~Sasuke~
Matematik dersi bitmişti. Şimdi dil ve edebiyat sınıfa doğru neji ile ilerliyorduk.
Sınıfa girdiğimde kiba yerimde oturuyordu.
" Kalk yerimden köpek surat."(sasuke)
"İltifat için teşekkürler ,geç ."Diyip kalkmıştı kibanin kalkması ile naruto da önüne dönüp kitabını açmıştı.
Bir süre sonra iruka sensei geldi. Oldukça enerjik görünüyordu, kısa bir sohbetin ardından derse başladı.
~Shikamaru~
"Evet öğle yemeğinde nereye gidiyoruz çocuklar."
"Çok acıktım dattebayo, ramen yemeğe gidebiliriz."
"Naruto dışında cevabı olan var mı?"
"Ramen?"
"Kiba dışında cevabı olan var mı?"
" İchiraku ramen?"
"Sai dışında cevabı olan var mı?"
"Lan madem ramen yemek istemiyorsun başka bir şey söyle o zaman. Bu salaklar Naruto ile takıla takıla ona benzemeye başladılar. "
"Bir yer bulmak çok zahmetli neji. Sen söyle."
"Ramen?"
"Sktir edin ramen yemeğe gidiyoruz."Naruto öğle yemeğini beleşe getirmişti. Müzik dersinde şarkı söylenmesi istendiğinde ramen karşılığında söylerim demişti ve kızlar bunu kabul etmişti.
Şimdi okula doğru ilerliyorduk ve ino narutonun önüne geçip onu durdurdu.
"O kadar ramen yedin bari istek parça söyle."(ino)
"Olabilir ."
"Hadi ama naruto kun"(Hinata)
"Tamam tamam kabul."Müzik senseimiz hala yoktu aslında bu hoşumuza gitmeye başlamıştı.
Kızlar şarkı düşünürken naruto da gitarla bir kaç ayarlama yapıyordu.
İlk şarkıyı sakura istemişti ve naruto şarkıya başladı
Dur, çok yorulmuş gibisin
Ama sen iyi bilirsin
Koşarak gitmesini
Hani anlatırdı şarkılar
Hep orda Fındıklı'da
Eski bir araba var
Hani gülüyordun önceden
Hem de hiç düşünmeden
İşte öyle bir şeyler
Bu garip çünkü insan biraz
Biraz olsun anlamaz
Yemin olsun anlamaz
Güneş vuruyordu yüzüme
Yine aynı martılar
Seni ilk gördüğümle
Bir dur iyi değil büyümek
Biraz samimiyetsiz
Ve acıyla dolu
Gökyüzü ne kadar güzel
Burdan daha güzel
Bizden daha güzel
Yarın bugün gibi biraz
Yine kimse anlamaz
Biraz olsun anlamazİno alkışlarken söze girdi.
"Naruto şarkı tamamlayabiliyormuşsun."
"Bazen oluyor.Hinata sıradaki şarkı senin isteğin olsun."
"Teşekkürler naruto kun. Hmm acaba bize kendi yazdıklarından bir şeyler çalabilirmisin."
"Naruto kendi yazdığın şarkılar mı var.!?"
"Yani bir kaç bir şey yazdım sakura chan.Yazdıklarımı sadece su verdiğim kediler duyuyor sanıyordum sen nerden biliyorsun hinata."
"Ah şey bir keresinde seni duymuştum, üzgünüm naruto kun bunu böylece söylememeliydim."
"Sorun değil hinata, yani sanırım sizlerlede paylaşabilirim."
"Kedilere söyledin ama bana söylemedin he , akamaru duyunca çok üzülecek."
"Yazdığın bir kaç söz görmüştüm ama hiç şarkı bestelediğini düşünmezdim naruto."
"Akamaru beni anliyacaktır kiba ve sakura chan bende hiç birine söyleyeceğimi düşünmezdim."
"Yani birine söylemiceksen neden yazıyorsun."
"Çok öküzsün kiba , insanlar birileri duysun diye şarkı yazmaz , bazen üzüntülerini bazen mutluluğunu , bazen heyecanını ,tutkusunu ,öfkesini dökmek için yazar, kendini duygularını daha iyi anlamak için yazar . Tıpkı resim çizmek gibi görünenin ötesindedir."
"İşte konuştu sanat adam. Neyse naruto hadi sen şarkının söyle."(shikamaru)
"Biraz heyecanlandım , hinata senin duyduğun hangisiydi istersen onu söyleyeyim."
"Tam hatırlamıyorum naruto kun , yüreğim yanar ah aman aman li bir bölümü vardı sanırım. "
" Anladım hangisinden bahsettiğini. Pekala başlıyorum."Hepimiz heyecanla narutoyu bekliyorduk.Ve işte başlamıştı.
Gönül ister her gece seni
Hayal eder, bulamaz kimseyi
Arar yerde gökte
Bulamaz inan senin gibisi nerde?Yüreğim yanar
Ah aman aman
Seni bulamam inan
Gözlerim kanar
Ah aman aman
Seni de yoramam inanYüreğim yanar
Ah aman aman
Seni bulamam inan
Gözlerim kanar
Ah aman aman
Seni de yoramam inanKaldı elimde boş bir şişe
Deli ruhum serzenişte
Düşünür dururum kendimce
Duymaz duyamaz beni kimseYüreğim yanar
Ah aman aman
Seni bulamam inan
Gözlerim kanar
Ah aman aman
Seni de yoramam inanUfak bir şaşkınlık ve hayranlık anından sonra deli gibi alkışlamaya başlamıştık biraz utanmış olan sarışını.
"Naruto bu harikaa sende ne cevherler var."(tenten)
"Naruto kun çok güzeldi."(hinata)
"Naruto gerçekten harikaydı. Bunu yazmanı kime borçluyuz."(ino)
"Teşekkür ederim arkadaşlar. Kedi dinleyicilerin den böyle tepkiler almıyordum farklı hissettiriyor. Ve ino belli birine borçlu değiliz bu şarkıyı."
"Hadi naruto yalan söyleme."(sakura)
"Arkadaşlar durun bu şuan önemli değil burda minik bir star doğuyor farkındamısınız."(kiba)
"Ve onu keşfeden biziz."(neji)
"Ay harika harika , naruto kendim ve akamaru için imza istiyorum."(kiba)
"Abartmayın çocuklar."
"Ne demek abartmayın, sesin güzeldi bide şimdi şarkı yazıyorsun , kim bilir daha neler neler yazdın."(sakura)
"Tamam çocuğu söylediğine pişman ettirmeyin rahat bırakın."(shikamaru)~Sasuke~
Narutonun kimi zaman resim kimi zaman da bir kaç söz yazdığı defterini biliyordum. Bana bir kaç kere göstermişti bazı sayfalarını ama genelde gizli tutardı. Yinede böyle bir şey beklemiyordum. Kabul etmek gerek yeteneği vardı.
Diğerinin övgülerini alırken kısa bır süre göz göze gelmiştik. Artık bana baktığında gözlerindeki o ışığı göremiyordum bana ulaşmıyor gibiydi. Ama buna ben sebep olmuştum istediğim buydu. Bakışlarımı ondan çektiğimde bu sefer de neji ile göz göze gelmiştik.
Zilin çalmasını ile onu beklemeden sınıftan çıktım. Ve etüt için kütüphaneye geçtim.
~Naruto~
Her ne kadar başta gerilsem ve heyecanlansam da şarkımı arkadaşlarım ile paylaşmak bana iyi hissettirmişti. Beni gurur dolu , etkilenmiş bakışlarla dinlenmeleri hoşuma gitmişti.
Sasuke ortaokuldaki ününü burda da koruyordu ve kabutonun da kütüphaneye gitmesi ile birçok kız kütüphaneye gitmişti. Bende bu yüzden kütüphaneye gitmekten vazgeçmiştim ve genelde shikamaru ve onun gibi satranç oynamayı sevenlerin asuma sensei ile şogi yarışı yaptığı taşların hareket sesi haricinde ses olmayan tarih etütüne gitmiştim ve kitabımı okuyordum.
🦊
Merhabalar nasılsınız. Şarkılı bölümler atmayı seviyorum. Sadece benim sevdiğim şarkıları değil uyumlu olucağını düşündüğüm şarkıları seçiyorum. Hiç aklımda yokken karşıma çıkan şarkıları da eklemişliğim var . Neyse umarım beğeniyorsunuzdur.
Yıldıza tıklarsanız sevinirim teşekkürler öptüm bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1
FanfictionYollarımız aynı, yönlerimiz aynı Sonlarımız aynı, nasıl kalalım ayrı?... ☁️🌥️⛅🌤️☀️ 🌑🌒🌓🌔🌕 Ortalama 800 kelimelik ,Pinterest sponsorlu bölümler ile Sasunaru / Narusasu ve daha fazlası. Birinci kitap. ( ꈍᴗꈍ) Onlar hep birbirlerini bulacaklar...