Kutay, Çağatay'ın dediklerinden sonra bir anlık şok geçirdi, yavaşça toplantı masasındakilere baktı ve toplantıyı iptal etme kararı aldı.
Kutay: Toplantı iptal, gidebilirsiniz.
Kimse ne olduğunu anlamadı. Herkes Kutay'ın isteği üzerine kalkıp odadan çıkmaya baladı. Hepsi evden çıkıp gittikten sonra diğerleri hemen Kutay'ın odasına çıktılar. daya girdiklerinde Kutay hızlı bir şekilde Çağatay'ın kolundan tutup çekti.
Kutay: Ne oluyor Çağatay?
Çağatay: Baba, dün gece Eda bir anda ortadan yok oldu. Bende bu sabah evine gittim. Evine baktığımda kendi yatağında cesedi vardı.
Kutay: Peki bunun Yaşar ile ne ilgisi var?
Çağatay: O öldürdü baba o. Ya o adam senin en büyük düşmanın, dün gece neden partiye habersiz geldi. Biliyorum o yaptı o!
Kutay: Sakin ol! Hemen celallenme.
Çağatay: Bırak! (Kutay'ı iter) O Yaşar bunun hesabını verecek!
Çağatay hızlıca odadan çıkıp gider. Kutay onun yanlış bir iş yapacağından şüphelenir.
Kutay: Poyraz, çabuk git peşinden. Yanında kal.
Poyraz: Tamam efendim.
Poyraz koşarak ona yetişmeye çalışır. Çağatay tam arabasına bindiği sırada yan koltuğa hemen Poyraz oturdu. Çağatay oldukça sinirliydi, önce biraz nefes aldı sonra Poyraz'a baktı.
Çağatay: Poyraz, in arabadan.
Poyraz: İnmiyorum, sen nereye ben oraya.
Çağatay: Poyraz in dedim!
Poyraz: Bende inmiyorum dedim! Hadi sür, nereye gideceksek gidelim.
Çağatay bunun üzerine hemen önüne döndü ve hızlı bir şekilde arabayı sürmeye başladı. Çağatay sinirinden arabayı çok kontrolsüz ve hızlı kullanıyordu. Poyraz biraz endişelendi, bu hırsla, bu öfkeyle nereye gittiğini bilmiyordu.
Aradan biraz zaman geçtikten sonra Polonezköy taraflarına geldiler. Biraz ilerledikten sonra bir evin yakınına geldiler. Evin büyük bir bahçesi vardı. Bahçenin bazı yerlerinde evi koruyan silahlı korumalar vardı. Poyraz bunları gördükten sonra Yaşar'ın evine geldiklerini anladı. Poyraz, Çağatay'ın yanlış bir şey yapacağını düşündü.
Poyraz: Bir delilik yapmayacaksın değil mi?
Çağatay: Göreceğiz.
Çağatay hemen belinden silahını çıkarıp arabadan indi ve hemen ateş etmeye başladı, bahçe kapısının önünde bulunan iki korumayı hemen vurdu. Silah sesini duyan diğer korumalar hemen silahlarına davrandılar ve yerlerini aldılar. Poyraz bunları gördükten sonra hemen o da belinde ki silahını aldı ve Çağatay'ın arkasından gitti.
Poyraz: Şeytan diyor bırak ölsün ya.
Çağatay durmadan ateş ediyordu, birkaç korumayı daha vurdu. Poyraz hemen yanına geldi ve o da ateş etmeye başladı. Evin bahçesini adeta bir savaş alanına dönmüştü, silah sesleri hiç kesilmiyordu. İkisi siper alarak çatışıyorlardı, gördükleri adamları indiriyorlardı. Evin kapısından bir takım elbiseli adam çıktı, onlara doğru ateş etmeye başladı. Çağatay hemen silahıyla o adamı vurdu ve öldürdü, tam o sırada diğer korumalardan biri Çağatay'a ateş etti ve onu kolundan vurdu. Poyraz hemen o korumaya ateş etti. Poyraz hemen Çağatay'ın kolundan tuttu ve hızlıca geri çekilmeye başladılar. Hemen arabaya bindiler ve oradan hızlıca uzaklaşmaya başladılar. Onlar uzaklaşırken arkalarından ateş ediyorlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖREV
ActionYalnızca bir komiser hayatını hiçe sayarak bir göreve girebilir mi? Eğer o Aras ise girebilir. Bu kitapta komiser arasın her şeyi hiçe sayarak kabul ettiği bu görevde neler yaşadı, kimlerle tanıştı, ne gibi engeller çıktı, neleri yapmak zorunda kald...