~Sasuke~
İtachi yolu uzatmıştı sahil yolundan gidiyordu. Narutoya iyi gelir diye bu yolu seçmişti. Biraz arabadan çıkıp sahil havası aldık . Tekrardan arabaya bindiğinizde narutonun başından beri karnında çekmediği eli yine oraya gitmişti.
"Karnına noldu."
"Hiç."
"Neden tutuyorsun."
"Biraz açıyor o kadar."
"Tsunade samaya söyledin mi."
"Tedavi sırasında oldu zaten önemli bişi değil."
"Ah dokunma."Elim istemsizce karnına gitmişti. Hafif dokunuşum bile canını mı yakmıştı.
"Bakmama izin ver."
"Hayır sasuke kes artık."
"Neyi?"
"Benden nefret ediyorken beni umursuyormuş gibi davranmayı. Benimle dalga geçmeyi , benimle oynamayı."
"Naruto ne dediğimi biliyorum ama senden nefret etmiyorum ve şuan gerçekten endişeleniyorum."
"Kapa çeneni."
"Yalan söylemiyorum."Dolmuş gözlerle bana bakarken arabaya itachi ve shisui girmişti. Gözlerini kapatıp geri yaslandı,bende aynısını yaptım.
Bir süre sonra omzumda bir baskı hissettim. Uyuya kalmıştı ve başı omzuma düşmüştü.
Shisui arkaya baktıktan sonra itachiye bakmasını söyledi sonrada fotoğrafımızı çekti . Omzumda uyuyan bir naruto olmasa ona o telefonu yedirirdim.Zaten çok yorgun gözüküyordu onu uyandırmak şuan en son istediğim şey bile değildi.
Narutoların evinin öne gelmiştik ama naruto hala uyuyordu. İtachi kapıyı açıp narutoyu kucağına almaya çalıştığında onu durdurdum. Narutoyu kucağıma alıp shisuinin açtığı kapıdan çıktım.
İtachi kapıyı çalmıştı ve kushina sama ile konuşuyordu. Arkadan gelip içeri geçtim. Ve bir çok kez geldiğim kaldığım narutonun odasına doğru ilerledim. Onu yatağa yatırıp üstündeki montu çıkarttım.
Karnına bakmak istiyordum ama kushinanın gelişi bunu engelledi.
"Teşekkürler sasuke, herşey için."(kushina)
"Rica ederim."Şimdi bizim eve doğru ilerliyorduk. Ve shisui fotoğrafı paylaşmam için beni ikna etmeye çalışıyordu.
"O aptal fotoğrafı istemiyorum."(sasuke)
"Eminmisin ama çok tatlısınız ."
"Sktr git shisui."
"İtachi sana atıyorum."
"Tabiki de ne duruyosun."O sırada telefonuma bildirim geldi.
"Ay yanlış uchihaya attım."
"Bilerek yaptığını biliyorum. Kargam diye kaydettiğin itachi ile domates uchiha diye kaydettiğin beni nasıl karıştırmış olabilirsin."
"Pp ye bakarak seçtim."
"At yalanını sikeyim inananı."
"Sasuke bir kere daha sikeyim dersen seni sikerim."
"S i k e y i m"Eve girmeden popoma bir tekme yemiştim.
~Naruto~
Uyandığımda saate baktım 6 olmuştu. Karnım grulduyordu. Banyoya girip duş aldıktan sonra hala kaybolmamış mührüme baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1
Fiksi PenggemarYollarımız aynı, yönlerimiz aynı Sonlarımız aynı, nasıl kalalım ayrı?... ☁️🌥️⛅🌤️☀️ 🌑🌒🌓🌔🌕 Ortalama 800 kelimelik ,Pinterest sponsorlu bölümler ile Sasunaru / Narusasu ve daha fazlası. Birinci kitap. ( ꈍᴗꈍ) Onlar hep birbirlerini bulacaklar...