21. Protiva Pifu

114 4 0
                                    

Storck odsunul lvíčatům kámen od klece a pustil oba ven .
,,Jelikož z tohodle poflakování by jste jen tloustly , Akira vám dovolil na chvíli ven . Chceme totiž výkonné lovce .” řekl .
Kopa a Kasi vylezli ven .
,,Kam půjdeme ?” zeptal se Kopa Kasiho .
,,Co třeba za Dorou Kopo .”
,,Dobře , tak jdeme jí najít !”

Dora si hrála poblíž skály . Zkoušela si své lovecké zkušenosti . Když už si plánovala ten útěk .

Zničeho nic za ní přišel její spratčitý bratr Pifu a dobíral si jí .
,,Co to děláš Doro ? Útočíš na kus klacku ?! Ha , ha , ha !” vysmíval se jí .
,,Nech mě být Pifu a hleď si svého .” řekla naštvaně Dora a raději si Pifua nevšímala .
,,Buď sticha ! Můžu si dělat co chci .” tvrdě řekl Pifu .
,,Já jen chci abys odešel ! Já se s tebou nechci hádat !” štvala se Dora .
Pifu ale rád každého provokoval proto neodešel a začal si vymýšlet aby jí naštval .
,,Jsi tak pomalá a malá ” řekl ironickým přízvukem .
,,Nech toho ! Jsem stejně rychlá jako ostatní mláďata a za svojí velikost nemůžu .” bránila se . Už jí tyhle urážky naštvaly a zároveň nutili se rozplakat . Nechtěla se ale takhle před ním strapnit . Zadržovala své slzy v očích .
,,Copak ? Ty to nepůjdeš prásknout mamince ?” řekl protivně Pifu .
Doru už to velice naštvalo a slzy se proměnily ve vztek .
,,Co to plácáš ? Vždycky když mě přijdeš urazit tak ti nakonec vynadám a ty to jdeš povědět mámě !” vyvztekala se na něho . Byla to pravda ale Pifu s tím nechtěl souhlasit . Naštvalo ho to . Tasil drápky do země a zařval : ,,To teda není pravda ty –”
Před Doru skočil Kopa s Kasim jako obrana .

,,Nech jí ty pitomče ! Nic ti neudělala !” vynadal mu Kopa .
,,Uhněte mi vy strašpytlové !” zavrčel na ně Pifu .
,,Neuhneme ti , dokud se jí neomluvíš !” křičel Kopa .
Kasi se otočil k Doře a zašeptal : ,,Běž se schovat !”
Dora souhlasem kývla hlavou a schovala se do trávy .
,,Jste sice v přesile ale já ”  tvrdě řekl ,,už musím běžet !” dořekl slabě a zbaběle utekl za mámou .

Kopa s Kasim se otočili na schovanou Doru .
,,To byl ale zbabělec že jo Doro !” pronesl hrdě Kopa a podíval se na ní .
Dora ale nebyla ráda , plakala .
Kopa do ní lítostně strčil čumáčkem . Dora se na něho podívala .
,,Co je ti ?” zeptal se jí .
,, Všichni se mi vysmívají kvůli mé velikosti . Berou mě jako nějakého ...vyhnace !” pustila se ještě do většího pláče . Kasi k ní přišel blíže a vysvětloval : ,,Doro , to že se ti vysmívají kvůli velikosti je hloupé . To oni jsou hloupí . Hlavní je jaká jsi uvnitř .” dořekl a položil jí tlapku na srdce . Dora se na ně podívala a mírně řekla : ,,Děkuji že mě takhle podporujete . Jste moji nejlepší kamarádi které znám . Vlastně žádné jiné nemám .”
Všichni si otřeli o sebe čumáčky na význam přátelství . Ze všech tří se stali nejlepší kamarádi .

Lví Král : Kopův příběhKde žijí příběhy. Začni objevovat