16.Controverse

2.8K 150 1
                                    

Perspectiva Adelei

Am petrecut o noapte minunata impreuna. El avea un corp asa de sexy,iar eu ma simteam foarte bine cand ma mangaia.M-am trezit si cand sa ma intorc pe partea cealalta realizez ca nu mai e langa mine.

-M-a lasat?

-Nici nu am facut bine dragoste si deja nu mai ai incredere in mine? ma inteaba el in timp ce venea cu micul dejun si cu un zambet al naibii de frumos pe fata.

-Scuze,dar nu stiam unde ai plecat.

-Ti-am pregatit ceva.

-Wow,stii si sa gatesti?

-Cum ti se pare? ma intreaba el dupa ce gust din omleta facuta.

-Mmmm,nu stiu ce sa zic,nu prea ma incanta!zic eu in gluma.

Atunci sare si ma gadila.

-Serios? Chiar nu e buna?

-Foarte buna,domnule chef.

-Asa mai merge.

Dupa ce luam micul-dejun il intreb eu pe Max oarecum ingrijorata.

-Si dupa ce vom ajunge inapoi acasa ce se va intampla cu noi,Max?Te vei intoarce la Ester?

-Nici gand. Nu ma voi intoarce la ea. A fost o prostie sa ma casatoresc,chiar nu simt nimic pentru ea.

-Nu vreau sa fiu a doua,Max. Si intelege ca daca o sa te porti rau,asigura-te ca nu o sa aflu pentru ca ma pot purta eu si mai rau si o sa aflu daca e ceva. Eu stiu tot ,iar ce nu stiu nu ma intereseaza. Sa nu te puna dracu sa ma inseli,Max.

-Uita-te bine la tine! ma trage si ma aseaza in fata unei oglinzi. Esti perfecta. Tu nu esti ca sa fii inselata si nici sa fii iubita pe jumatate.Nu existi ca sa fii a doua optiune,tu meriti tot.

-Pai asa sper,Max pentru ca eu vreau totul sau nimic.Si nu as suporta sa fiu inselata din nou.

-Din nou? Cine te-a inselat Alexia? Pentru ca eu nu te-am inselat.

Nu-mi dadusem seama ca ma referisem la fostul meu iubit care ma abandonase ca sa fuga cu alta.

-Ma refeream la ce ni s-a intamplat acum un an,Max.Oricum uita ce am spus.Mergem?

-Da,dar cu Mauricio cum ramane?

-Mauricio este cel mai bun prieten al meu si nu am nicio relatie cu el.Nu trebuie sa fii gelos pe el.

-Nu sunt gelos,dar fac diferenta intre cine vrea prietenia ta si cine vrea altceva,

-Poate el vrea ,dar eu nu. Nu simt nimic mai mult pentru el si sunt sigura ca a inteles asta.

-Pai sper pentru ca sunt in stare de orice,doar ma cunosti,ca atunci cand ai scapat cu idiotul ala din club ca sa imi dai o lectie.

Mda,Alexia mi-a povestit si despre asta,sper doar sa nu-i fi scapase ceva care sa ma dea de gol.

-Normal ca te cunosc destul de bine,dar chiar nu am nimic cu el.

-Mergem?Chiar daca ne simteam asa bine aici,zic eu.

-Si cand te gandesti la tot ce s-a intamplat aseara.

-Ce? Credeai ca nu sunt in stare sa te las afara?

-Ooo,ba da.

Am ajuns in fata casei unde m-a adus Max.Acum urma sa vorbesc cu Mauricio,dar e al naibii de greu. Practic trebuie sa-i spun ca m-am indragostit de cel care i-a facut mult rau surorii mele.

-Adela,esti bine?Stii cate griji mi-am facut pentru tine?Idiotul ala o sa infunda puscaria pentru ca stiu ca te-a rapit,deja l-am denuntat la politie.

Totul sau nimicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum