30. Záchrana a nový přátelé

100 4 0
                                    

       ~~ území tygrů~~
Akira se procházel poblíž skály a byl velice rozzuřený . Už od té doby co Kopa , Kasi a Dora utekli, měl tuto náladu pořád . Už od smrti Dely, tygři z Akira měli trochu strach . Chtěli nového krále tohoto území . Za tu dobu zemřel další člen smečky a to kvůli tomu, že vyzval Akira na souboj o místo krále tygřího území .

,, Tohohle už mám dost ! Je nás jen pár a k tomu tamti utekli . ” řval Akira .
,, Vždyť můžeme najít nové . ” řekl jeden z tygrů .
,, To se ti tak řekne .” zavrčel Akira pak ale chtivostí vykřikl : ,, Půjdeme je najít ! ” už utíkal do hlubší džungle a ještě zvolal : ,, Pojďte všichni za mnou . Najdeme je ! Určitě někam daleko neodběhli . ”

Tygři se rozběhli po celé džungli a hledali . Vydali se na dalekou cestu . První den prohledali celé území . Druhý den šli hledat zase a už byli za svým území . Akira byl z tygrů nejdál a to poblíž části džungle, kde byli Kopa , Kasi a Dora .

Akira se už jen únavou procházel . V tom najednou ucítil něčí pach . Před sebou uviděl něčí stopy . Pomalu k nim sklonil hlavu a očichal je . Lstivě se usmál a přitom zavrčel . Šel po tom pachu a stopách . Chvíli popobíhal, až na razil na ně . Tygr s podobným věkem jako Kopa šel s maličkou tygřicí po cestě . Akira schovaný v trávě je bedlivě pozoroval . Plížil se k nim , ale šlápl na malou větvičku která, pod jeho velkou tlapou praskla . Mladý tygr to křupnutí uslyšel a vylekaně se kolem sebe rozhlížel .

,, Sayo , schovej se někam ! Myslím že tu máme společnost . ” řekl ten tygr .
,, Ano . ” odpověděla mu malá tygřice jménem Saya a schovala se do blízkého křoví .
Mladý tygr se postavil do útočné pozice a rozhlížel se kolem sebe . Akira se připravoval k útoku . Přikrčil se a zaťal drápy do země . Ten tygr ho uslyšel . Otočil se a v trávě uviděl velké pruhované tělo . Než se vzpamatoval, Akira vyskočil z trávy a zaútočil . Škrábl ho do boku a srazil ho k zemi .
Akira povolil své drápy a přestal je tomu tygrovi tlačit do hrudi .

,, Jsem Akira a někoho v téhle džungli hledám . ” řekl mu .
Tygr se z těžka pod Akirovou tlapou nadechl a odpověděl : ,, Já jsem Fire a co po mě chceš . ”
,, Hledám dva takový lvi a jednu tygřici . Jmenují se Kopa , Dora a Kasi . ”
,, Omlouvám se ale je jsem tu vůbec nepotkal . ”
Akira pustil Fire a řekl ironickým přízvukem : ,, Ách , taková smůla že tu nejsou . ”
Fire se vyděšeně pořád na Akira otáčel a dával pozor aby k němu nebyl zády . Začali kolem sebe chodit v kruhu . Akira pokračoval .
,, No škoda . Potřebovali by jsme nové členy smečky . A tím by jsi byl ty .....” Vtom to utichlo . Fire věděl že je právě v nebezpečí . Akira se jen na něj podezíravě usmál .
,, .....Proč  ” přerušil Fire to ticho . Akira už zvyšoval hlas .
,, Zajal jsem tě a ty teť budeš patřit naší smečce . ” řekl .
,, Já ?! Nikdy ! Kvůli jedné otázce jsi mi ublížil a teť chceš abych se připojil k vaší smečce . K takovému sobci se nikdy nepřipojím . Raději zemřu ! ”
,,Jak je libo ! ” zavrčel Akira .

Fire ani nestihl vyslovit hlásku a Akira už útočil . Maličká Saya to všechno pozorovala . Chtěla vyskočit z keře a ubránit Fire, ale věděla že tak velký a silný tygr by jí zabil jediným škrábnutím .
Akira ho svalil k zemi a drápy ho udeřoval do těla . Fire bolestí řval a Akirovi to oplácel . Fire se pak prosmykl Akirovi z dohledu a všemi drápy na jedné tlapě ho sekl do obličeje . Akira zařval a předními tlapami srazil Fire k zemi a tlačil mu do hrudi drápy . Fire z toho nemohl dýchat i tak se ale ubránil . Zadní tlapou ho škrábl do břicha .

Akira jen zavrčel . V tom mu něco kouslo a zároveň škráblo do zadní nohy . Nohu nadzvedl a podíval se za ní . Za ním stála Saya .
,, Nech mého bratra na pokoji ! ” zakřičela .
Akira se rozzlobil . Postavil se proti ní a tím pustil Fire . Chytl Sayu jednou tlapou a drápy jí přitom škrábal do břicha . Saya sebou hbitě mrskla a unikla od Akirových drápů . Saya na Akira vrčela a zároveň jí tekly slzy z očí, kvůli té strašné bolesti .

Lví Král : Kopův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat