24. Pokus o útěk

99 4 0
                                    

Byla noc . Kopa se probudil . Myslel že pro ně jdou tygři ale ne . Ještě byla velká tma .

Strčil čumákem do Kasiho .
,,Kasi , Kasi !"
Kasi se probral . Podíval se na Kopu a utrápeně řekl : ,,Co je Kopo ?"
,,Já už tady být nechci Kasi . Musíme vymyslet nějaký plán jak utéct z tohoto území ."
,,Já bych taky rád utekl Kopo ale jak . Prostě nemůžeme tygři nás hlídají ."
,,To jo ale tygrů v téhlé smečce není tolik . Hlídka nemusí být úplně po celém území . "
,,No když myslíš . Někdy utečeme , ale teť mě nech spát Kopo ."

Ráno se vydali zase na lov . Doru ale nikde nenašli . Běželi zpátky . U skály zahlédli Doru . Plížili se okolo schovaní v trávě .
,,Psst , Doro !" zašeptal na ní Kasi .
Dora Kasiho hlas poznala ale nevěděla kde jsou . Zeptala se ho : ,,Kasi , proč nejsi s Kopou na lovu ?"
,,Já tu taky jsem !"zašeptal Kopa .
,,Aha a co tu děláte ?" zeptala se jich ještě . Kopa jí odpověděl : ,,Šli jsme na lov ale tys tam nebyla . Jak to ? Zrovna jsme si plánovali útěk ."
,,Kluci omlouvám se ale nemůžu s vámi utéct . Mrzí mě jak jste to kvůli mě od Akira zchytali . Radši s vámi nepůjdu . Mohli by jste kvůli mě zase dostat . Jestli se vám ten útěk vydaří , loučím se s vámi . Ahoj " pověděla smutně Dora .
,,Ahoj ." ,,Ahoj " rozloučili se s Dorou .

Kopa s Kasim běželi přez džungli a povídali si přitom .
,,Škoda že Dora s námi nešla ." vzdychl Kasi . ,,To ano . Svobodu by si zasloužila ." odpověděl mu Kopa . Když už byli daleko od skály ,
Kopa se podíval do dálky mezi stromy kde šlo vidět na nějakou louku .
,,Hele , podívej Kasi to vypadá jako konec tohodle území ."
,,Pojď , koukneme se jestli tam je hlídka ."odpověděl Kasi .

~~mezi tím u skály~~

Akira ležel na vrcholku skály a pozoroval z výšky okolí . Někde zahlédl i lovce ze smečky .
K němu na skálu vylezl i jeden tygr ze smečky . Jmenoval se Dela a nebyl zrovna tak chytrý jako ostatní tygři .
,,Delo ." řekl Akira .
,,Zde jsem pane ." ozval se .
,,Jsou lvíčata na lovu ?" ptal se Akira .
,,Ano !"
,,Všichni lovci ?"
,,Ano !"
,,A hlídky ?"
,,Ne !"
Akira pustil svojí spokojenou náladu z tváře .
,,Proč !?" rozzuřil se .
,,Vždyť ty lvíčata nikdy k hranicím nechodili ."
,,Máš snad myší mozek ?!" zařval a udeřil drápy Dela do tváře . Ten se tou ránou svalil z výšky na jeden vyčuhující kámen ze skály . ,,Můžou utéct !" pokračoval Akira ,,Dojdi pro hlídku . Já ty dva zmetky najdu !" dořekl a slezl skálu .
Utíkal rychle do džungle .

~~ někde v džungli ~~

Kopa s Kasim se plížili ke konci území . Pak se nenápadně kolem sebe ohlédli a hlídka nikde .
,,Žádná hlídka ?" divil se Kasi .
,,Tak pojď . Odejdeme odtud !" zavelel Kopa .
Najednou se ozvalo : ,,Nikam nejdete !"
Byl to Akira . Přitáhl si je k sobě . Za ním přiběhli ještě dva tygři .
,,Omlouváme se pane že jsme tady . My jsme se chtěli pak vrátit zpátky . Že jo Kopo ?"
Kopa zakýval souhlasně hlavou .
,,Vrrrr , pojďte za mnou ke skále !"zavrčel Akira .
Akira se od nich otočil a šel . Kopa se ještě podíval za sebe . Chtěl by utéct niž by se ho Akira všimnul , ale za ním byli ti dva tygři .
,,Jděte !"řek jeden z nich . Kopa s Kasim doběhli blíže k Akirovi .

Když došli ke skále k Akirovi přiběhl Dela .
,,Tak co pane ? Utekli nebo ne ?"zeptal se Dela . Akira se na něho podíval a rozzuřil se .
,,Jestli nevidíš tak je právě vedu sem . A co ? Chtěli utéct . Chytil jsem je při útěku ."
Dela se nadechl a chtěl ze sebe vypustit ještě slovo . Bylo ale pozdě . Akira se rozběhl . Svými tlapamy a drápy ho dvakrát udeřil . Jednou do boku a po druhý silně do krku . Dela upadl na zem . Krvácel z krku . Byl už mrtvý .
,,Měl jsi krátkou smrt Delo . Ale mohl sis za ní sám ! Ha , ha , ha ,ha , ha !"zasmál se Akira .
Ostatní tygři se nejistě zasmáli s Akirou . Měli z něho ale strach a taky trochu vztek . Tygrů bylo málo a teť přišli o dalšího . Chtěli by s Akirem bojovat ale on by je hned porazil .

Akira se podíval na ty dva jak se před ním třesou strachy .
,,Ách , podívejte se na ty hloupý , ustrašený pytle blech jak se přede mnou klepou ." řekl ironickým přízvukem Akira .
Kopu to naštvalo a postavil se proti Akirovi .
,,Bylo tohle nutný ?" řekl uraženě Kopa .
,,Možná , ale kde jsme to skončili ?... Jo vlastně ten váš trest , který by jste si za ten útěk tak zasloužili ." dořekl Akira a zaútočil na Kopu který byl k němu blíže .

Zavraždí ho nebo ne ?😬 Dozvíme se v další kapitole .😉
Na obrázku v médiích Kopa . Jestli se vám kapitola líbila nezapomeňte hlasovat ! Zatím čauky mňamky vaše 123kockajj.

Lví Král : Kopův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat