Yumuşak turuncu kuyruğu ve sarı saçları güneşte iyice parlarken koşuyordu mavi gözlü çocuk. Sıcak ,ona gülümserce parıldayan güneş dururken o ayın soğuk parlaklığına ulaşmak için koşuyordu. Bir sesle durdu, hem güneş hem ay parlaklığını azaltmıştı. Kulaklarını dikleştirdi, ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Ses giderek artıyor parlaklık ise azalıyordu.
~Naruto~
Gözlerimi açtım ve alarmı kapattım, rüyama geri dönmek için uyumaya çalıştım. Arada tekrarlayan bu rüyanın sonuna bir türlü ulaşamıyordum , ne olurdu şu alarm biraz daha geç çalsa sahi alarm neden çalmıştı ki. Uyumaya da geri dönemiyordum bugün herşey ters başladı.
Sıcak su eşliğinde gerginliğimde azalıyordu sanki bir şeyi unutmuş gibi hissediyordum ama önemli bir şey olsa annem hatırlatırıdı.
Aklımdaki düşünceleri atmamı daha kolaylaştıracakmış gibi kafamı iki yana sallayıp ,sıcak banyoma devam ettim.
Havluya sarılıp aynanın karşısına geçtim, çıplak olan üst bedenime bakmaya başladım .Bu yaz kiba ve lee ile deli gibi spor yapmıştık işin içinde lee olunca normal bir antrenman beklenemezdi tabi. Ona rağmen karnımda belirgin baklavalarım oluşmamıştı tamam belki de kiba ile baklava partileri yaptığımız için oluşmamış olabilir birde her antrenman sonrası yediğimiz kase kase ramen. Hayır hayır ramene sucu atamam.
Düşüncelerimi bölen içerden gelen telefon sesiydi ,banyo odamın içinde olduğu için telefona vaktinde ulaşabildim. Arayan kibaydı açar açmaz konuşmaya başlamıştı köpek surat.
"Bana bak sarışın bu kaçıncı aramam saymadım bile , hayır yani aradığımda ulaşamayacaksam neden var bu telefon."
"Sanda günaydın dattebayo, ne diye arıyorsun bu saate bide baba triplerine giriyorsun. "
"Al işte bilmiyormuyum ben malımı, unuttun dimi okul başladı lan okul ,yoksa ben ne diye kalkayım bu saatte."
"Hassktr...(sessizlik)....yok canım ne unutması ...(derin sessizlik)..."
"Çabuk giyin ve çık ,shikamaru birazdan çıkacağını söyledi ilk günden geç kaldınız tokatı yemek istemiyorum."
"Haklısın shikamarunun zahmetli bulmadığı tek şey bizi tokatlamak ve shogi(japon satrancı) oynamak. Hadi kapat da hazırlanıyım."
"(Gülme) tamam görüşürüz, sasukelerin evini oraya gelmeden önceki yol kesişiminde buluşalım demişti shikamaru ,ordan beraber geçeriz hadi yallah."Aramayı kapattım ekranda annemden ve babamdan gelen 23 cevapsız çağrı vardı işte şimdi sıçtın naruto. Annemi arayıp sesi hoparlöre verdim ve dolaba ilerledim. Hangi liseyi kazandığımı öğrendikten hemen sonra annem okul üniformasını alıp ütüleyip dolaba yerleştirmişti. Konoha Anadolu Lisesi benim ve ortaokuldan çoğu arkadaşımın kazandığı lise, konohanın en köklü lisesi.
"NARUTOOO " diye bağırıyordu annem.
Babamda arkadan ,o telefon oyun oynamak için yok, diye söyleniyordu.
"Sakin ol annecim indir o saçlarını, babacım banyodaydım duymadım ama hazırlandım merak etme."
Hemen savunmaya geçmiştim yoksa kurtulamazdım.
"Kahvaltını yaptın mı dattebane"
Arkadan anneannemin sesi geldi.
"Günaydın ayçiçeğim."
"Günaydın sobo(büyük anne, nine)."
"Kapatıyorum şimdi yoksa geç kalıcam , öptüm hepinizi."diyip hızla kapattım.
Kitaplar bugün dağıtılacağı için çantama sadece kalem kutumu ve ortaokuldan beri kullandığım arada bir şeyler karaladığım defterimi koyup çıktım.
~Sasuke~
Annemin ikinci seslenişinde kalmıştım hazırlanıp aşağı indim. Kapıdan çıkmakta olan abimi görünce şoförümü kaçırmadığım için sevinmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1
FanficYollarımız aynı, yönlerimiz aynı Sonlarımız aynı, nasıl kalalım ayrı?... ☁️🌥️⛅🌤️☀️ 🌑🌒🌓🌔🌕 Ortalama 800 kelimelik ,Pinterest sponsorlu bölümler ile Sasunaru / Narusasu ve daha fazlası. Birinci kitap. ( ꈍᴗꈍ) Onlar hep birbirlerini bulacaklar...