19 . Lež

120 3 0
                                    

~~ Lví skála~~
Kiara už byla starší než před tím .
Smrt Kopy jí tenkrát nepřišla nic tragického ale od té doby co se to stalo jí někdo pořád z rodiny scházel . Měla vzpomínky na nějakého lvíčka , ale nepamatovala si kdo to byl a jak vypadal . Proto to šla říct Simbovi .

,,Tati !" zavolala na něj .
,,Co pak je Kiaro ." zeptal se Simba a očekával že se jí bez tak něco stalo . Zavalil jí kupou otázek .
,, Jsi v pořádku ? Máš trn v tlapce ? Něco tě bolí ? Maš hlad ?"
Od té doby co přišel o Kopu byl více starostlivý a snažil se Kiaru co nejvíce chránit .
,,Ne , ne tati jsem v pořádku ale ...
Když jsem byla mladší nebyl tu s námi ještě někdo kdo tu teť už není ?"
Simba se lekl a vzpomněl si na Kopu .

,,Ach né co jí mám říct . Nesmí se dozvědět o Kop..."

,,Haló , mluvím sama ze sebou ?"
,, Né nemluvíš Kiaro !" zasmál se .
Kiara se postavila zády a prohlížela si krajinu .
,,Nevíš o tom nic ?" zeptala se ještě .
Simba se podíval do oblohy a pár vteřin přemýšlel co má říct své dceři , jen aby neprozradil Kopu .
Pak se podíval zpátky na Kiaru a vážným a trochu nejistým hlasem řekl :,,Možná si vzpomínáš na Mheetua . Byl na tvém vítání . Je to určitě on ."
Sice Kiaře zalhal ale co by měl přesně říct .
Kiara se otočila zpátky k Simbovi a zeptala se :
,,Kdo je Mheetu ?"
,, Mheetu? To je přece tvůj strýček ."
,,Opravdu já mám strýčka !? " řekla s radostí ,, A proč tu s námi není ? On zemřel ?" řekla smutně .
,, Ne , nezemřel je na živu . On tu totiž s námi není .... Je to normální . Lvi ze smečky kteří jsou plně připraveni vyšlu do světa . Dnes ho pozvu na krátkou návštěvu sem , abys ho pořádně poznala ." dořekl a seběhl ze skály .
Hlasitě zavolal : ,,Zázů !"
Z oblohy přiletěl Zazu a svým trochu ukdákaným hlasem se zeptal : ,, Ano , pane ?!"
,,Zvu sem Mheetua . Přiveď ho sem !"

Zazu vyletěl do dálky a mířil ke smečce kterou obýval Mheetu .
Za nedlouho přivedl Zazu Mheetua .
Simba hned jak je viděl přiběhl Mheetua uvítat .
,,Ahoj Mheetu , dlouho jsem tě neviděl . Chtěl bych tě ukázat Kiaře ."
,, Moc rád bych viděl zase po té době Kiaru !" řekl šťastně Mheetu . Hned jak udělal Mheetu jeden krok ke Lví skále , Simba mu zabránil .
,,Co se děje ? Já ji nesmím vidět ?" řekl vylekaně Mheetu .
,, Samozřejmě že můžeš , ale platí jedno pravidlo . A to nemluv o Kopovi ."

Lví Král : Kopův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat