Vitani zaběhla do jeskyně a rozplakala se kvůli tomu , že Kopa zemřel . Kdyby nebylo Ziry ještě by byl na živu . Snažila se na Kopu zapomenout ale nejde to .
K ní přišel Nuka a řekl jí :
,,Vitani , nebreč Kopa je prostě mrtvý a ty s tím nic neuděláš . Prostě to tak chodí !"
,, Ale já nechci aby to tak bylo !" křikla Vitani .Zira prošla kolem nich a ohlédla se po nich . Svojí dcerušku utišovat nechce , když už Kopu zabila ona .
Obešla je a šla si prohlédnout jeskyni . Šla do zadu jeskyně . Jeskyně byla hodně dlouhá a vypadalo to jako kdyby vedla do podzemí .Došla až na konec a tam uviděla lva , který se díval do prázdna . Zira šla potichu za ním . Ten lev věděl že někdo za ním je a taky věděl přesně kdo .
,, Zira ...." řekl a odmlčel .
,,Scare !" rozjasnilo se Ziře v obličeji .
,,Ó jsem tak ráda že tě vidím Scare !"
,,Já také Ziro ."
,, Scare proč tu jsi ? "
,,Nemohu se tam vrátit a shodit Simbu z trůnu . Jen se na mě podívej !" řekl utrápeně a otočil se . Už to nebyl ubohý Scar s jednou jizvou přez oko . Už to byl ještě ubožejší starý lev z mnoha jizvami . A ani nedokázal pořádně chodit . Byl také strašně hubený , jelikož jeho potrava byly jen zaběhlé myši nebo některý hmyz , který se za ním dostal malými škvírami ve skále .
,, Když mě Simba shodil ze skály , poprali se se mnou hyeny . Chtěli mě sežrat . Když jsem byl o chlup před smrtí přemluvil jsem je . Ony mě pustily a já odešel sem ." zlobil se Scar .
,,Scare , musí být někdo kdo by tě nahradil a zaujmul místo krále Lví říše ."
,, Anno ." vzdychl . Zira už šla říct všem že je tu Scar ale on jí zastavil .
,,Ziro , neříkej prosimtě že tu jsem ."
Zira se zastavila sklamaně se na něho podívala . ,,Ty lvice by mě měly za zbabělce proto jsem tu před každým ukrytý . Jsem slabý ."
,,Dobře Scare . Že tu jsi tak to bude moje tajemství ." řekla Zira a odešla .Na obrázku v médiích
1. Scar a Zira
2. Plakající Vitani
Hlasujte komentuje budu za to ráda.
Zatím čauky mňamky vaše 123kockajj.
ČTEŠ
Lví Král : Kopův příběh
AventuraPříběh lva Kopy který se ve filmu ukázal jen jednou . Kopa má být králem Lví říše . Zira se ale chce pomstít za Scara , proto se Kopu pokusí zabít . Všichni si budou myslet že Kopa je mrtvý . Kopa je ale jen omráčený a když se probudí uteče do džung...