~Naruto~
Çizimin sasukeye benzerliği kafamı karıştırıyordu. Piyanonun başında dün yazdığım şarkıyı bestelemeye çalışıyordum. Bir günde yazabilmiş olmam çok şaşırtıcı gelmemişti çünkü bazen bir başladım mi devamı o anı bekliyormuş gibi gelirdi. Yine öyle olmuştu. Hem şarkının hem çizimin bana sasukeyi hatırlatması üzerine şarkıyı sasukeye armağan etmeyi düşündüm.
Üç gün sonra sasukenin doğum günüydü . 27 temmuz. Ben köyde o ise tatildeydi şarkıyı canlı olarak söylemek istemiştim ama şuan bu mümkün görünmüyordu. Ya da konohaya dönünce söyleyebilirdim.
Ben bunları düşünürken itachi sanın araması ile piyano başından kalktım.
"Nasılsın naruto."
"İyiyim dattebayo sen nasılsın."
"Bende iyiyim. Şimdi sana bişi dicem çok uzatmadan. Yarın obito sizin oraya geliyor ordan da bizim yanımıza gelicek. Dedim ki narutoyu da al getir."
"Evet evett evet dattebayo, hem sizin orası çok güzel ev ayrı deniz ayrı güzel hem de sasukenin doğum gününde yanında olmuş olurum."
"Tamam harika o zaman kushina sama ile konuş. Sasukeye söylemiyorum sürpriz olur."
"Tamamdır."Annemden izni almıştım. Sasukenin şarkısı hazırdı ,çok iyi denk gelmişti.
Bu sabah jinchuurikilerleydik. Büyük annem annem ve bir kaç kişi daha vardı.
"Hadi fotoğraf çekinelim."(fuu)
"Meditasyon sırasında neye odaklandığın belli oldu."(narutonun büyük annesi adını bilmiyorum .)
"(Gülme) ."(fuu)
"Hadi o zaman çekinelim."(naruto)
"Bir sabırsız daha kendini belli etti."(narutonun büyük annesi)Ardından toplanmıştık ve annemin kamerasına gülümsemiştik.
"Naruto şelalenin oraya gidicektik unuttun mu?"(fuu)
"Unutmadım hadi gidelim dattebayo."Yagura ve gara da bize katılmıştı.
"Dur dur poz ver."(Naruto)
Fuunun fotoğrafını çekip ona attım.
"Çok güzle çektim dattebayo, paylaş bunu altına da beni etiketle."
"(Gülme) tamam, yine bir sürü neresi orası ya sorusu alıcam."(fuu)
"Ah evet geçerken burda bir manzara paylaşmaya gelmiyor hemen neresi orası diye başlıyorlar."(yagura)
"Lann obito gelicekti."(naruto)
"Yani."(gara)
"Bir işi varmış kısa ondan sonra yola çıkıcaz."(naruto)
"Ne yolu."(gara)
"Nereye gidiyorsun."(fuu)
"Uchiha yazlık alanına."(naruto)
"Ah itachi nasıl."(fuu)
"İyi beni de o davet etti."(naruto)
"Neden."(gara)
"Ya ne soru sordun işte gidiyor gitsin."(fuu)
"(Gülme) tatil ve sasukenin doğum günü için sanırım."
"Peki."(gara)
"Ya ne bu surat. Bir hafta kalıcam zaten sonra geri geliyrum biraz beni özle."(Naruto)
"Tamam tamam hadi git o zaman bekletme daha valizini hazırlamamışsındır."(gara)
"Sktr doğru dedin. Ben kaçtım çocuklar."
"Güle güle iyi yolculuklar ve iyi eğlenceler.Ve itachiye selam söyle"(fuu)
"İyi yolculuklar."(yagura)
"Bekle bende geliyim."(gara)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1
Fiksi PenggemarYollarımız aynı, yönlerimiz aynı Sonlarımız aynı, nasıl kalalım ayrı?... ☁️🌥️⛅🌤️☀️ 🌑🌒🌓🌔🌕 Ortalama 800 kelimelik ,Pinterest sponsorlu bölümler ile Sasunaru / Narusasu ve daha fazlası. Birinci kitap. ( ꈍᴗꈍ) Onlar hep birbirlerini bulacaklar...