~68~

372 40 51
                                    

~Sasuke~

Ben Narutoya üstünde Uchiha amblemi olan kıyafet giydirmek ,herkese sevgilim olduğunu göstermek istesemde, naruto onlar anlayana kadar söylememek istiyordu böyle daha eğlenceli olur diyordu. Benim için eğlenceli olucak olan onu kibanın önünde öpmekti. Sevgili olduğumuz söylerken narutonun kızarmış yüzünü izlemekti. Ama narutonun isteğini kabul etmiştim. Onlar anlayana kadar söylemiyecektik.

Akıllanan ve beni tanıyan sarışın onların önünde öpmememi de söylemişti. Söylemese anlamaları için okulun ilk günü onu öpmeyi düşünmüştüm bile.

Yarın okul açılıyordu hadi bakalım bizi neler bekliyordu. Sarışın yanımda olduğu müddetçe herşeye hazırdım.

~Naruto~

"Narutoo uyan."
"Hmm.."
"Naruto."
"..."
"NARUTO"
"Kalktım."

Annemin bağırışı ile kalktım alarmın çalmasına on dakika vardı o yüzden geri yattım.

Yanağımda hissettiğim ıslaklık, burnuma gelen bergamot ve deniz karışımı koku ile gözlerimi açmadan kollarımı açtım. Sasuke olduğunu bildiğim bedene sarılıp onun da yatağa düşmesini sağladım.

"Seni uyandırmaya geldim , kushina sama bana da kızmadan kalk."
"Okulun ilk gününü sabahın bile güzelleştirdiğine inanamıyorum."
"Bende senin güzelliğine inanamıyorum."
"Biraz daha öv beni öyle kalkarım."
"Öpsem olur mu."
"Olur.."

Sasukenin öpüşü sertleşirken sertçe açılan kapı ve ardından gelen annemin çığlığı ile birbirimizi hızlıca ittirmiştik. Sasuke duvar ile yatak arasında olan boşluğa düşerken bende halının üstüne düşmüştüm.

Annemle birbirimize bakışırken bir süre sonra kapıda babam belirdi. Şimdi anneme yalvarır bir şekilde bakıyordum.

"Noldu."(Minato)
"... Naruto.. kalktım dedikten sonra geri yatmış nolucak."(kushina)
"Kushina birşey oldu sandım. Korkudan çocuğun yüzü beyazlamış."(minato)
"..iyiyim iyiyim ben."(Naruto)
"Sasuke gelmişti o nereye gitti."(Minato)
"Lavaboda."(naruto)
"Tamam ,hadi kahvaltıya inin sonrada sizi okula bırakırım."(minato)
"Tamam baba giyinip geliyorum."

Babam odadan çıkmıştı annem ise bir süre sonra bana iyice yaklaştı.Sasuke de yattığı yerden kalkmıştı ve yanıma gelmişti.

"Siz iki genç adam bana neler olduğunu anlatın çabuk."
"Anne..şey...biz.."
"Sevgiliyiz. Size daha düzgün bir şekilde açıklamamız gerekirdi bu şekilde öğrendiğiniz için üzgünüm ama durum bu. Oğlunuz seviyorum."

Annem ikimize birden sıkıca sarılıyordu.O kadar sıkı sarılıyordu ki sasuke ile bir bütün olucaktım.

Dolmuş gözlerini silip bir süre bize baktı.

"Okuldan çıktıktan sonra doğru benim yanıma geliyorsunuz.Anlaşıldı mı."(kushina)
"Anlaşıldı."(Naruto ve sasuke)
"Ay tepkimi bile tam yaşayamadım. Çok sevindim çocuklar."
"Anne şey babama şimdi birşey belli etmesen olur mu."
"Tamam canım, az önce boşuna mı sakladım sanıyorsun. Hadi hadi hazırlan ve in aşağıya."

Annem odadan çıktıktan sonra sasuke ile birbirimize bakıp kalmıştık bir süre sonra gülmeye başladık.

"Of kafam acımış he."(Naruto)
"Annenin sarılışı acıyan kemiklerimde daha fazla bir acı bıraktı."(sasuke)
"Biraz korktuk sanki."
"Başta birazdı. Babanın sesini duyana kadar."
"(Gülme) annemle olan o bakışmam ömrümden bir yıl almış gibi hissediyorum."
"Hadi giyin ve in."
"Sende babamın yanına in hadi."
"Öyle yapıcam."
"Lan hani korkuyordun."

Yanağıma bir öpücük kondurup göz kırptı.

"Sevgilin olarak değil arkadaşın olarak inicem."
"Tamam kanka görüşürüz."

GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin