Když Kopa přišel domů rodiče se na něho nezlobili , zato na Vitani ano .
Vitani běžela rychle do jejich jeskyně , aby se Zira nezlobila že byla venku tak dlouho .
,,Vitani , kde jsi byla ? Zmizela jsi mi z dozoru !" řekl hnědošedý lev Nuka , který ji zahlédl .
,,Já ... já ... hrála jsem si venku !"
V tom do skály vešla Zira a zařvala :
,, Jak to že jsi ji pustil z dozoru Nuko ! "
,,Promiň mami já ... hehe ...já ." zběsile koktal Nuka .
Vitani pozorovala jak to Nuka od Ziry schytává .
,,Sama jsem odešla !" vykřikla Vitani .
Zira se podívala na Vitani a zavrčela .
Vitani strachem ucukla .
,,Co jsi tam dělala . Říkala jsem ti že se s ním stýkat nesmíš ."
,,Ziro , já jsem ... si chtěla jenom s někým hrát ."
,,Výš vůbec jaké nebezpečí pro naši smečku může tohle znamenat Vitani ! Můžeme klidně i kvůli tomu jít do vyhnanství !"
Zařvala a uděřila drápy Vitani do ramene . Vitani se rozplakala a držela si rameno ze kterého tekla krev . K ní přiběhl její mladší bráška Kovu a utěšoval jí . Zira odešla a na konci otvoru jeskyně se na ně podívala a zařvala :
,,Už nikdy tě s ním nechci vidět !"Ráno . Kopa vstal a běžel k napajedlu .
Už se nemohl dočkat až uvidí zase Vitani . Rozhlédl se kolem sebe , ale Vitani nikde . Všude jí hledal ale nic .
Nakonec našel tu jeskyni kterou obývá Vitani a ostatní . Vitani ležela před jeskyní a olizovala starou kost antilopy , která tu zbyla po minulé večeři .
Kopa jí tentokrát nepřivítal útokem ke hře . Přišel k ní a čumáčkem do ní strčil .
,,Vitani , co je ti ? Proč sis se mnou nešla hrát k napajedlu ?"
,, Promiň , Kopo to mám za trest ."
,,Proč ? Co jsi provedla ?"
,,To ti nemůžu říct . Asi by tě to mrzelo .",,Řekni mi to ! Proč máš trest ?"
,, Protože jsem si s tebou hrála Kopo !"
Kopa se na ni podíval a vzdychnul si . Kvůli němu se Vitani ani nemůže napít vody z napajedla . Musí tu jen tak ležet a nic nedělat . Kvůli trestu a kvůli němu .
,,To je mi líto Vitani . Můžu za to já . "
,,Né ty zato nemůžeš Kopo , můžu si za to sama !" vzdychala Vitani .
,,A teť radši uteč Kopo ! Může se vrátit Zira a já i ty by jsme to od ní pěkně schytali ."
Kopa se podíval na Vitani a poznal že je smutná .
,,Kopo , uteč ! Není to tu bezpečné !" křikla . Kopa jí poslechl a odběhl prič .
Vitani si položila tlapky přez hlavu a z oka jí ukápla slza .
Kopa běžel do Lví skály a tam si lehl na kámen . Byl smutný . V rohu ležící na listech uviděl svojí maličkou sestřičku Kiaru a protože dobré skutky by se plnit měli , Kiaru si vzal do tlapek . Opatrně si přez ní položil krk , aby ji zahříval .
Kiara byla jediná malá dušička která ho dokázala ve špatných chvílích potěšit .
Na obrázku v médiích
1.Vitani , Kovu a odcházející Zira.
2.Kopa a Vitani
3. Kopa a Kiara
Zatím čauky mňamky vaše 123kockajj.
ČTEŠ
Lví Král : Kopův příběh
AventurePříběh lva Kopy který se ve filmu ukázal jen jednou . Kopa má být králem Lví říše . Zira se ale chce pomstít za Scara , proto se Kopu pokusí zabít . Všichni si budou myslet že Kopa je mrtvý . Kopa je ale jen omráčený a když se probudí uteče do džung...