~11~

428 48 24
                                    

~Naruto~

Gün doğumundan yine mabet ağacının altındaydım. Bugün yanımda tüm jinchūrikiler vardı. Benimde gelişimle tamamlanmış olurduk ve en az bir kere topanırdık.

Bu sefer sadece kendime değil yanımda oturanlarada odaklandım. Bütün gibi hissediyordum , aramızdaki bağı çok iyi anlıyordum.

Uzun oturuşumuzdan sonra kuyrukluları da serbest bırakmıştık.

Kalabalık bir kahvaltı sofrasından sonra artık gitme zamanımız gelmişti. Vedalaşıp arabaya bindik ve araba ile 4 saat süren yolculuğa başladık.

Şarkılar, sohbetler eşliğinde süren yolculuğun sonuna gelmiştik. Eve geçmeden markete uğramıştık.

Ben valizimi boşaltırken annem de marketten aldıklarımızı yerleştiriyordu.

" NARUTOO"

Sktir ne yapmıştım. Bulaşık makinesini boşaltıp gitmiştim. İruka senei ile temizliği yeni yapmışık. Kirli çamaşırlar etrafta değildi, askıda kurusun diye de bırakıp gitmemiştim . Neyi unutmuştum.

Korkarak aşağı indiğimde annemin elinde ramen kutuları ile bana bakıyordu.

Korkarak aşağı indiğimde annemin elinde ramen kutuları ile bana bakıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" SEN BAŞKA BİR ŞEY YEMEDİN Mİ BU NE BİR SÜRÜ BOŞ RAMEN KUTUSU. BÖYLE Mİ BESLENDİN. SANA MEYVE VE SEBZE YEMENİ DE SÖYLEMİŞTİM.
" Meyve yedim , üstelik arada sebzeli ramen de yedim."
"NARUTO,sana bir hafta ramen yok ."

Sktir sktir sktir bir hafta ramen yok mu. İmkansız. Bana bu kadar kıyamazdı.

" Annecim senin lazetli sebze yemeklerinin de özledim , ama İchiraku ramenle kapışan rameninden beni bir hafta mahrum bırakma."
"Böyle yaparak yumuşatamazsın."

Babamın gelip anneme sarılması ile bende koşarak gidip sarılmaya dahil oldum. Annemin saçları inmişti.

Kapı çaldığında ben bakarım diyip koştum.
Mikoto teyzeyi görmeyi beklemiyordum.

" Yol yorgunluğu ile birde yemekle uğraşmayın dedim sizin için onigiri ve miso çorbası yaptım. Sasuke dikilme öyle de tencereyi uzat."(mikoto)

Ardından arkadan annem gelmişti.

" Hoş geldiniz kushina."(mikoto)
" Hoş bulduk. Ne diye zahmet ettin."(kushina)
" Ne zahmeti canım."
" Teşekkür ederiz mikoto . Hmm senin onigirin de çok güzel olur."
" Bizim çocukların en sevdiği şey olunca yapa yapa geliştirdim."

Sasukenin elinden tencereyi alıp içeri geçmiştim. Annem ve mikoto teyze kapıda konuşmaya devam ediyorlardı. Yarın için kahve içmeye anlaştıktan sonra mikoto teyze ve sasuke gitmişti.

Annem kapıyı tam kapatmak üzereyken hızla koştum ve sasukeye seslendim. Beni duyan sasuke ve mikoto teyze arkasına dönmüştür. Yanlarına doğur ilerledim.

" Hashirama sama ile konuştun mu?"(Naruto)
" Hayır henüz konuşmadım."
" Seninle gelmemi ister misin? Biliyorsun hashirama sama ile aramız iyidir ve ikna yeteneğim senden daha iyi."
" O zaman bensiz de gidebilirsin. "
" Ah... şey ... tamam."

Başka bir şey demeden arkasını dönüp gitmişti. Mikoto teyze anlamamış bakışlar ile bakarken bense sasukenin benimle aynı yerde durmaktan ne kadar rahatız olduğunu biraz daha anlamıştım.

~Sasuke~

" Hangi okyanusta gemilerin battı."(itachi)
"İthaci doğrusunu unutturdun. Ama gemim falan batmadı."
" Yüzün öyle demiyor ama."
" Peki yüzüm senden nefret ettiğimi de diyor mu."
" Hayır , beni çok sevdiğini söylüyor."
"İşte kanıtladım. Yüzüm hep yalan söylüyor."
" O zaman narutoyu da seviyorsun."(mikoto)
" Neden bahsediyorsun anne."(sasuke)
" Narutolara tabakları götürdüğümüzde ki surat ifaden işkence çekiyor gibiydi. Ardından naruto gelip seninle konuştuğunda ki yüz ifaden daha da kötüydü ."
" Sasukenin yüzüne sıçayım en iyisi."(itachi)
" Anne abimin ne dediğini duydun mu."(sasuke)
" Evet, izin veriyorum ithachi."(mikoto)
" Bı dakika bana abi mi dedii. Bana abi dedi . Abi . En son altı yaşındayken demişti. Anne bana abi dedi."
" Neden normal çocuklarım yok."

~Naruto~

Hashirama samanın evine doğru ilerliyordum. Kapıya geldiğimde derin bir nefes aldım ve zile bastım. Kapıyı açan madara samaydı. İşte şimdi sıçtım.

"Naruto gelmişsin. Hoşgeldin ama buraya neden geldin."
" Şey. Madara sama ben aslında hashirama sama ile konuşmak için gelmiştim. "
" Hayırdır."
" Aslında biraz özel."
" Madara çocuğu neden sorguya çekiyorsun. Gel naruto içeriye.Madara sende biraz kapıda kalsan."
" Ben neden kapıda kalıyorum. Of tamam tamam. Naruto uzun sürmesin."
" Sürmez endişelenmeyin."

" Evet naruto sorun ne."
" Aslında sizden bunu istiyecegim için biraz utanıyorum. "
" Sen kimsin ve narutoya ne yaptın."
"( Gülme)."

Ona olayı anlatmıştım.

" Yani benden çocukları madaranın gazabından korumamı istiyorsun."
" Evet tam olarak öyle."
" Peki önce ağzını yoklarım. Belki unutmuştur, eşeğin aklına karpuz kabuğu sokmayalım. Sonrasına bakarız. Pazartesi okulada da işim vardı . Yani korkmayın ."
" Sen bir tanesin dattebayo."

Diyip ona sarılmıştım. Sonra ben artık gideyim diyip kapıya ilerledim. Bahçede çiçeklere bakan madara sama beni görünce sonunda bitti bakışı attı. Onlara iyi akşamlar diyip eve geçtim.

Konoha Ateşleri

Naruto: Hashirama sama ile konuştum . Ve sizi madaranın gazabından koruyacağını söyledi.
Kiba: Oh , uyuz olmama gerek kalmadı
Chojin: Harikasın naruto
İno: Sasuke sen halletmicekmiydin
Naruto: Ben hallettim işte
Sakura: Narutonun ikna etme yeteneği üst düzey ondan daha iyi olmuş
Naruto: Saakuraa chan
Naruto: Evet ben harikayım
İno: övmeyin şunu götü kalkıyor
Naruto: Ama harika bir götüm var
Kiba: Haklı 🙇
Shikamaru: Haklı
Sai: Haklı
Chojin: Haklı
Neji: Haklı
Sakura: Haklı
Lee: Haklı
Hinata: Haklı
Shino: Haklı
Tenten: Haklı
İno: Ay iyi be
Naruto : seninkinden güzel diye kıskanma
Kiba: KANDKAJDOADKKADKAKDKALDOS HAKLI
Sakura: HAKLI
Sasuke: Haklı ( bu mesaj silindi)
Shikamaru: Haklı ve sasuke yazdığını gördüm
Tenten: Bende gördüm jabdjajdajdjajdjakdjakdkakd
Naruto: Ne yazmıştı
Sakura: Lan iki saniyede ne yazıp sildi. Çabuk söyleyin.
Shikamaru: Haklı dedi
Sakura: kanskajdoakdaodkoakddoadoaod e haklı
Sakura: Naruto son paylaştığın videonun yorumları gibi oldu. İthaci niisan ağlıyorum yazdıktan sonra altına zibilyon tane bende mesajı gelmiş. Ve evet beni de ağlattın
Sai: Narutonun sesi hem çok sinir bozucu olup hem de nasıl bu kadar güzel oluyor
Neji: Tonlamasından dolayı
Sai: Aydınlatın
Neji: Her zaman
İno: Narutonun götüne olan beğeniden sonra gruptaki erkeklerin gay olduğunu düşünmeye başladım.
Kiba: Öyleyiz
Sakura : Seni biliyoruz cnm.
Sai : Narutonun götü cinsiyet ayırt etmeden herkesi etkiler.
Naruto: Öyledir.
Lee: Nokta

🦊

Merhabalar nasılsınız. Ben ve tyt netim düşüşteyiz.

 Ben ve tyt netim düşüşteyiz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin