~49~

372 37 28
                                    

~Naruto~

Araba durduğunda kalktım sasuke daha sakin gözüküyordu.

Eve girdiğimde beni büyük bir coşku ile karşılandılar. Maç için tebrik ettiler. İtachi san ve shisui arkadan gelip bana sarılmıştı.

Bir süre ailecek oturup sohbet etmiştik. Ardından sasuke ben itachi ve shisui bahçeye çıktık. Söze itachi girdi.

"Naruto biz olaya uzaktan şahit olduk, anlatmak istermisin."(İtachi)
"Yani aslında pek bişi yok. Konuşmak istediğini söyledi ve bir itirafta buluncağını sonra direk dudaklarıma yaklaştı. Eğer düzgünce konuşsaydı daha farklı bir tepki verirdim ama bu yaptığı çok yanlıştı."
"Ne yani düzgünce dese kabul mü ederdin."(sasuke)
"Hayır aptal . Düzgünce söyleseydi onu yine reddeterdim ama arkadaşlığımıza daha kolay devam ederdik. Şimdi ona eskisi kadar güvenemem ve engel olamayacağım bir soğukluk olur."
"Peki naruto sevdiğin başka biri olduğu için mi reddettin."(shiui)

~Sasuke~

Shiuinin sorduğu bu soru karşısında naruto sessiz kalmıştı. Siktir kimdi o kişi çünkü ben değildim onu biliyordum.

"Hayır aslında öyle değil yani sevdiğim başkası yok."(Naruto)
"Eminmisin."(itachi)
"Evet, yoğun duygular hissettiğim kimse yok."
"Çocuklar hadi yemeğe."

Annemin çağırması ile içeri geçtik. Sevdiğim ve yoğun duygular hissettiğim kimse yok demişti. Yani hoşlandığı birileri olabilirmiydi.

Yemek esnasında itachi ve minato sama futbolla ilgili birşeyler konuşuyorlardı. Kushina sama yanıma gelip oturmuştu.

~Naruto~

Mikoto teyzenin yaptığı harika yemekleri yemeğe kendimi kaptırmıştım. Ta ki annem sasukenin yanına oturana kadar.

Sohbet ediyorlardı bir süre sonra annemin yüzünden o sırıtışı görmüştüm. İşte şimdi sasuke zor durumda kalıcaktı.

Derken sasukeye övgülere başladı. Ne kadar büyüdüğünü ne kadar yakışıklı olduğunu söylerken boyun kaç narutoyu baya geçmişin dedi.

"Anne yeter artık."
"Narutoyu geceli çok oldu kushina sama."(sasuke)

"Bende kısa değilim sonuçta , hem kimim basket takımında olduğunu da unutmayalım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bende kısa değilim sonuçta , hem kimim basket takımında olduğunu da unutmayalım."
"Kıskanma tilkicik."(kushina)

Ve sonunda malum soruya gelmişti. Annemin durduramadığı merakı ve çekinmeden soruşları beni zor durumda bıraksada sasuke oldukça sakin durabiliyordu.

"Sana bu övgülerde bulunan özel birileri var mı?"
"Bu övgülerde bulunanlar oldukça fazla olsa da özeli yok."

Evet hemde oldukça fazlaydı. Sessiz soğuk olmasına rağmen ve bir takımda olmasa bile yine çok fazla etrafında dolaşan yılışık kızlar vardı. İtirafların biri bitmeden öbürü geliyordu. Gözümü devirip düşüncelerimden uzaklaştım ve annemi dinlemeye devam ettim.

GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin