~50~

378 38 25
                                    

~Naruto~

Kahvaltıdan sonra bahçede kahve içiyorduk. Hava soğuk olsa da hoşuma gitmişti.

Telefonumun çalması ile sohbet bölünmüştü. Sasuke kim o dercesine bakarken itachi de çalmayaya devam eden telefonumu gösterip açsana demişti.

"Efendim gara....(gülme)...Sasukelerdeyim şimdi...Yok akşam burda kaldım.....(gülme)...Daha eve uğramadım ama.... Kıskandın mı cenn...... (gülme)... Tamam tamam gelirim.. öptüm."

İtachi , shisui ve sasuke üçü de bana bakıyordu.

"Ne diyor."(sasuke)
"Ona uğramamı söyledi."
"Hemen mi kalkıyorsun."(itachi)
"Yok birazdan kalkarım."
"Bı evine gitseydin."(sasuke)
"Bende aynısını dedim."(naruto)
"Eee.."(sasuke)
"Ee si yok ısrar etti gidiyorum."
"..."

İtachi kaldığımız konuya geri dönmüştü. Bir süre sonra onun telefonu çalmıştı.

Yanımızdan kalkıp bahçenin diğer tarafına gittiğinde shisuiyi de çağırmıştı. Gülen yüzü birden ciddileşmişti. Önemli bişi olmalıydı.

Bir süre sonra yanımıza geldiler.

"Naruto biz birazdan çıkıcaz geçerken seni de bırakalım."
"Gerek yok ben yürürüm."
"Olsun gel biz bırakalım işte."
"Peki tamam."

İtachi san beni garalara bırakmıştı. Onalarla vedalaşıp arabadan indim. İçeri girene kadar beklemişlerdi.

"Bakıyorum da beni çok özledin kum tanem."(Naruto)
"Biraz boşaldın sanki beni tilkicik."(gara)
"Yani maçlar sınavlar derken öyle oldu."
"Buraya gelince bı değerimi mi kaybettim."
"Ne ne diyorsun.Yani eskisi kadar özlemiyorum ama hala çok değerlisin."
"Naruto söyle bakalım kaç teklif aldın."(temari)
"Saymadım."
"Havalara bak lan it."(kankurō)
"Kıskanma canım."(naruto)
"Fazla ileri giden olursa direk geliyorsun. Gara ile hallediyoruz."(kankurō)
"Ben hallediyorum ."(naruto)
"Geçen seferi unutmadık naruto."(gara)
"Tamam tamam."

Karinde çok geçmeden gelmişti.

Bir süre muhabbet etmiştik. Kutu oyunu oynamıştık.Bireysel yarışıyorduk. Ve kaybeden bir cezaya maruz kalıyordu. Cezayı da diğer kalanlar seçiyordu.

İlk kaybeden kankurō oldu. Temarinin yaptığı 'zayiflama için olan' zehire benzer şeyi içme cezası vermiştik.

"Benim detoks suyum ceza değil ödül."(temari)
"Bana ceza ama off ne ya öyle."(kankurō)

Karin telefonu çoktan çıkartmıştı ve bu anın videosunu kaçırmadı. Kankurō tek nefeste bardağı dikmişti.

İkinci cezanın sahibi gara olmuştu. Ceza olarak yüzüne kedi bıyıklarımı çizecektim ve günü öyle geçirecekti.

Karin yine telefonunu hazırlamıştı ve fotoğrafımızı çekmişti.Bir yandanda da video çekiyordu.

Bir yandanda da video çekiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin