~38~

372 36 17
                                    

~Naruto~

Ve aynı başlayan bir gün daha. Bugün beden dersi vardı ki benim daha mutlu okula gitmemi sağlamıştı.

Önce iki derslik biyoloji dersini atlatmamız gerekiyordu.

Fizik dersinde tek başıma oturuyordum. Matematik , dil ve edebiyatı dersinde sasuke ile. Biyoloji ve coğrafya dersinde kibayla, kimya ve tarih dersinde garayla oturuyordum.

Kiba çoktan sıraya kafasını koymuştu bende kolumu omzuna koyup üstüne doğru yatmıştım. Yüzüm hala tahtaya dönüktü yatarak dersi takip ediyordum.

"Naruto nefes alamıyorum."
"(Gülme)

Daha fazla üstüne doğru kapanmıştım.

"Boğuluyorum imdatt."
"Aptal ne bağırıyorsun."

Kiba aptalın fazla çıkan sesi ile sensei ve sınıftakiler bize döndü. Kibanin üstünden kalktım o da kızarmış yüzü ile kalktı ve hızlı hızlı nefes aldı.

"Oha cidden boğuluyormuşsun."
"E evet aptal ölücem sandım."
"(Gülme)(gülme) (birden fazla gülen insan)"

Beden dersi gereksiz yorucu olsa da seviyorduk tüm sınıf zil çalar çalmaz hazırlanmaya gitmiştim.

Sensei yine ilk ders götümüzden terler akıtana kadar antreman yaptırmıştı. Tenefüste bize ikinci derse kadar bir spor seçmemizi söylemişti.

Ben basketbol desem de çoğunluk olarak voleybol denmişti.

Kızlar erkeklere karşı olarak maç yapıcaktık.

Erkekler olarak kendimize çok güveniyorduk her türlü yeneriz diye düşünmüştük. Ama düşündüğümüz gibi olmadı üçe iki kaybettik.

Gaara sasuke ben ve lee oldukça iyi oynamamıza rağmen kızların hepsi harika oynuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gaara sasuke ben ve lee oldukça iyi oynamamıza rağmen kızların hepsi harika oynuyordu.

"Voleybol takımına yazılmayı düşünün."
(Guy)

Öğle yemeğinde kızların yediklerinin parasını biz ödemiştik. Centilmenlik olarak değil maçın başında belirlediğimiz ceza olarak ödemiştik.

Fizik dersi ve sasuke gara ve kiba ile gittiğimiz kimya etütünden sonra eve geçmiştim.

!Zaman atlaması!

Bugün basketbol seçmelerine gitmiştim.
Guy sensei ve kabuto bizi tek tek değerlendiriyordu. Kaç dakikada parkuru tamamladık , engellerin kaçını devirdik, ne kadar sıçradık tarzı ölçümler yapıyorlardı.

Dördümüz de yarın gelmeye hak kazanmıştık.

Çıkışta beraber yemek yiyip parkta biraz oturduk. Üçü ile birlikte yalnız olduğumda garip bir gerginliğin içinde kalıyordum.

Evet bugün de basketbol bilgilerimize yatkınlığımıza bakılıyordu. İkili top sürmeden turnike atışlarına kadar .

Oldukça başarılı tamamladığımı düşünüyordum. Heyecanla sonucu beklerken kabutonun göz kırpması ile daha da umutlanmıştım.

GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin