~Naruto~
Uyandığımda hastanedeydim , buraya nasıl geldiğimi hatırlamıyorum. Yataktan doğrulduktan sonra annem içeri girmişti.
"Uyanmışsın."(kushina)
Ardından gelip bana sarılmıştı. Bende ona karşılık verdim bir süre sonra babam da sarılışa katıldı.
Gara , temari, kankurō,karin, kakashi sensei ,iruka sensei , erro sennin, tsunade bachan da odaya gelmişti.
"Naruto nasılsın."(iruka)
"İyiyim dattebayo."
"Neler hatırlıyorsun canım anlat bize."(tsunade)"Şey uyandığımda bağlıydım ve etraf çok karanlıktı. Bir süre sonra kurama konuşmaya başladı. Bana çarpan aracın beni görmesine rağmen daha çok hızlandığından bahsetti. Bir kaç kırığım varmış ama onları halletmiş. Hasataneye geldiğimizde doktorlar kontrolü yapıp çıktıktan bir süre sonra başka bir doktor gelmiş , kurama onun doktor olmadığını anlamadığı için yaptığı iğneye bir şey dememiş ama bir süre sonra o da etkisiz hale gelmiş. Bu yüzden o yere nasıl ve kim tarafından getirildiğimi bilmiyorum."
"Bir dakika kuramayı etkisiz hale mi getirmişler. Nasıl... Nasıl olur."(minato)
"Bende bilmiyorum bunu öğrenince çok korktum. Nasıl kurtulucam diye düşünmeye başladım.Bir süre sonra kurama farklı hissetmeye başladığını söyledi."
"Nasıl."(kushina)
"Hiç bu kadar öfkeli, nefret dolu hissettiğini hatırlamıyorum çok fazlaydı. Burdan kaçmak için kullanabiliriz diye düşündüm ama bana eski kurama gibi olduğunu ve kontrol edebileceğimi sanmadığını söyledi."
"Eski kurama mı."(iruka)
"Evet eskiden bu kadar sakin değildi."(kushina)
"Devam et canım anlatmaya."(tsunade)"Kırmızı cakra vücudumu sarmaya başladığında dışardan sesler duydum. İki kişi konuşuyordu. Serumun kuramayı etkisiz hale getirmiş olması gerektiği söylüyordu diğeri ise ilk defa deneniyor sonuçta demişti. Sonra biri onu dedikleri kişiyi ve destek ekibi çağırmak için gitti. Bir süre sonra içeri silahlı ve maskeli insanlar girdi etrafımı sardı. Kaçmaya çalıştığımda ateş ettiler bende daha doğrusu kurama onları etkisiz hale getirdi. Sonrasında kaçtım. Nerde olduğumu bilmiyordum nereye gideceğimi de ama sanki biliyormuş gibi koşmaya başladım . Sonrasında da sasukenin kokusunu aldım."
"Devamını hatırlıyormusun."(kakahsi)
"Hayır her yer karanlık ve sessiz oldu. Ta ki sasukenin sesini duyana kadar . Çok uzaktan ve yankılanıyormuş gibi gelse de bana ulaştı ve tekradan görmeye başladım . Sasukenin gözlerini gördüm sonrası ise yok. Sasuke nerde."
Bunu sormam ile kakashi sensei biraz yana doğru kaymıştı ve arkada lavabonun kapısında duran sasuke görüş alanıma girmişti. Onu bandajları ile görmem ile başıma bir sancı girmişti. Ardından gözlerim dolmaya başladı ve hatırladım. Sasukeye zarar vermiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1
FanficYollarımız aynı, yönlerimiz aynı Sonlarımız aynı, nasıl kalalım ayrı?... ☁️🌥️⛅🌤️☀️ 🌑🌒🌓🌔🌕 Ortalama 800 kelimelik ,Pinterest sponsorlu bölümler ile Sasunaru / Narusasu ve daha fazlası. Birinci kitap. ( ꈍᴗꈍ) Onlar hep birbirlerini bulacaklar...