té jí sežereme . " přidal se Kasi .
Kopa by s tím odsouhlasil ale ...
,, Jak si tu drobotu ale rozdělíme !? "Kasi mu chtěl něco odpovědět, ale Dora ho zasekla .
,, Hele vy dva , toho nártouna musíme nechat naživu ! Je to naše jediná naděje , jak říkal Kopa . Navíc ... zákony džungle praví : 'Nezabíjej když není potřeba .' "
,, Co ? Tady jsou nějaké zákony o jídle ?"Kopa se trochu zmírnil .
,, Ano , Kasi . U nás vlastně taky . Nejsme přece nenasyti ."
,, Aha ... no , v naší smečce zákony o jídle nebyly ... Nebo vlastně ano . " odpověděl trochu smutněji Kasi .Pak ale hrdě proslovil zákon o jídle .
,, Nejdřív se nažere vládnoucí samec , po té staré samice a nakonec lvíčata . Které z lvíčat si urve nejlepší kus masa ještě před tím než by mělo jíst, bude odměněno pořádnou fackou . "
,, Tys to zkoušel že o tom tolik víš . Utrhl sis kus masa než jsi měl ? " podivil se Kopa .
,, No.... tak nějak...ano . Od té doby jsem to nezkoušel . Ale teť už to je jedno . "Po chvíli i oni usnuli . Když se vzbudili, byl už večer . Naru seděl na větývce stromu a bez mrknutí je pozoroval .
,, Je čas na lov ! " oznámil .
Kopa se koutkem oka podíval na vyvalené oči nártouna . Nestrpěl aby se ty dvě velké oči na něho furt dívali .
,, Dobrou noc ! Já jdu lovit . " dořekl a skočil na blízký strom . Z jedné větývky na druhou šplhal či skákal a jeho dlouhý ocas se míhal za ním .,, Co že to řekl ? " rozespale se zeptal Kasi, který vztával ze země . Protáhl se a otřepal ze sebe listí které, měl ve hřívě .
,, Jde na lov . " odpověděl mu Kopa .
,, Tak mi půjdeme lovit také . " zvolala Dora která byla vzhůru už před chvílí .
,, Dobrý nápad . Už mám hlad ! " souhlasil Kopa .Za nedlouho si také něco ulovili . Po chvíli přišel Naru . Který byl už nažraný a připravený na další putování .
Tak se zas vydali na cestu .
Kopa cestou pozoroval oblohu . Byla plná hvězd a jeho hvězda zářila více .
Po pár dnech už zjistili že blízko nich je poušť . Krajina byla už sušší a vody tolik nebylo . Zvířata ta tam nebyla snad žádná a Kopa s Kasim a Dorou byli vyhladovělí .,, Teť by jsme už vyrazili do pouště ! Musíte se předem napít . Já bohužel už dál s vámi jít nemohu . Poušť je pro nártouna smrtí . Ale pro vás však ne . Jste lvi . Navíc ta poušť tak dlouhá není . Rozhlížel jsem se a daleko odtud šli vidět nějaké hory . Nebo ce je to zač ... " oznámil vědecky Naru .
Poblíž nich bylo menší napajedlo . Všichni tři se tedy pořádně napili . Vodu měli a co jídlo ? Kopovi už nezajímal návrat domů . Jen se aspoň trochu něčeho nažrat .
Všichni tři pak přišli zpátky k Naruovi . Měli velký hlad . Kopa s Kasim na Narua hladově civěveli . Dora mezi tím někam odešla . Naru jen využíval té chvíle že ho oba lvi poslouchají .
Naru pak pyšně dořekl : ,, No páni . To je snad poprvé co mě tak vzorně pos-" Nedořekl to .
Kasi měl Narua v tlamě . Už se těšil jak se nají . Kopa se nabručeně podíval na Kasiho . Kasi ho připravil o jediné jídlo . Pak se to ale Kasimu ani nevyplatilo . Dora Kasiho překvapila fackou, která umožnila Naruovi svobodu . Ten celý oslintaný upadl na zem .
Kasi se vzpamatoval a uviděl před sebou Doru, která držela v tlamě právě ulovenou antilopu .
,, Tak to jsme si nedomluvili ! " zaječel Naru na Kasiho .
Oni se ale už pustili do jídla na které tak dlouho čekali . To jen díky Doře .Nějakou dobu šli džunglí, která byla sušší a sušší . Nakonec se zastavili .
Za nimi byla stále džungle a před nimi vyprahlá pustina s rozpraskanou zemí .
Poušť ...
ČTEŠ
Lví Král : Kopův příběh
AdventurePříběh lva Kopy který se ve filmu ukázal jen jednou . Kopa má být králem Lví říše . Zira se ale chce pomstít za Scara , proto se Kopu pokusí zabít . Všichni si budou myslet že Kopa je mrtvý . Kopa je ale jen omráčený a když se probudí uteče do džung...