Perspectiva Adelei
-Si care e problema ta daca ma casatoresc?Sa vedem,iti explic-Imi scri?Iti scriu. Ma cauti?Te caut.Ma ignori?Te ignor. Ma uiti?Te uit. Asa de simplu.
-Nu,Adela tu nu m-ai uitat pentru ca unde a fost foc,cenusa ramane,iar intre noi s-a aprins un foc imens de pasiune si tu stii bine asta.
-Haha,esti tare glumet de la un timp.Ce?Ai invatat niste replici de cucerit si acum le incerci pe mine?ii spun eu taios.
-Nu,nu le-am invatat,le simt.
-Wow,ai niste sentimente foarte frumoase,pacat ca in asta nu ne asemanam deloc pentru ca eu am niste sentimente foarte urate pentru tradatori.
-Au,asta a sunat foarte dur,dar eu nu sunt un tradator.
-A,nu?Si cum se numeste cel care se culca imediat cu inamica celei pe care a numit-o iubita muult timp.
-Eu nu am nicio relatie cu Ester.
-Nu,Max,nu e nevoie sa minti.Am ajuns sa cunosc persoanele foarte bine si stiu adevarul!ii spun cu un zambet superior,dar in sufletul meu se dadea o bataie apriga.Nici nu stiu cum pot sa-l privesc asa dura si sa par atat de neafectata cand de fapt totul era pe dos.Stiu ca il raneam,dar in acelasi timp ma raneam si eu pe mine,dar am ales sa fiu puternica,sa nu mai simt si sa fiu dura pentru ca daca esti bun esti mancat de viu si esti luat de prost.
-Pot sa-mi vad fiica?ma roaga el.
-Mda,urca,e in camera mea.Pana la urma Sofia era singurul lucru care ne mai unea si pe care il avem in comun. Am urcat pe scari spre camera mea si cand am ajuns in fata usii mi-a deschis lasandu-ma pe mine sa intru prima. M-am indreptat spre patutul unde era micuta,iar el observa o foaie pe masuta eleganta din camera mea.Era una dintre acele scrisori de amenintare.
-Ce e asta,Adela?ma intreaba el curios dupa ce citeste ce scrie.
-Nu e treaba ta,asa ca nu imi mai cauta prin lucruri.Nu stiu de ce se baga,care e problema lui cu ce mi se intampla,dupa felul in care m-a respins atunci cand a aflat adevarul ar fi trebuit nici macar sa ma mai vada,dar era clar ca inca simte ceva pentru mine.Imi venea in minte sa-l intreb daca i-a spus cuiva de adevarata identitate incat sa inceapa sa ma ameninte,dar scrisorile aparuse inainte ca Max sa afle ca nu sunt Alexia.
-Ai venit sa-ti vezi fiica,nu?Atunci stai cu ea si nu te lega de problemele mele,ii spun eu taios.
In momentul ala lasa acea foaie jos si o ia pe Sofia in brate. Eu ma retrag,dar nu inainte sa iau cu mine dovada care ma dadea de gol referitor la cine sunt cu adevarat.De acum in colo trebuie sa am mai multa grija.Ma duc la bucatarie cu gandul de a arde acea foaie.O flacara s-a aprins facandu-se din ce in ce mai mare,iar eu priveam incantata si ma gandeam ca exact asa vor arde si cei care au facut atata rau,iar in final nu mai ramasese nimic din acea hartie.
Dupa cam 20 de minute il vad pe Max coborand si indreptandu-se spre mine incercand sa ma sarute,dar l-am evitat si am vazut acea privire de parere de rau si regret ca nu a reusit ce si-a propus.
-La revedere,domnule Garcia! ii spun eu cu un zambet senin,foarte atragator,dar in acelasi timp si plin de ura.
-Nu cred ca vorbesti serios cu asta.
-Ti se pare ca am chef de glume?
-Pe maine! imi spune el .Sper ca nu avea de gand sa apara acum chiar in fiecare zi,chiar daca imi doream la nebunie un sarut de la el.Ihm,trebuie sa stiu sa ma stapanesc de acum in colo.
....
Se lasase seara si am intrat la un dus bine-meritat dupa o zi plina de munca si de...Max.Apa imi curgea pe piele,iar eu ma simteam infierbantata si imi inchid ochii relaxandu-ma si imi imaginez cum ar fi sa intre Max chiar acum in cabina de dus cu mine.
-M-ai chemat,iubire?
-Max?
-Mereu voi fi cu tine,tu esti doar a mea.
Deschid ochii si sunt constienta ca nu a fost decat in imaginatia mea. Ale naibii ganduri perverse care nu ma lasa linistita.Ce mi se intampla cu barbatul asta de nu pot sa fiu si eu ca alte fete care isi uita si isi schimba foarte usor iubitii?!
Am avut o noapte foarte agitata si toate gandurile mi se invarteau prin cap si acele cuvinte,,MEREU VOI FI CU TINE,TU ESTI DOAR A MEA''.Da,cum sa nu?! Trebuie sa fii tu mereu.Intr-un final am adormit si dupa un timp cativa pasi se auzisera,dar nu am avut timp sa reactionez ca am simtit un material la gura si dupa cateva secunde am ramas inconstienta.
Dimineata m-am trezit foarte greu si sigur era de la ce mi s-a intamplat azi-noapte sau poate a fost doar un vis. Intru in baie si imi dau seama ca nu a fost un vis ci o realitate urata. Pe oglinda scria cu cel mai rosu ruj pe care il aveam-ESTI DOAR A MEA,ADELA DANTES-.Ce mai insemna si asta?O fi fost Max?Nu avea cum,nu m-ar fi adormit ca apoi sa-mi lase o astfel de amenintare.Trebuie sa fie aceeasi persoana cu scrisorile,dar cine?
Imediat i-am chemat pe Mauricio si Irina si le-am aratat si le-am povestit tot ce s-a intamplat.Imaginatia mea in timp ce faceam dus, visele si apoi mesajul.Toate in acelasi timp.Deja era prea mult.
-Mauricio,am nevoie de un bodyguard si de cativa oameni care sa pazeasca casa! ii spun eu hotarata.
-Ma ocup de asta cat de repede pot! imi spune el si se grabeste sa faca ce l-am rugat.
-Of,Adela,de ce trebuie sa ti se intample atatea lucruri?ma intreaba Irina oftand.
-Intotdeauna mi-a placut actiunea,pericolul,dar niciodata nu mi-am imaginat ca viata mea va fi asa.
...
Max nu mai venise toata ziua nici macar sa-si vada fiica,sigur pune el ceva la cale.E imposibil sa stea linistit fara sa faca ceva.
Il vad pe Mauricio venind.
-Si?Ai facut ce te-am rugat?
-Da,trebuie sa ajunga in curand noii angajati.Am fost la cea mai buna agentie,deci poti fi linistita de acum in colo.
-Nu voi fi linistita pana nu aflu cine e in spatele la tot ce se intampla.
-Domnisoara,au venit persoanele pe care le asteptati,ma anunta Ana.
-Invita-i inauntru.
Vreo 10 oameni bine facuti umpluse salonul.Aveam niste privelisti foarte sexy.Nimic nu se compara cu niste barbati cu asa corpuri,chipesi,imbracati in negru si cu aere de baieti rai.Sau poate,da!imi spun eu cand il vad pe Max intrand.
-Si tu ce cauti aici? il intreb curioasa.
-Sunt noul vostru bodyguard,domnisoara Dantes.