19. Bölüm: Ava Giden Avlanır.

17 7 0
                                    

Telefon konuşması bittikten sonra Kutay çaresizlik içinde yere odaklanmış ve bir şeyler düşünüyordu, daha doğrusu düşünemiyordu. Poyraz, Kutay'ın yüzünde ki çaresizliği gördü ve Yaşar ile ne konuştuğunu merak etti, onu bu halde gördüğü için ciddi bir şey olduğunu anladı. Poyraz oturduğu yerden kalktı ve Kutay'ın yanına gidip oturdu. Yavaşça Kutay'a baktı.

Poyraz: Ne söyledi?

Kutay: Buraya kadarmış.

Poyraz: Kutay Bey, ne buraya kadar, size ne söyledi?

Kutay: (Poyraz'a doğru kafasını çevirdi.) Kendisine çalışmamı istedi ve Ahsen'le tehdit etti.

Poyraz: Ne yapacağız?

Kutay: Bilmiyorum Poyraz, kafam çok karışık.

Poyraz ayağa kalktı ve odanın içinde volta atarak bir şeyler düşünmeye başladı. Şuan elleri ve kolları bağlı durumdalardı. Çok güçsüz düştüler, Metin yok, Çağatay yok, Ahsen esir durumda ve ev baskınında birçok adamlarını kaybettiler. Yaşar gerçekten onların canına okumuştu. Yaşar'ı ele geçirmeleri için ilk önce Ahsen'i kurtarmaları gerekiyordu, eğer Ahsen'i almadan bir işe kalkışırlarsa bu kötü sonuç doğurabilirdi. Poyraz şuan bu durumda Ahsen'i nasıl alacağını bilmiyordu. Poyraz durdu ve Kutay'a baktı.

Poyraz: Bu Yaşar'ın sizin bildiğiniz bir yerde mekanı var mı?

Kutay: Sanmıyorum, birkaç sene önce onunla yine bir savaştaydık. Onun bütün mekanlarını yaktım. Yeni yeni toparlanmaya başladı. Şuan bir mekanı olduğunu pek sanmıyorum.

Poyraz: Sadece bir evi var yani?

Kutay: Büyük ihtimalle.

Poyraz: O zaman adamlarınızı toplayın, Yaşar'ın evine gidiyoruz.

Kutay: Bu tehlikeli değil mi?

Poyraz: Başka çaremiz var mı?

Kutay: ( Kafasını sallar).

Poyraz ve Kutay odadan çıktılar. Kutay adamlarını toplamaya giderken, Poyraz dışarı çıktı ve arabasına bindi. Arabanın içinde biraz içindeki gerginliği atmaya çalıştı. Birkaç dakika sonra herkes hazırdı. Kutay, Poyraz'ın arabasına bindi ve Yaşar'ın evine doğru yola koyuldular. Yaklaşık 8 araçlı bir konvoy ile gidiyorlardı. Bu sayı baskın için oldukça yeterliydi, tek sorun Ahsen'in başına bir şey gelmesiydi ama onu kurtarmak için başka çareleri yoktu.

Yaklaşık bir buçuk saat sonra Yaşar'ın evine doğru yaklaştılar. Evin birkaç sokak arkasına geldiler. Herkes arabadan indi ve silahlarını hazırladı. Daha sonra tüm adamlar evin çevresini gizlice sardılar. Poyraz ve Kutay ise ellerine birer otomatik silah aldılar ve evin ön tarafına doğru ilerlediler. Kendilerini bir duvarın arkasına siper aldılar ve doğru zamanı beklediler. Kapıda ki korumalar birbirleriyle konuşuyor, bahçedekiler etrafta dolanıyor, evin içinde de birkaç koruma görünüyordu.

Poyraz, Kutay'a doğru baktı ve kafasını sallayarak başlayacağını söyledi. Poyraz duvarın ardından çıktı ve kapı önünde ki korumalara ateş açtı ve korumaları indirdi. Silah seslerini duyan adamlar ise arka taraftan ateş açmaya başladılar. Ön taraftan ise Poyraz ve Kutay çatışarak yavaş yavaş ilerlemeye başladılar. Kutay'ın adamları evin her yerinden girmeye başladı. Yaşar'ın adamları bir bir azalıyordu. Poyraz ve Kutay bahçeye girdi ve tek tek korumaları indirdiler, daha sonra bir yerlere siper aldılar. Evin içinde ki korumalar pencerelerden ateş açmaya başladılar. Kutay'ın adamları arka kapıdan içeri girdiler ve fazla geçmeden içerideki korumaları arkalayarak indirdiler. Poyraz ve Kutay'da içeri girdiler ve evi aramaya başladılar. Evin her yerine baktılar fakat ne Yaşar'ı ne de Ahsen'i gördüler. Poyraz ve Kutay  hiçbir şey bulamadıktan sonra evden çıkmak için ilerlerken Kutay'ın koruması yanlarına geldi.

GÖREVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin