~Naruto~
Uzun süren kutlama, fotoğraf çekimi sonrasında şuan evde yatıyordum. Çok yorulmuştum. Duş alıp biraz rahaladıktan sonra bir kaç saat uyumuştum.
Alarm kurmuştum çünkü guy sensei takımı kutlama yemeğine götüreceğini söylemişti.
Sohbetler eşliğinde yemeğimizi yemiştik.Nerdeyse iki saatir burdaydık. Akşam sekiz gibi sasukelere geçicektim çünkü annemler de orda olucaktı.
Sasuke itachi san ile beni almaya gelicekti. Yaklaştıklarını söyleyen bir mesaj attığında müsade isteyip kalkmıştım.
Restoranttan çıktıktan sonra kabuto da arkamdan gelmişti.
"Hey naruto."
Arkamı dönüp ona baktığımda bana doğru yaklaştı.
"Biraz konuşabilirmiyiz."
~Sasuke~
Yakında durup narutoyu alabileceğimiz tek yer restorantın çaprazında kalan parkın önüydü.Narutoyu arayacağım sırada kabuto ile konuştuğunu gördüm. Aramak yerine yanına gitmek daha mantıklı gelmişti. Koltukta yana doğru kaydım ve bir anlık dona kaldım.
Kabuto narutonun yüzüne doğru eğilmiş ve dudaklarını narutonu dudakları ile birleştirmek üzereydi. Öfke beynimi ele geçirmişti. Kapının koluna uzandım ama itachi kapıyı kitlemişti.
"Aç kapıyı."
"Bırak naruto halletsin."(itachi)
"Bırakayım da şerefsiz it narutoyu mu öpsün."
"Öpemedi sakin ol."(shisui)Narutoya tekrardan baktığımda elini kendi dudakları ve kabutonun dudaklarının arasına koymuş şaşkın ve sinirli bir şekilde bakıyordu.
"Aç kapıyı."
"Sana bırak naruto halletsin dedim."(itachi)
"Abin haklı kendi halledebilir şimdi bekle."(shisui)
"Konuştu zamanında abime sarıldığı için çocuğu döven adam."(sasuke)
"Evet yaptım sonrasında olanları da biliyorsun. İtachi çocuğa pansuman yapmıştı ve benimle bir süre konuşmamıştı."
"Çünkü siz apatallar bizim kendimizi koruyamayacağımızı düşünüyorsunuz böyle yaparak bize kendimizi yetersiz hissettirdiğinizin farkına varmıyorsunuz."
"Dedi shisuiye çıkma teklifi eden kızı tehdit eden adam."
"Kızlar başkadır ve çok daha tehlikelidir."
"İtachi dayanamıyorum aç şu kapıyı yoksa shisui yumruklamaya başlıyacam."
"Lan ben niye. Git koltuğu yumrukla."
"Lan arabama zarar verme ."
"İkinizin de arabayı da ..."(sasuke)Sözümü tamamlayamadan naruto cama vurmuştu.
"Beni arabaya almıyacakmısınız."(Naruto)
İtachi kilidi açmıştı. Hızla kapıyı açıp naruto binmeden arabadan inmeye yeltendim.
Bu sefer de beni durduran naruto olmuştu. Göğsümden ittirip geri oturmuştu ve kaymamı sağlayıp arabaya binmişti.
"Bir de seninle uğraşamam sasuke ben hallettim otur oturduğun yerde."(Naruto)
Ağzımı açıp bir şey diyeceğim sırada naruto eli ile ağzımı kapatmıştı.
Öfkemi yutup diğer tarafa doğru kaydım ve camdan bakarak yolu izledim. Ta ki naruto yanıma doğru kayıp kafasını koluma yaslıyana kadar. Öfkem geçmese de bastırılmıştı.
~Naruto~
!(Kabuto ile konuşma anına geri dönüş)!
Dudaklarıma yaklaştığında onu durdurdum.
"Konuşmak istedin itirafta bulunacağını söyledin, bu itirafı bu şekilde yapamazsın. Benim ne düşündüğümü önemsemeden beni öpmeye kalkmanı anlamıyorum."
"Üzgünüm haklısın ben ben sandım ki."
" Ne sandın."
"Senin de benden hoşlandığını."
"Sana da diğerleri gibi yaklaştım kabuto beni yanlış anlamışsın."
"Seni seviyorum."
"Keşke öpmeye kalkmadan önce bunu söyleseydin. Bunu anlarım ve bunun için sana kızmıyorum arkadaşlığımı da bozmazdım ama az önce yaptığın bunu görmezden gelemem."
"Üzgünüm ben kendimi çok kaptırdım."
"Gitmem gerek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1
FanfictionYollarımız aynı, yönlerimiz aynı Sonlarımız aynı, nasıl kalalım ayrı?... ☁️🌥️⛅🌤️☀️ 🌑🌒🌓🌔🌕 Ortalama 800 kelimelik ,Pinterest sponsorlu bölümler ile Sasunaru / Narusasu ve daha fazlası. Birinci kitap. ( ꈍᴗꈍ) Onlar hep birbirlerini bulacaklar...