Kopa se probudil . Protáhl se a šel se napít . Tam potkal Kasiho jak na něco číhá .
,,Co to děláš Kasi ?" zeptal se ho .
,, Pšššt !"
,,Proč mě pštíš ?" štval se Kopa .
,,Lovím Kopo !" zašeptal Kasi .
,,Pšššt ?" tentokrát Kopa .
,, Proč mě pštíš . Tentokrát lovím já !" naštval se Kasi .
Před nima seděla v trávě maličká myška . Kasi skočil po ní . Myš mu ale utekla a Kasi spadl na čumák . Kopa skočil před myš .
Myš neměla kam utéct . Vepředu i vzadu měla dva lovce . Kasi do ní pinknul tlapkou a chytil jí do tlamy . Hned jí spolkl .
,,Kasi , proč se se mnou nepodělíš ?"
Vykřikl Kopa .
,,Ale Kopo , Kopo , Kopo ! Myší je tu spousta . Nalovíme si jich ještě hodně !"
plácal Kasi jako kdyby mu to bylo všechno jedno .
,,Kasi , akorát vyhubíme pak celý koloběh života !"
,, Koloběh života ?! Ha , ha , ha ,ha , ha !
Co to je ? Běhání dokolola ?! To nemá s myšima nic společného Kopo !" smál se Kasi .
,,To jsi nikdy o tom nic neslyšel Kasi ?
Můj táta mi o tom vyprávěl . Mi třeba sníme antilopu a když zemřeme stane se z nás tráva a antilopy trávu jedí . Když budeme zabíjet jen tak pro radost , nakonec vše vyhubíme a žádný koloběh života nebude !"
,,Aha . Je to asi pravdivé . Něco mě napadlo ! Nachytáme si jeden den strašně hodně jídla . Schováme si to do jeskyně . Budeme to dlouho jíst . Zatím třeba ty myšky se tu budou víc a víc hemžit . Až to všechno ulovené sníme nachytáme si toho zase spoustu !"
Kopovi se rozjasnily oči takový nápad se musí využít . ,,To je geniální Kasi . A taky zatím co budeme v jeskyni s jídlem a né ho lovit venku , budeme v bezpečí před většími a nebezpečnějšími zvířaty .
Tak lovili a lovili . Jídlo schovávali v jeskyni . Už bylo uloveno .
Když už šli do jeskyně Kopa něco zahlédl .
,,Kasi , pojď sem tady je nějaké divné zvíře !"zavolal na něj . Byly tam dvě želvy . Kopa nikdy nic takového neviděl .
,,Páni to je ale divné zvíře !" řekl Kasi .
Šli k těm želvám . Želvy zatáhly hlavu . Kasi se lekl . ,,Kopo , třeba to je nějaký ozbrojený nebezpečný predátor . Hele jakou má na zádech tvrdou srst !" divil se a plácal želvu po krunýři .
,,Ne Kasi , vždyť se nás bojí . To není nic nebezpečného ! "
Oba si s želvami hráli přeskakovali je , snažili se chytil nohu která se vždycky před jejich dotekem tlapek schovala do krunýře .Pak skákali ze stromu na strom . Honili se a hráli na schovávanou . Bylo to tento den tak skvělé .
Na obrázku v médiích
1. myška
2. Kopa , Kasi a želvy
Hlasujte komentuje budu za to ráda ⭐😊. Zatím čauky mňamky vaše 123kockajj.
ČTEŠ
Lví Král : Kopův příběh
AdventurePříběh lva Kopy který se ve filmu ukázal jen jednou . Kopa má být králem Lví říše . Zira se ale chce pomstít za Scara , proto se Kopu pokusí zabít . Všichni si budou myslet že Kopa je mrtvý . Kopa je ale jen omráčený a když se probudí uteče do džung...