~21~

393 41 33
                                    

~Naruto~

Lee ve kibanin da yardımları ile hızlıca koli taşımayı halletmiştik. Şimdi hep birlikte annemin getirildiği yemekleri yiyorduk.

Konoha Ateşleri

İno:Ee ne zaman buluşuruz
Kiba: Bugün değil
İno:Neden
Kiba : Çünkü çok yorulduk
Sakura: Cumartesi günü nasıl hem garalar da yerleşmiş olur.
Naruto:Olur
Sakura:Tamam o zaman cumartesi akşam altıda her zamanki kafede
Tenten:👍
Neji:👍
Shikamaru:👍
Shino:👍
Hinata:👍
Naruto:👍
Lee:👍👍👍🥺👍👍👍
Sakura:Herkes geliyor dimi
Sakura:SASUKE
Sasuke: Gelirim

~Sasuke~

Yarın cumartesiydi garalar geleli dört gün olmuştu bile. Şimdi neji gelmişti.

"Sktir sktir gelirken ne gördüm."
"Ne."
"Narutoyu."
"Ee neden böyle tepki verdin."
"Nasıl gördüm amaaa."
"Nasıl gördün amk uzatma."
"Naruto ve gara öpüşüyordu."
"...."
"Sasuke."
"....."
"Nereye lan dur daha bitmedi devamı var. Sonra kiba geldi nasıl yaparsın beni aldatıyormusun diyip narutoya tokat attı naruto da durur mu üçlü olsun güçlü olsun dedi . Naruto kibayi kiba garayi gara narutoyu öpmeye başladı."
"Sktr git neji."
"(GÜLME) lan baştaki tipini görmen gerekiyordu kalkıp garayı dövmeye mi gitcektin."
"Neji evimden sktr git."
"Tamam tamam sakin ol narutoyu gördüm ama öpüşmüyorlardı."

Bir süre sessiz kaldıktan sonra tekrar konuşmaya başladı.

"Anlat."
"Neji ne diyorsun yemin ederim elimden bı kaza çıkacak ne anlatayım."
"Narutoya olan hislerini."
"Açıkça belli ettiğimi düşünüyorum ona da söyledim."
"Ne narutoya ona aşık olduğunu mu söyledin."

Son cümleyi ithaci aptalı kurmuştu.

"Çevremde bir akıllı insan yok katil olucam en sonunda ne saçmalıyorsunuz."

Oldukça ciddi bir şekilde bana bakıyorlardı.

"Nefret ettiğimi söyledim ya ona yumruk atmadan hemen önce."
"Ne sen narutoya yumruk mu attın ve neee nefret ediyorum mu dedin. Ne zaman."
"Dönemin başında."
"Neji aptal kardeşim doğru mu söylüyor."
"Evet itachi san yaptı öyle bir mallık."

İkisi hala bana ciddi bir şekilde bakıyorlardı.

"Ne bakıyorsunuz amk ne dememi bekliyorsunuz şuan."
"Naruto ile başından beri garip bir arkadaşlığınız oldu , bu kadar kavgaya rağmen iyi de arkadaş oldunuz."(itachi)
"Sürekli kavga eden ama bir başkası bişi dedi mi birlik olan iki aptal."(neji)
"Bu bu siktiğimin yazı tatile gidiyorum diye kaçtın resmen . Narutodan uzaklaştın."(itachi)
"Sadece naruto değil bizden de uzaklaştın. Sonradan bizimle tekrardan eskisi gibi olsan da narutodan daha da uzak durdun çocuğu yok saydın okulda kavga bile etmediniz o yumruğa kadar."(neji)
"Yazın neyin farkına vardın ne düşünüyorsun bize anlatabilirsin."(itachi)
"Bize anlatmayıcanda kime anlatıcan . Kendi kendine halledemiyorsun belli ki."(neji)
"....."
"Hadi aptal kardeşim . Farkındayım sadece senden duymak senin de kabul etmeni bekliyorum."

Saçlarımı avuçlarımın içine aldım ve sıktım. Gözlerimi de sıkıca sıktım ve doğruldum.

"Anlatıcak bir şeyim yok daha fazla bu şekilde benimle konuşmayın."

İtachi yanımızdan kalkıp gitmişti neji ise bana aptalsın der gibi bakıyordu aynı zamandan bir üzüntü de mevcuttu.

"Film izlicektik güya hadi seç birini."

~Naruto~

Hazırlanıp evden çıkmıştım garaları almaya gidiyordum. Kankurō ve gara inmişti temariyi bekliyorduk.

GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin