~56~

346 37 60
                                    

~Sasuke~

Bu aptalı hediye olarak getirmelerine inanamıyorum.

Üç odalı ev, her oda da çift kişilik. Obito annemlerin odasında kalıcak naruto da ya benim ya obitonun yanına geçicekti.

"Naruto , naruto obito çok uyumlu isimlerimiz duyduğuma göre benimle yatıyormuşsun."(obito)
"Fark etmez."(Naruto)
"Eder."(sasuke)

Hepsi dönüp bana bakmıştı.

"Obito ile yatmak istemezsin gece konuşuyor."(sasuke)
"(Gülme) o zaman üzgünüm obito sasukeyi seçiyorum."(Naruto)
"Bak hele benimle yat diyemiyorda beni kötülüyor."(obito)
"Benimle yat ."(sasuke)

Bunu demem ile naruto kızarmış obito ve itachi dememi beklemediği için şaşırmış shiui ise pic sırıtışı yapıyordu.

"Sasuke ile yatmaya alışkınım zaten, o da bana alıştı. Biraz dağınık yatıyorum da obito seni tekmelemek istemem."
"Biraz mı ( gülme) küçükken ne zaman üstünüzü örtmeye gelsem narutonun kolu bacağı sasukenin üstünde oluyordu."(itachi)
"Yani beni tekmelemek istersin."(sasuke)
"Evet (gülme) alıştın zaten."

~Naruto~

Sabah kahvaltıdan sonra bir süre koltuk karşısında mayışmıştık.

"Sasuke kalk hadi."(Naruto)
"Ne var."
"Bana etrafı gezdir."
"Git gez işte."
"İyi de buraya hiç gelmedim ."
"Gel tilkicik gidelim."(obito)

Obito oturuduğum koltuğun arkasından boyunma sarılmıştı.Sasuke kolumdan tutup çekiştirene kadar.

"Giyinelim önce sonra çıkarız."(sasuke)
"Tamamdır."

Diyip koşarak yukarı çıktım. Altıma kot şortumu üstüme de lacivert sıfır kolluyu giyip geri inmiştim. Sasuke de bir süre sonra siyah şortu üstüne beyaz kısa kollusu ile inmişti. Elinde de iki şapka vardı. Lacivert olanı kafasına taktıktan sonra turuncu olanı da benim kafama takmıştı.

"Çıkalım."(sasuke)

Peşinden heyecanla ilerliyordum. Meyve ağaçları ile dolu tatlı bir ortamdı. Müstakil sahile yakın evlerin bitiminde eğlence yerleri gözüme çarptı.

"Akşamları güzel oluyorlar."(sasuke)

Onu başım ile onaylayıp hayran hayran etrafa bakınmaya devam ettim.

"Benimle gel."(sasuke)

Kolumdan tutup beni ormanlık alana doğru götürmeye başladı.

"Sahile gitseydik ya ormanda napıcaz."(Naruto)
"Kapa çeneni ve beni takip et."

Denize gitmek istersem de bir süre sonra çiçeklerin güzelliği ormanın havası beni içine çekmişti . Bir süre yürüdükten sonra su sesi duymaya başladım.

"Şelale mi var."(Naruto)

Ben sesin geldiği yeri bulmaya çalışırken sasuke kolumdan tutup önüme geçti.

Yeşillerin arkasına saklanmış şelale bir süre sonra kendisini gösterdi.

"Bakıyorum da çok beğendin. Sahile de gidebiliriz istersen."(sasuke)
"...."(Naruto)
"Naruto ağzını kapat."
"Saskee burası harika."
"Kalabılık ve güneşin en tepede olduğu sahilden daha iyi ."
"Kesinlikle...iyi ki getirdin buraya çok güzel."

Gözlerimi şelaleden alıp sasukeye çevirdim. Gülerek bana bakıyordu. Çok güzel gülüyordu.

"Hadi ne duruyorsun."(sasuke)

Dedikten sonra üstündekileri çıkartmaya başladı. Bende hemen onu taklit ettim.

Sasuke atlamıştı bile.

GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin