Bylo ráno . Slunce vystoupilo nad savanu a zvířata se hrnula k napajedlu .
,,Mami , tati , můžu si jít hrát ven ?" zeptal se Kopa svích rodičů .
,,Ano Kopo , ale né dál než k napajedlu !"
odpověděla mu Nala .
,,Ano , mami ." odpověděl Kopa .
Ale když udělal první krok , Simba ho ještě napomenul : ,,Kopo , dej si pozor na Ziru ! Nebo na ostatní cizí lvice ."
,,Ano , tati !"
Kopa seběhl skálu . Ještě se podíval na Simbu a Nalu .
Běhal za ostatními mláďaty nebo za stády zeber či antilop a dělal ze sebe lovce jako že je honí on , přitom stáda se ho ani nevšimla . Když doběhl k napajedlu , zvířata se ho všimla a uklonila se mu . Kopa měl volné místo na to aby , prošel mezi nimi a napil se z napajedla .
Pak už chtěl jít domů ale uviděl zdálky hnědoorandžové lvíče . Byla to Vitani .
Kopa ji hned poznal a rozběhl se za ní , protože ji rád viděl . Zase jako minule jí napadl z trávy .
A ta na něho vykřikla :
,,Co si to ! - Ó naše princátko se vrátilo !" Vitani Kopu poznala a ušklíbla se . Kopa mávl ocase a zeptal se : ,,Budeš si se mnou hrát Vitani ?"
,,Moc ráda Kopo !"
Tak si spolu hráli .
Pak šli k napajedlu , kde už nebylo tolika zvířat a najednou ...
,,Ááá krokodýl !" zaječela Vitani .
,,Kde !" vylekal se Kopa a schoval se za trs trávy . Vitani si pro sebe zachechtala , protože to byl jen vtip .
Kopa vylezl ze svého úkrytu a podíval se do vody .
,,Není tu na krokodýla až moc nízká voda ? Teda on tu vlastně žádný krodýl není Vitani !",,To je dobře Kopo !" zasmála se Vitani . Strčila do Kopy a Kopa udělal kotoul do vody . Kopa se zvedl , vylezl na břeh a otřepal se . Vodou z kožichu pocákal Vitani . Ta se navztekala .
,,Kopo teť jsem celá mokrá !" vykřikla .
Kopa to sice bral jako zábavu , ale Vitani ne . Pochopil že dámy moc tohle v oblibě nemají .
,,Promiň Vitani já ... já nechtěl . Počkej tu já se hned vrátím !"
,,Dobře !" odfrkla si Vitani .
Kopa někam odběhl .
Vitani si lehla na kámen a nechala si svojí mokrou srst sušit sluncem .
Protože Kopovi to trvalo dlouho než se vrátí Vitani usla .
,,Vitani , probuď se !"
Nad Vitani stál Kopa a držel v tlamičce rybku .
,,Oh ... Kopo děkuji to jsi vážně nemusel ." poděkovala Vitani .
Vitani rybku snědla a olizovala si tlapky a tlamičku .
Zira hledala svojí Vitani a uslyšela její hlas šla za ním . Uviděla Vitani s Kopou a přikrčila se v trávě , aby ji neviděli .
,,Tak Ahoj Vitani !"
,,Ahoj Kopo , uvidíme se příště !"
Obě lvíčata odešla domů .
Už se stmívalo Kopa si lehl ke své rodině všichni usnuli kromě Kiary .
,,Ááááu !" zakřičel Kopa .
Simba a Nala se vzbudili .
,,Co je Kopo ." rozespale se zeptal Simba .
,,Kiara mě kousla do ocasu !" rozzlobeně řekl Kopa a hladil si svůj ocásek .,, Pojď ke mě Kiaro ." řekla Nala .
Přitáhla si jí k břichu a přikryla jí ocasem , aby jí nebyla zima .Na obrázku v médiích
1. Kopa jej dává Vitani rybku
2. Kopa a Vitani před tím než ho Vitani shodila do vody
3. Celá rodina
Hlasujte komentuje budu za to ráda ⭐😊.
Zatím čauky mňamky vaše 123kockajj.
ČTEŠ
Lví Král : Kopův příběh
AventuraPříběh lva Kopy který se ve filmu ukázal jen jednou . Kopa má být králem Lví říše . Zira se ale chce pomstít za Scara , proto se Kopu pokusí zabít . Všichni si budou myslet že Kopa je mrtvý . Kopa je ale jen omráčený a když se probudí uteče do džung...