~Sasuke~
Narutonu alarmı ile uyanmıştım ama beni rahatsız etmemek için gösterdiği dikkati farkedince uyanmamışım gibi yaptım.
Geri yattığında bana doğru dönüşünü yüzüme vuran sıcak nefesten hissettim. Bu şekilde kalmak çok zordu ama o bunu daha da zorlaştırıyordu. Saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırıp bir süre öyle kaldı. Parmakları saçlarım arasında gezinmeye başladığında gülmemek için kendimi zor tutuyordum . Çok iyi hissettiriyordu ve ben eli saçımda olduğu her bir saniye huzur buluyor gibi hissediyordum.
Tekrardan uyandığımda kendimi narutoya sarılmış bir şekilde buldum. Son zamanlarda kendimi şaşırtıcak şekilde davranıyordum. Uyandıktan sonra geri uyuyabilmiş olmam hatta bu kadar saat uyumuş olmam da çok ilginçti.
Yataktan kalkıp banyoya ilerledim. Yüzümü yıkayıp aşağı indim. Kahvaltı hazırlıyacaktım.
!Bir kaç saat önce!
~İtachi~
Yorucu saatler bitmişti. Uzun zamandır aradığımız ve pek sonuca ulaşamadığımız adamla ilgili ufak da olsa yeni bilgiler edinmiştik. Şimdi shisui ile kahve almıştık , shisui tam direksiyonu evine doğru kıracağı sırada aklıma evde olan dosya geldi ve önce bize geçmemizi söyledim.
Eve geldiğimde sasukeye seslendim ama cevap alamadım. Bu saatte uyumazdı ve uyuyor olsa bile küçük bir sese uyandırdı. Dışarda olabileceğini ya da kulaklık takmış olabildiğini düşündüm.
Kendi odama geçerken shisuiye de sasukeye bakmasını istemiştim.
Dosyayı bulmam biraz zor olmuştu. Shisuiye sasukeye bakıp burda ya da yok diyecekti neden bu kadar sürdüredir gelmemişti.
Odamdan çıktığımda sasukenin kapısının önünde dikilmiş şaşkınca içeri bakan shisuiyeyi gördüm. Korku ve endişeye ile hızla yanına geldim. İçeri baktığımda uyuyan sasukeyi görünce rahatladım.
Tam neden böyle tepki verdin aklım gitti derken sasukenin tek olmadığını fark ettim, bağıracağım sırada shisui ağzımı kapattı.Sarı saçların sahibini tanıdığımda bir kez daha bağıracakken shisui yine ağzımı kapatmıştı.
"Noluyor lan."(itachi)
"Düşündüğüm şeyi yapmış olabilirler mi."
"Saçmalama."(itachi)
"Sasukenin bu saate kadar uyumanın başka açıklaması gelmiyor."
"Siktir yok yok yapmamıştır. Lan daha çocuğu sevdiğini kabul etmedi ve naruto izin vermez."(itachi)
"Hayır hayır niye hemen o şekilde düşündün. Küçükkende beraber uyurlardı ve hala küçükler masum masum uyumuşlar işte."(itachi)
"Garip bı koku var."
"Ne ne kokusu."
"Kan ve tentürdiyot."İçeri kafamı uzatıp kokladım ve evet öyle bir koku vardı.
"Yerdeki tişörte kan lekesi var ve masanın üstünde ilk yardım kutusu var. Noldu lan yine."(itachi)
"Şimdi gidelim. Daha sonra konuşuruz."
"En kısa zamanda."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1
FanficYollarımız aynı, yönlerimiz aynı Sonlarımız aynı, nasıl kalalım ayrı?... ☁️🌥️⛅🌤️☀️ 🌑🌒🌓🌔🌕 Ortalama 800 kelimelik ,Pinterest sponsorlu bölümler ile Sasunaru / Narusasu ve daha fazlası. Birinci kitap. ( ꈍᴗꈍ) Onlar hep birbirlerini bulacaklar...