~Naruto~
Ani yükselişim ile biraz şaşırmışlardı ama benim bu hallerime alışkınlardı.
Korku filminde karar kıldık. Ve salona geçtik.
Kankurō tek başına bir koltuğa yatmıştı temari ve karin başta üç kişilik koltukta rahat rahat otursa da şuan bir kişilik yeri kaplıyorlardı. Karin korkunca sasukeye sarılmak istesede şuan temari ile birbirlerine sarılıyorlardı.
Ben başlarda arada tekli koltuğa arada kızların yanına arada ise yerde oturuyordum . Şimdi de iki kişilik koltukta oturan gara ve sasukenin arasına sıkışmıştım.
Sasuke kulağıma fısıldadı.
"Hani korkmuyordun kedicik."
"Korkmuyorum."
"O zaman bana sarılmayı mı seviyorsun."Dediği şey ile ellerime baktım. Ellerim neredeydi. Ellerim sasukeye sarılıyordu. Kendimi geri çekip garaya yaklaştım. Garanın kolunun altına giricekken sasukenin yakamdan tutup çekmesi ile sırtım onun gövdesi ile birleşti.
"Sanırım sen korkuyorsun."
"Kapa çeneni."Gülümseyip sasukenin göğsünde daha rahat bir pozisyona geçip filmi izlemeye devam ettim.
Sasukenin korku filmlerini sevdiğini ve korkmadığını sanıyordum sanırım yanılmışım çünkü şuan kalbi çok hızlı atıyordu.
Filmin bitmesine yakın sasukenin göğsünden kalktım ve geriye doğru esnedim.
Garaya baktım sasukeye bakıyordu. Sonrasında kolunu omzuma atıp beni kendine çekti ve alnıma bir öpücük kondurdu.
Film bitmişti. Saat geç olduğu için burda kalmaya karar verdik.
Sasuke telefon ile konuşmaya başladı.
"Evet itachi...tamam.. görüşürüz."
"Noldu."
"Sabah sen değilmiydin telefonla konuştuktan sonra noldu diye sormama laf atan."
"Benimle ilgili olunca sorarım."
"Seninle ilgili değil ama."
"Hayır eğer itachi eve gelmeni isteseydi onu arar ve ikna ederdim yani benimle ilgili."
"İzin almadım sadece haber verdim. "Tekrardan yukarı çıkmıştık. Garanın odasındaydık.
"Tamam o zamannn pijama partisiii."(karin)
Karin pijama partisi diye yanımıza gelip bana yastığı firlatmıştı.
Gülerek dönüp bende ona geri fırlattım. Şimdi kim kime vuruyor belli değildi ama sasuke ve gara arasına resmen savaş vardı.
Kollarımı açıp ikisine doğru koşmaya başladım. Planım iksini de yatağa düşürmek ve yastık savaşından çıkmış olan yastık savaşlarına son vermekti. Ama koştuğumu görünce ikisi de geri çekildi ve yüz üstü yatağa yapıştım.
Şimdi hepsi bana gülüyordu ve yastıkları bana fırlatmışlardı. En azından savaş bitmişti.
Karin temarinin odasına gitmişti. Kankurō kendi odasına. Sasuke ve ben de garanın odasında kalıcaktık.
"Naruto sen benimle yatakta yat sasuke sana da yer yatağını hazırladım."
"Tamam ."~Sasuke~
Susadığım için uyandım. Garanın odaya girdiğini görünce ona seslendim.
"Gara mutfak nerde."
"Susadın mı."
"Evet."
"Odamda olması gerekiyordu bir dakika. "Su şişesini bana uzatmıştı teşekkür edip içmeye başladım. Hala tepemde dikildiğini görünce ona baktım ve nolduğunu sordum.
"İlginç."
"Ne."
"Sen ve senin davranışların."
"Buna sen mi karar veriyorsun."
"Narutoyu ilgilendiren kısımları için evet."Tek kaşımı kaldırıp kısa bir gülümseme ardından garaya iyi uykular diyip geri yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1
FanficYollarımız aynı, yönlerimiz aynı Sonlarımız aynı, nasıl kalalım ayrı?... ☁️🌥️⛅🌤️☀️ 🌑🌒🌓🌔🌕 Ortalama 800 kelimelik ,Pinterest sponsorlu bölümler ile Sasunaru / Narusasu ve daha fazlası. Birinci kitap. ( ꈍᴗꈍ) Onlar hep birbirlerini bulacaklar...