2.Surprize neplacute

8.2K 343 2
                                    

Perspectiva Alexiei
     In sfarsit a aterizat avionul si sunt gata sa imi vad tatal dupa 2 ani de stat in Spania . Ajung in fata casei si doi barbati musculosi imi deschid usile si in living ma asteapta tata.
-Fata mea,cat ma bucur ca ai ajuns.
-Imi era asa dor de tine.
Atunci apar doua femei .
-Ea este Nicoleta,sotia mea ,iar ea e Ester fata ei,spune el .
-Si pe astea din ce bordel le-ai adunat? spun eu cu rautate ,nervoasa de ceea ce aflasem.
-Alexia! Nu e momentul sa fii rea ,asa ca te rog sa te comporti frumos.
-Nu e nimic ,draga !Noi intelegem ,spun Nicoleta.
-Pe tine te-a bagat cineva in seama? Mai bine taci  spun eu cu răutate .
-Si logodnicul tau unde e? ma intreaba tata.
-O sa vina peste o saptamana.Mai are niste treburi de rezolvat.
In timp ce ma duceam spre camera mea iese un tip dintr-o camera la bustul gol.
-Si tu cine mai esti? Iti faci reclama  la corp ?intreb eu
-Dumneavostra ar trebui sa fiti Alexia,fata domnului Dantes. Eu sunt Maximilian ,dar mi se spune Max,mana dreapta a tatalui tau.
-Mda ....vad ca tata si-a innoit angajatii.Nu o sa stai mult p-aici.
Ajunsa in camera mea privesc tot ce lasasem in urma ...imi era dor de dormitorul asta pe care l-am decorat dupa gustul meu.
Una dintre servitoare bate la usa sa ma anunte ca se serveste cina.
-Si angajatii iau masa cu noi? spun eu vazand ca si Max se asaza langa noi.
-Da..el e mai mult decat un angajat ,este prietenul meu ,ajutorul meu ,mana mea dreapta si de acum iti va fi..

Totul sau nimicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum