~Naruto~
Kızlarla çocukları bekliyordum. Köşeden dönen kalabalık grubu görünce gülümseyip el sallamaya başladım.
"Günaydın dattebayo."
"Günaydın."İlk iki ders matematikti ve yine kakashi sensei geç kalmıştı.
Kafamı sıraya koyup soluma doğru döndüm. Sasuke de kafasını sıraya koyup bana doğru döndü. Göz göze gelince gülümseyip yatmaya devam ettim.
Bir süre sonra sonunda sensei gelmişti ve derse başladı.
Kimya dersinden sonra karnım guruldamaya başlamıştı bile.
Şimdi ise biyoloji dersi vardı. Orichamaru sensei çok yorgun gözüküyordu.
Etütte yanına gelmemi söylemişti. Tabi sasuke de benimle gelmişti.
"Sensei bir sorun mu var?"
"Naruto biraz yalnız konuşabilirmiyiz?"Sasuke isteksiz dursa da ona gülümseyip çıkmasını söylemiştim.
"Kapıdayım."
"Tamam."Sensei masanın üstündeki duran dağınık kağıtların arasından bir şey arıyordu. Sonunda aradığı kağıdı bulup bana döndü.
"Naruto biliyorsun ki genetik ile ilgileniyorum ve senin çizgili yanakların benim çok dikkatimi çekiyor acaba minik bir incelemeye izin verir misin??"
"Nasıl bir inceleme?!"
"Bir kaç tüp kan , ve bazı testler kabul ettikten sonra daha detaylı anlatırım."
"Üzgünüm sensei ama kabul edemicem. Üstelik iğneden korkarım."
"Naruto ama... Naruto lütfen."
"Üzgünüm kabul edemem."Odadan hızla çıkıp kapıda bekleyen sasukeye sarılmıştım.
"Noldu , bişey mi yaptı , naruto noldu."
"Hayır... Sadece çok gerildim ve beni rahatlatıyorsun... Sadece sana sarılmaya ihtiyaç duydum.... Ahh."
"Naruto."
"Kurama... Sasuke beni burdan uzaklaştırırmısın."
"Tamam."~Sasuke~
Narutoyu terasa çıkartmıştım.
"Tamam şuan sadece ikimiziz."(sasuke)
Gözlerini açtığında kırmızıya döndüğünü gördüm.
"Neden böyle oldu bilmiyorum kurama çok gerildi ve ben bir an engel olamadım... Sen olmasaydın dönüşen sadece gözlerim olmazdı."
"Ben yanındayım güzelim , hep yanında olucam. Tsunade samaya gitmek istermisin."
"Gerek yok şimdi daha iyiyim."Gözleri eski haline dönmüştü.
"Sana ne dedi?"
"Araştırma yapmak istediğini söyledi. Çizgilerim ile."
"Ne saçma bir şey bu."
"Evet bende anlamadım. Kabul etmedim."
"İyi yapmışsın."Tekrardan bana sarılmıştı. Yanında sakinleşiyor olması beni çok mutlu hissettiriyordu. Bende onun yanında sakinleşiyordum.
Bir süre sonra terasa kakashi sensei gelmişti.
"Siz ikiniz napıyorsunuz burda."(kakahsi)
"Senesi kurama ile ilgili minik bir sorun çıktı."(sasuke)
"Sasuke öğrendin demek sonunda."(kakahsi)
"Evet."(sasuke)
"İyimisin Naruto."(kakahsi)
"Daha iyiyim."(Naruto)
"Tamam etüt bitmek üzere isterseniz erken çıkın. Ben madara ile konuşurum."
"Teşekkürler dattebayo."Okuldan çıktığımızda naruto heyecanla bana doğru döndü .
"Lunaparka gidelim mi."(Naruto)
"Gidelim ama önce yemek yiyelim."
"Tamam."Yemek yedikten sonra lunaparka gelmiştik. Naruto küçük bir çocuk kadar mutluydu. Binmedik alet bırakmak istemiyordu. Yıllar önce gelişimiz aklıma geldi. İlk lunaparka gelişimizdi o zaman da aynı bu heyecan ile etrafta geziniyordu. Tek fark artık hepsine boyu ve yaşı yetiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1
FanficYollarımız aynı, yönlerimiz aynı Sonlarımız aynı, nasıl kalalım ayrı?... ☁️🌥️⛅🌤️☀️ 🌑🌒🌓🌔🌕 Ortalama 800 kelimelik ,Pinterest sponsorlu bölümler ile Sasunaru / Narusasu ve daha fazlası. Birinci kitap. ( ꈍᴗꈍ) Onlar hep birbirlerini bulacaklar...