~51~

380 37 40
                                    

~Naruto~

Sasuke son zamanlarda abi edası ile yanımda geziniyordu. Kabuto olayının üstüne birde takip edilme olayı çıkmıştı ve sanki beni korumaya çalışıyormuş gibiydi. Bu halini biraz komik ve sinir bozucu bulsam da kabul etmeliyim bu ilgisi biraz da hoşuma gidiyordu.

Kabutoya nefret dolu bakmamasını söylesem bile bakmaya devam etmesine alıştığım gibi eve gittiğimi belirten mesajı her gün atmaya da alışmıştım. Neyse ki antrenmanlara gelip beni eve bırakmasına gerek olmadığına ikna edebilmiştim.

Bu takip olayını diğerlerine anlamamıştım endişelendirmeye gerek yoktu. Ama kabuto olayından bahsetmiştim.

Gara ve kiba zaten hep benimle takılsalar bile şuan daha garip davranıyorlardı. Bazen sasuke gara kiba arasında garip bir gerginlik oluşuyordu.

Geçen günlerin ardından kabuto antrenman dışı yanıma gelmişti. Ona nefrete bakan bakışlara hiç aldırmadan gözlerimin içine bakıyordu.

"Naruto konuşabilir miyiz?"
"Son konuşmak istediğinde olanları gördük."(sasuke)
"İşler daha da kötüleşmeden."(kiba)
"Paşa paşa git."(gara)

Birbirlerinin sözlerini tamamlamaları çok komiğime gitmişti.

"Eğer sadece konuşacaksan seni dinliyorum."(Naruto)
"Evet , yalnız konuşabilirmiyiz?"(Kabuto)
"HAYIR."

Üçü aynı anda demişti.Kabuto göz devirmişti.

"Peki bunlarda olsun....Naruto ben çok üzgünüm, evet bunu daha öncede dedim ama gerçekten özür dilerim, arkadaşlığını, sıcak sohbetini özlüyorum."
"Kabuto daha fazla özür dilemene gerek yok sana kızgın değilim sadece eskisi gibi olmak içimden gelmiyor."
"Peki."

Yüzünde buruk bir gülümseme ile gitmişti.

!Zaman atlaması!

Bu yıl yeni yılı köyde geçirmiştik. Aslında burda olucaktık ama büyük annem beni görmek istemişti bizde yılbaşında da gidelim demiştik. Garalar da bizimle gelmişti.

Yeni yıl sayımı ile obito beni görüntülü aramıştı.

Yanında madaradan sasukeye tüm uchihalar vardı.Obito sarhoştu ve neden beni aradığını anlamamıştım. Birden telefonu sasukeye verdi. İkimiz de şaşkınca telefona bakıyorduk.

7...6...5...4...

Ben ve yanımdakiler , telefonun diğer ucundakiler geri sayımı heyecanla yaparken sasuke sadece ekrana bakıp gülümsüyordu.

3...2...1...

"Mutlu yıllar dattebayo. Mutlu yıllar hepimize."
"MUTLU YILLAR."(herkes)
"Sasuke dondun mu noldu."(Naruto)
"Donmadım , aptal gibi saymadım sadece, ve mutlu yıllar naruto."
"Hani bize mutlu yıllar yok mu."(itachi)
"Lan benim sayemde konuştun naruto ile."(obito)
"İstesem bende arardım."(sasuke)
"Tamam yeni yılın ilk dakikalarında uyuz sasuke görmek istemiyorum."(Naruto)
"Kapatayım mı yani."(sasuke)
"Hayır uyuzluğu bırak."
"...."
"Aptal."

Karin yanıma koşup kulağımın dibinde bağırmaya başlamıştı.

"Mutlu yıllar sasuke , nasılsın iyimisin ."(karin)
"Evet ama narutonun kulakları iyi değil."(sasuke)
"Bişi olmaz ona."(karin)

Gara yanıma gelip yanağımdan öpmüştü.

"Mutlu yıllar tilkicik."(gara)

Ardından ekrandaki çatık kaşlı sasukeye baktı.

"Mutlu yıllar suratsız."(gara)
"Sanada kırmızı kafa."(sasuke)

!Zaman atlaması!

~Naruto~

Yazın enerjisi ile benim de enerjim yenilenmişti. Gelecek olan iki serin esintiye muhtaç bir şekile kedimi yatağa bıraktım. Ama mesaj gelmişti.

Konoha Ateşleri

İno: Naruto hallettin mi
Naruto: Ero sennin beş yaşımdan beri bu anı bekliyormuş
Sakura: Herhes okey dimi bakın okul kapanmadan bir hafta önceden kararlaştırdık
Temari: Bizim tayfa hazır
Lee:👍
Shikamaru:👍
Lee:👍
Sakura: iki dakika cıvımayın sasuke sen de geliyorsun dimi
Neji: Geliyoruz
Naruto:Sen niye sasuke adına konuşuyorsun nerden biliyorsun belki gelmicek
Neji: Yanımda ve gelicem dedi kudur
Naruto: sırma saçlım dedik ama o saçların çok yanlış yerlerde.
Tenten:Kajzoanzkakozakoxkaos bencede.
Kankurō:Nokta konuldu woww
Neji: nerde olması gerekiyormuş
Sai: narutonun iç sesi olarak geldim,diyor ki sasukeden uzakta her yer olur
Sai: nejinin iç sesi olarak geldim, kudur naruto
Kiba:kendi kendine konuşmuş oldun lan
Naruto: Şimdi hepiniz bana teşekkür edin hadi ben olmasam bok içmeye giderdiniz
Sasuke: Alır birinin evinde içerdik
Naruto:😑
Hinata: Teşekkürler naruto kun
Neji:Hinata şuna teşekkür etme
Sakura:+1
Naruto:Kudur
Naruto:Kudurun
Kiba: Teşekkürler Naruto aşkım iyi ki varsın
Naruto:Ne demek bebeğim
Neji:Sasukeyi tutun
Naruto:ne
Sasuke:yok bişi aptal nejinin aptallıkları
Gara: anladım aynen
Naruto:ne
Gara: yorma o güzel kafanı
Tenten:Mekana nasıl giricez ben onu kaçırdım
Naruto:Ero senninin mekan ikna etmek zor olmadı yaşımız 18 den küçük olsa da bizi alicak tsunade baachandan dayak yemeği bile göze aldı
Choji: işte işte budur ohh yemek de var dimi
Naruto: Var var
Sakura: Tamam o zaman Perşembe günü akşam yedide mekanı biliyorsunuz.

🦊

Merhabalar nasılsınız.

Kısa ve bol zaman atlamalı bir bölüm oldu ama bir zaman atlaması daha yapıp Perşembe gününe bu bölümde geçmek istemedim. Perşembe günü harika olucak.

Ve yeni bölüm Perşembe günü canlarım.😌💗

Eve Perşembe gününü seviyorum minik bir takıntım var kansoamxoakxoakxoakd.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin