27. Mise útěku

106 4 0
                                    


Kopa , Kasi a Dora každou noc nebo den uvězněný v kleci klec likvidovali .
Po dvou dnech už se v kleci rýsoval vykousaný otvor a Dora se už dohrabávala ke konci kořene .

Dora se prohrabovala v zemi . Zem byla pevná tak se Doře práce tolik nedařila . Kořeny byly moc dlouhé . Už se ale blížila ke konci . Chytla zuby za kořen a tahala .
,, Kopo , Kasi ! Pomozte mi to vytrhnout !"
Kopa a Kasi se zvedli a šli jí pomoct . Všichni tři chytli kořen do tlamy a tahali . Po těžkém namáhání kořen vytrhli .
,, Hele , už můžeme utéct !" řekla nadšením Dora a protáhla se mezi kořeny . Kopa a Kasi pozorovali Doru jak je na svobodě . Byli nadšení že oni budou za chvíli taky . Kopa lezl ven ale Kasi je napomenul .
,,Pojďte radši sem !"
,, Proč?" řekla Dora .
,, Smečka je na pozoru . Mohou nás právě tě chytit . "napomínal Kasi .
Kopa se vrátil zpátky do klece .
,, Dobře . I když .... tohle je naše šance utéct ." řekl Kopa .
,, No tak si najdeme jinou ! "
Dora se na ně obrátila a pověděla s dobrou náladou : ,, Třeba ne když -"
Několik metrů od nich se ozvali kroky . Dora natočila tím směrem uši .
,, Doro ! " zavolal šeptem Kopa . Dora se rychle protáhla zpátky do klece .
,, Rychle musíme ty kořeny nějak schovat ! " řekl Kopa .
,, Jak ?!" divil se Kasi .
,, Takhle !" dořekl Kopa a zasadil zpátky kořen do země . Zahrabal ho lehce hlínou a listím . Kroky se přibližovaly . Kopa , Kasi a Dora si lehli a dělali že spí .

Z trávy vyšel tygr . Nenápadně se na ně ohlédl . Jedním skokem byl už na skále . Kopa vstal a koukal na jeho ocas který sebou mávnul a byl na skále též .

,, Tak asi utéct nemůžeme . " řekl nešťastně Kasi .
,,Jasně že můžeme . Utečenec v noci !" odpověděla mu Dora .

Už se stmívalo . Všichni tři leželi v kleci a čekali až se tygři vrátí ke skále . Akira vylezl na vrchol skály a rozhlížel se na tu nekonečnou hromadu stromů džungle . Celá džungle byla hlučná . Každou noc dávala zvířata o sobě vědět .
Kopa , Kasi a Dora byli pořád v pozoru . Slyšeli hlasy a kroky tygrů . Když to všechno utichlo tygři spali .
,, Jdeme ! "zašeptal Kopa .
Odhrabali půdu a listí z kořenů které pak ohnuli . Zbyl tam otvor . Otvorem se protáhli a byli na svobodě . Utíkali pryč .

Né všichni tygři o tom nevěděli . Storck uslyšel šustění trávy . Šel se podívat odkud to zaslechl . Šel za skálu kde byla klec . V dálce slyšel jak něco běží od toho místa . Storckovi prolétla hlavou myšlenka které se zalekl .
,,To přece nemůžou být oni ?! " řekl si sám pro sebe . Šel potichu k té kleci . Obešel ten kámen kterým jí zavírali a podíval se skrz kořeny . ,,Ne..."
Rychle utíkal k ostatním tygrům a volal : ,,Utekli nám !"
Akira slezl ze skály a naštvaně se ho zeptal : ,, Kdo utekl Storcku ?! "
,,Ti dva lvi a Dora . " dořekl a uháněl za nima .
,,Musíme je ihned chytit ! " zavelel Akira a už běžel .

Kopa , Kasi a Dora utíkali rychle pryč . Kopa ale nešťastně šlápl na velký trn který mu zůstal v tlapě . Upadl na zem . Dora a Kasi se zastavili .
,,Co se stalo Kopo ? " udýchaně řekl Kasi .
,,Mám trn v noze ." odpověděl Kopa a chytl zuby za trn . Trn vytrhl a ze zranění se mu roztekla krev . Kopa ale na tu bolest zapomněl , vstal a běžel s nimi . Tím se ale dost zpozdil . Po zádech mu skočil Storck . Drápy a přejel po jeho zlaté kůži . Kopa děsivě zavrčel a zaútočil na Storcka . S tím mu pomohli i Kasi s Dorou . Storck se bránil ale oni ho přemohli . Hned za nima běžel Akira se smečkou . Kopa , Kasi a Dora nechali zraněného Storcka ležet . Utíkali co nejrychleji před smečkou . Smečka se jim ztrácela z dohledu . Byli udýchaní . Před nimi byla jeskyně . Vešli do ní a schovali se tam .

Smečka už nemohla dál . Jediný Akira ještě za nimi popobíhal . Před sebou uviděl jeskyni . Smečka za ním došla .
,,Pane ztratili jsme je ! " řekl Sigary .
,,Psst ! Možná jsou v té jeskyni ." zašeptal Akira .
Přišel k té jeskyni a naslouchal . Byla tam ozvěna a Akira zaslechl jejich dech .
,,Jsou tam ! Počkáme až vylezou ven . Do rána tam čekat nebudou . "
Kopa zaslechl co Akira říkal .
,, Pojďte dál ta jeskyně nekončí . Má třeba jiný východ . " řekl Kopa .
,, Možná ano . " odpověděl Kasi a šel za Kopou .

Jeskyně byla hodně dlouhá . Nejdříve připadalo že se zmenšuje , pak zvětšuje a každou chvíli že je nekonečná . Nakonec se dostali na slepou uličku .

,,Tohle nemá cenu ! " povzdechl Kasi
,, Pořád tu jen doufáme že jeskyně má únikový otvor a nakonec ne . "
Kopa se podíval na velkou kamennou stěnu . V té skále ale byla škvírka skrz prosvitovalo měsíční světlo .
,, Třeba ano . " dořekl a opřel se o stěnu . Ze stěny kde byla ta škvíra , vypadly dva kameny . Jeden kámen padl těsně vedle Dory . Dora uskočila a ohlédla se na Kopu .
,, Kopo , ten kámen mě mohl zranit ! " zaječela .
,, Promiň Doro , ale tohle je jediná šance jak utéct . " odpověděl .
Tlapou odhodil ještě jeden kámen . Ve stěně už byl otvor . Kopa do otvoru strčil hlavu a tlapu . Do toho se ani nevešel , ale tím se zbavil dalších kamenů . Už se jen protáhl . Jeskyně ale nebyla moc nízká a Kopa z pár metrů spadl . Zvedl se a otřepal se .
,, Haló , vy tam pojďte za mnou ! " zavolal .
Dora se taky protáhla a upadla . Kasi to zvládl stejně jako oni .
,, Jo ! Teť nás ty zbabělci nechytí ! " jásala Dora . Niž by si uvědomovala že tenkrát mezi nimi žila .
,, No a co když za námi jdou ?" řekl Kasi . Kopa mu odpověděl : ,,To je jedno Kasi . Utekli jsme jim a oni si beztak myslí že jsme ještě v té jeskyni . "

Všichni tři tedy utíkali pryč . Akorát Akira se svojí smečkou stále čekali před jeskyní a doufali že se vrátí .


Na obrázku v médiích Kopa . Jestli se vám kapitola líbila nezapomeňte hlasovat . Zatím čauky mňamky vaše 123kockajj .

Lví Král : Kopův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat