Vytasil drápy a napřáhl nad něho tlapu . Dora rychle k němu běžela . Skočila po té tlapě a chtěla to Akirovi zabránit . Akirovi ostré drápy ale Doru řízly přez břicho . Akira s Dorou mávl mimo Kopu a Kasiho o zem . Dora upadla . Z bolesti jí tekly slzy z očí . Ona se ale nevzdala . Zády se postavila před Kopu a Kasiho a předem k Akirovi .
Akira byl velice překvapený že zranil Sigaryny mládě a to mládě to samo chtělo , jen aby neublížil Kopovi a Kasimu .,,Dorrrrro!" zavřel hrubě Akira .
Dora vytasila drápy a postavila se do útočné pozice .
Tím chtěla říct : ,,Nech je být "
Akira jí zlostně zařval do obličeje aby mu uhla . Dora pořád před nimi stála a bránila je .
,,Nic jim neuděláš když tu pořád budu stát já !" řekla se zavřenou tlamičkou a vyceněnými zuby Dora .
,,Malá tygřice jestli tohle budeš dělat potrestám tě jako jsem chtěl je ." řekl Akira a podíval se na Kopu a Kasiho .
Chtěl aby mu Dora odstoupila ale ne . Neodstoupila nebála se ho a to Akira naštvalo . A to do slova . Zase na ní zařval a to ještě hlasitěji . Dora tam stála jako sloup jen trochu pouzavřela oči . Akira už to nebavilo . S vyceněnými zuby se na ní pousmál . Podíval se na ostatní tygry a řekl : ,,Do klece s nimi . A to myslím i s ní !"Sigary se na Doru naštvala za to její sourozenci se ušklíbli . Taru a Pifua to nenaštvalo ani jim to nebylo líto . Spíš jim to udělalo radost .
Tygři pod Akirovo povelem všechny tři odnesli do klece . Doru tam stěží dostali protože do klece v žádném případě nechtěla . Jeden tygr pak do ní surově vrazil a ona se tam dostala . Upadla na břicho a její zranění na břiše jí zapálelo .
,,Auh !" vzdychla .
Akira odcházel a naposledy jim řekl .
,,Teť budete všichni tři každé ráno lovit . Nebudete nám utíkat . Budeme vás pořád sledovat !" dořekl a odešel .
,,Teť už jim neutečeme nikdy ." řekla smutně Dora . Nasadila lepší náladu a dopověděla . ,,Nu což . Vždy jsem s vámi loviva . Sice budu jíst stejně málo jako vy . Aspoň nebudu v přítomnosti mé hrozné sestry a mého ještě hroznějšího bratra ."
Kopa jí odpověděl : ,,To jo Doro . Jsme v tom prostě všichni spolu !"
ČTEŠ
Lví Král : Kopův příběh
AdventurePříběh lva Kopy který se ve filmu ukázal jen jednou . Kopa má být králem Lví říše . Zira se ale chce pomstít za Scara , proto se Kopu pokusí zabít . Všichni si budou myslet že Kopa je mrtvý . Kopa je ale jen omráčený a když se probudí uteče do džung...