,, Už se musíme rozejít . " oznámil Naru ,, Poušť ..."
Bylo to tak . Poušť . Byla to rozpraskaná a vyprahlá pustina . Nic z ní nerostlo .
Dora se otočila na Narua .
,, Já s nimi půjdu . Doprovodím je až do Lví říše ! " proslovila statečně .
Kopa a Kasi byli nadšení že jejich nejlepší kamarádka jde s nimi .
,, To jsme rádi Doro ! " řekl Kopa .
,, Tygřice Doro , já ti připomínám že poušť není pro tygry ! " rozkázal Naru .
,, To je jedno ! Pro lvy taky ne . " zvolal naposledy Kasi, který už spolu s Dorou a Kopou běžel do pouště .
,, Cestu si pamatuju ! " zavolala na Narua Dora .Tak tedy všichni tři uháněli přez poušť . Naru se vracel domů na Watsaliho území .
Slunce jim pálelo do kožichu . Pod tlapami se jim míhala rozpraskaná země .
Uplynulo asi půl hodiny ...
Blížili se k jakým si skalám .
Naru měl pravdu ; poušť není tak dlouhá .,, Už budeme na konci ! " zvolala Dora ,,Co myslíš Kopo , Je blízko nás Lví říše ? "
,, Jen se dočkej ! " odpověděl Kopa .
,, Mám žízeň ! " odešla ještě Dora .
,, Já taky ! Kopo , jsou ve Lví říši napajedla ? " do toho Kasi .
,, Ano ! "Tak už přeběhli tu poušť . Doběhli k jakým si skalám .
,, Skáli ?! " pomyslel si Kopa .
Kopa šel jako první . Vyskočil na jeden balvan .
,, Poznávám to tuObešli několik skal . Šli stále dál . Před nimi byly hory termitišť .
,, Termitiště a to dochází k tomu že.. jsme ... na zemi Vyhnanců ! " oznámil trpělivě Kopa .
,, Jdeme správně ? " zeptal se Kasi .
,, Jasně že ano ! "
Nějakou dobu procházeli okolo těch termitišť . Když odešli ze země Vyhnanců spatřili daleko před sebou něco ... Něco čeho se Kopa lekl . Nebylo to úplné vylekání . Bylo to z nadšení .
,, Lví skála ! " vykřikl šťastně .
,, Kopo , jsi doma ! " oznámil nadšeně Kasi .
Všichni tři se dívali s úsměvem na tu skálu .Dora pak ale nasadila smutnou náladu .
,, My se ale už musíme rozloučit ..."
,, Ach Doro ! " vzdychl smutně Kopa .
Všichni věděli že se už nikdy neuvidí . Proto byli smutní .
Doře z toho ukápla slza . Kopa vyděl jak si slza dělá cestičku skrz chlupy na Dory tváři . Kopa jen chtěl aby Dora přestala plakat a Kasi to samé .
Dora vzdychla : ,, Já ..."
Kopa se k Doře přátelsky přitulil . Kasi hned taky . Dora se trochu udivila pak se ale usmála . Tak se rozloučili .Dora se ještě napila z jedné louže která poblíž nich byla, aby měla energii na cestu . Kopa s Kasim se už jen dívali jak Dora pomaličku mizí v dálce .
~~~~
Dora byla už v dálce jako miniaturní tečka .
,, Bude se mi po ní stýskat ! " pověděl smutně Kasi .
,, To mě taky Kasi . No třeba se ještě uvidíme . "
,, Třeba..."Tak otočili zrak zase ke Lví skále .
,, Kopo , je líto ale ve smečce by dospěho lva jako jsem já, nepřijmuli . Nejsem součástí vaší rodiny ..."
,, Třeba přijmuli ? "
,, Třeba ..." zopokaval Kasi . Neměl totiž rád když není něco jistě a on se to nedozví .
Pak ale nasadil lepší náladu .
,, No myslíš že by v téhle říši mohli být i jiné smečky Kopo ? "
,, No určitě ! "
,, Tak to jsem rád mohl bych si najít ! "
,, Ano Kasi . Určitě tu je spousta pěkných lvic . " povzbudil ho šťastně Kopa ,, Tak běž ! "
Kasi vyběhl do krajiny Lví říše a ještě zavolal na Kopu : ,, Kopo , určitě se zase někdy setkáme ! "
,, To věřím Kasi určitě ! "
ČTEŠ
Lví Král : Kopův příběh
AdventurePříběh lva Kopy který se ve filmu ukázal jen jednou . Kopa má být králem Lví říše . Zira se ale chce pomstít za Scara , proto se Kopu pokusí zabít . Všichni si budou myslet že Kopa je mrtvý . Kopa je ale jen omráčený a když se probudí uteče do džung...