~63~

325 38 59
                                    

~Naruto~

Sasukenin hiç bir tepki vermemesi sinirimi bozmuştu.Ben ilk bindiğimde kusmuştum.
Şuan sırıtarak bana bakması daha da sinirimi bozuyordu.

"Ne gülüyorsun be."
"Hiç."
"Çok sinir bozucusun."
"Bilmediğim bir şey söyle kedicik."
"Çok kötü öpüşüyorsun."

Yalandı hemde büyük bir yalan.

"Şimdi de yalan söylemeye mi başladın. Peki benim kötü öpüştüğüm değerlendirmesini nasıl yaptın."
"Her değerlendirme nasıl yapılıyorsa."
"Benden başka birisiyle öpüşmedin naruto."
"Nerden biliyorsun."

Şaşırmış ve öfkelenmiş şekilde bana bakıyordu. Biraz da sinirlenme sırası ondaydı.

"Kim."
"Kim olduğu senden iyi olduğunu değiştirmez."

Ellerimi ensemde birleştirip yürümeye devam ettim. Ta ki kolumdan tutup beni sertçe ama çok sertçe çeken öfkeli sasukeye kadar.

"Rakibimi merak ediyorum kedicik. Belki ne kadar iyi olduğunu anlamak için onuda öperim."
"(Gülme)"
"Naruto daha da sinirimi bozmadan gülmeyi kes ve kim olduğunu söyle."
"Onu zaten öptün."
"Siktir! kiba ile mi öpüştün?!?."

Sasuke öfkeden deliye dönerken aklıma gelenler ile biraz daha gülmeye başladım.

Yedinci sınıfın yazındaydık. Kiba ,ben ,neji ve sasuke göle gitmiştik. Geçen gittiğimiz göl değildi. Kayalığa çıkıp suya atlama imkanı olan harika bir göldü. Ama o günden sonra bir daha hiç gitmedik.

!Geçmişe Dönüş!

Suya atlamış diğerlerini bekliyordum. Kiba biraz geri açılmamı söyledi.

Bombalama atlamıştı ama aptal kafa üstü düşmüştü. Nasıl becerdiğini hala anlamıyordum.

Başta ciddiye almadık ama bir süre sudan çıkmayınca endişelenip suya daldım.

Kımıldamayınca iyice endişelenmeye başladım. Kolundan tutup sudan dışarı çıkarttım.

Sasuke ve neji nolduğunu anlamaya çalışıyordu.

"Bakmayın öyle de buraya gelin ama dikkatli gelin."

Ardından hemen suya atlamışlardı.Ben kibayi gölden çıkarıp yere yatırmıştım bile.

"Kiba kalk lan hadi."(Naruto)
"Naruto bayılmış ne bağırıyorsun."(Neji)
"Sakin ol...İkiniz de aptalsınız.. Neji suni teneffüs yap şuna ."(Sasuke)
"Neden ben lan siz de öğrendiniz."(Neji)
"Şuan bunun sırası mı."(Naruto)

İkisine göz devirip kibanin üstüne doğru eğilmiştim ama bir el bana engel oldu. Sasuke beni geri çekip kibanın dudaklarına kapanmıştı.

Bir süre sonra kibanin nefesi normale dönüp uyandığında başında beri tuttuğum kahkahayı salmıştım. Benim gülmem ile neji de gülüyordu. Kiba bize boş boş bakarken sasuke ise kızarmıştı ama öfkeden.

"Noldu lan."(kiba)
"Hayat öpücüğün aldın olan o."(Naruto)
"Naruto lütfen bana sen olduğunu söyle."(kiba)

Ben gülmekten konuşamıyordum kafamı hayır anlamında sallamıştım. Ardından kiba nejiye döndü.

"Saçlarına kurban olduğum sensin dimi."(kiba)

Neji de benimle aynı durumdaydı.

"Lan neden sasuke."(kiba)
"Birdaha buraya gelmek yasak . Kalk lan yerden sende siktir git."(kiba)
"Ne ben mi gel öp beni dedim. Bıraksaydın narutom kurtarırdı beni."(kiba)
"Doğru bıraksaydın ben hallediyordum."(Naruto)

GÜNEŞ,AY,GERÇEKLİK ~1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin