~Guy~
Evet çocuklar iki takım oluşturuyoruz.
Birinci takım kaptanı Lee sensin ikinci takım kaptanı olarak da Naruto seni seçiyorum. Şimdi takımlarınızı oluşturun.Lee'nin takımı : Neji, tenten , ino, sasuke, shino.
Narutonun takımı: Sai, sakura , hinata,kiba , shikamaru.İsmi lazım değil üç kız ve chojin oynamıyacağını söylemişti kenarda destekçi olmuşlardı.
~Naruto~
Katılmayan üç kız sasukeyi destekliyorlardı chojin ise bizim takıma destek veriyordu. Eşit güçte takımlar gibi görünüyorduk.
~Sasuke~
İlk seti narutolar kazanmıştı, ikinci seti ise bizim takım şimdi son sete gelmiştik ve kazanan maçın kazananı olucaktı. Başlamadan kiba söze girdi.
" Kaybeden takımın bir cezası olsun."(kiba)
" Kaybeden takım kazan takım ve destekçilere ramen ısmarlasın."(Naruto)
" İşte yine ramen yemek için bir sebep buldu."(neji)Bu şartı hepimiz kabul etmiştik.
~Naruto~
İşte şimdi kazanmak için iyice hırslanmıştım. Hinatanin verdiği pas ile smaç bastım ama sasuke geri karşıladı gelen topu sai havalandırdı ve bu sefer sakura smaç basmıştı . Bunu karşılamaya çalışan lee yere yapışmıştı.
Kiba ile güzel bir paslaşma sonrası topu karşıya gönderdim tenten vurdu ve sasukeye pas attı sasuke de güzel bir smaç ile sayıyı almıştı.
Şimdi ise sasuke ve kiba arka arkaya üç kere birbirlerine atmışlardı üstelik baya sert bir şekilde. Sasukenin bu seferki atışını karşılamaya çalışsa da düzgün yönlendirememişti . Top yere düşmeden hızla atladım ve havaya geri kaldırdım shikamaru ise tamamlamıştı ve karşı tarafın en boş noktasını bulup oraya göndererek sayıyı almıştı.
İno topu sasukeye kaldırmıştı ve güzel bir smaç gelmişti ama hinata bunu karşılayıp bana atmıştı. Attığım topu neji geri göndermişti ve sai shikamaruya pas atmıştı shikamaru yine boş noktaya gönderse de bu sefer lee karşılamıştı ve sayıyı almıştı.
Böyle devam ederken kazanmamız için son sayımız kalmıştı. Onların ise üç sayıya daha ihtiyaci vardı.
Shinonun attığı topu kiba karşılayıp sakuraya atmıştı sakura karışa gönderdiğinde tenten ve ino paslaşıp geri bize yollamışlar dı güzel bir smaç pozisyonu yakalamıştım ama sasuke bloke etmişti .
Lee sert bir başlangıç yapmıştı ama bizde de sakura vardı.
Top bana geldiğinde hızla geri yolladım ve neji ve lee aynı anda vurmaya çalıştı vurdularda ama top sadece yukarı havalandı sasuke koşup vurdu ve bize yolladı . Shikamaru karşılayıp hinataya attı hinata bana kaldırdı ve boşluğa smacı yapıştırdım işte son sayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1
FanficYollarımız aynı, yönlerimiz aynı Sonlarımız aynı, nasıl kalalım ayrı?... ☁️🌥️⛅🌤️☀️ 🌑🌒🌓🌔🌕 Ortalama 800 kelimelik ,Pinterest sponsorlu bölümler ile Sasunaru / Narusasu ve daha fazlası. Birinci kitap. ( ꈍᴗꈍ) Onlar hep birbirlerini bulacaklar...