Na mrtvé tělíčko Kopy zasvítily paprsky slunce a on se jako kouzlem probudil .
Vstal a nemohl moc chodit , přepadával z jedné nohy na druhou . Za ním zůstávaly stopy kapek krve . Už nemohl . Byl příliš slabý .
Zakopl a skutálel se do kamenité rokle , kde usnul .
Začala velká bouře . Déšť smyl Kopovi z těla některou krev , která pak odtékala s vodou do škvír v kamenech . Najednou udeřil blesk a Kopa se probudil .
Utíkal prič z rokle . Za ním šlehaly blesky .
Zapomněl na bolesti , snažil se utéct rychleji než do něho udeří blesk . Utíkal ale nevěděl kam .
Když bouře a blesky skončily , Kopa se motal po poušti . Kožíšek už měl celý suchý tlamičku horkem vyprahlou .
A začal mít halucinace .
,,Mami ." zavolal když se před ním ukázala halucinace Naly .
,,Mami , maminko ! No tak počkej na mě !" volal na ní . Ona jen stála Kopa běžel za ní . Nemělo to cenu . Když Kopa běžel Nala stála pořád na místě , ale byla pořád ve stejné dálce .
Pak zmizela a místo ní se ukázala Vitani . Opakovalo se to pořád i s ní i ze Simbou , Kiarou , Sarabi a lvicemi ze smečky . Kopa najednou uviděl v dálce džungli , ale byl utahaný upadl na vyprahlou zem . Supy kteří létali vysoko pod sluncem létaly blíže k zemi a doufali že lvíček ležící na zemi je mrtvý a že se oni zase nají .~~~~~~
,,Vstávej ." volal někdo nad ním .
Kopa otevřel oči měl mokrý obličej od vody . Olízl si vodu na tlamičce a nad sebou uviděl hnědého lvíčka s modrýma očima .,,Kde to jsem ?" zeptal se ho Kopa.
,,Tady v džungli . Našel jsem tě na poušti . Málem by tě sežrali supy . Proto jsem tě sem odtáhl ."
,,Děkuji ti moc . Kdybys mě nepřišel zachránit byl bych dávno mrtvý ." radoval se Kopa .
,,A jak ty se jmenuješ ? Já jsem Kasi "
,,Já jsem Kopa ." řekl a postavil se .
Kasi se podíval na Kopovi jizvy a zaschlou krev po těle a řekl :
,,Kopo ty ale vypadáš strašně . Kde jsi k těm jizvám přišel ?!"
,,To je na dlouhé povídání . A nevíš kde je tady voda Kasi ?"
,,Ha , ha , voda ? Jsi přece v džungli voda je tady všude !" zasmál se ,, Pojď za mnou Kopo !" a běžel .
Kopa běžel za ním . Všude tu bylo hodně krásných květin . Všude byly stromy obrostlé velikými listy .Pro Kopu to bylo jako v ráji protože tohle v savaně jen tak nenajde . Kasi dovedl Kopu k velikému vodopádu . Kopa hned jak to uviděl běžel se napít . Radostí do vody skočil a vykoupal se . Pak z vody vylezl , otřepal se a řekl : ,, Teda Kasi , tady to je tak skvělé tady se budu mít dobře ! Kasi a odkud jsi ?"
,,Jsem z jedné daleké smečky kterou asi znát nebudeš Kopo . Toužil jsem po dobrodružství , proto jsem se jedné noci vytratil a našel jsem tuhle džungli ."
,,A Kasi , nevíš kde tady seženu nějaké jídlo ? Mám velký hlad !"Není naštěstí mrtvý 😦
Na obrázku v médiích
1. Kopa
2. Kasi
3.džungle
Hlasujte komentuje budu za to ráda ⭐😊.
Zatím čauky mňamky vaše 123kocka jj.
ČTEŠ
Lví Král : Kopův příběh
AdventurePříběh lva Kopy který se ve filmu ukázal jen jednou . Kopa má být králem Lví říše . Zira se ale chce pomstít za Scara , proto se Kopu pokusí zabít . Všichni si budou myslet že Kopa je mrtvý . Kopa je ale jen omráčený a když se probudí uteče do džung...