Perspectiva Adelei
-Adela, nu vreau sa-ti pierzi toata viata pe razbunarea asta.Poate ar fi mai bine sa renunti la ideea asta.
-Si sa-i las sa traiasca fericiti din banii tatalui meu dupa ce mi-a omorat familia?In niciun caz. Poate asta e destinul meu,sa nu fiu fericita si sa nu am noroc in dragoste.
-Poate daca ai vrea ai putea sa ai noroc in dragoste. Eu te iubesc.
-Stiu Mauricio ,dar nu e ca nu vreau pentru ca daca m-as indragosti de tine mi-ar fi mult mai usor si mai bine ,dar nu pot. Eu te vad doar ca pe cel mai bun prieten.
-Din pacate. In fine ,uite cine a revenit la petrecere.
Max intrase in casa aratandu-mi o privire cam ciudata . Aveam impresia ca e gelos ,dar nu a avut timp nici sa ma priveasca ca Ester i-a sarit in brate disperata ca nu stia de el .
Petrecerea a mai durat cam o ora ,timp in care am zambit si am vorbit cu toata lumea facandu-ma remarcata ba chiar mi-am dat seama ca Nicoleta incepuse sa creada toata povestea asta cu parerea de rau.
Acum eram in camera mea cu Sofia care avea un chef nebun de joaca si radea,iar mie mie se topea sufletul vazand-o atat de mica si atat de frumoasa.
A doua zi la prima ora am avut o mica vizita .
-Domnisoara,va cauta domnul Maximilian Garcia.
-Multumesc, spune-i ca voi veni imediat . Pofteste-l in salon.
Ma astepta nerabdator ,iar cand a vazut ca am venit s-a ridicat apropiindu-se de mine.
-Wow ,ce raza de soare avem aici.
-Vad ca ati dormit bine azi-noapte ,domnule Garcia.
-Nici nu iti dai seama . Am avut cel mai frumos vis.
-A,da? Ce ati visat?
-Chiar vrei sa stii? imi sopteste el. Pai eram..
-Uitati ce e ,domnule ,nu cred ca ati venit aici sa vorbiti despre ce visati noaptea asa ca va rog sa treceti direct la subiect.
-Deci va plac lucrurile directe.
-Cat mai directe posibile, ii zambesc eu strengar.
-Foarte bine atunci . Vreau sa va invit in seara asta sa luam cina impreuna.Asta daca logodnicul tau nu are nimic impotriva. Si oricum daca ar avea te-as rapi si tot te-as vedea in seara asta.
-Deci jucam murdar,domnule Garcia. Si sotia dumneavoastra ce parere are despre invitatia asta sau mai degraba unde i-ati spus ca sunteti plecat acum? Pentru ca sunt sigura ca ea nu stie ca ati venit sa-mi faceti o vizita. Am dreptate?
-Da,asa e. Nu ma intereseaza ce parere are ea .
-Da.
-Ce da?
-Accept invitatia dumneavoastra . Acum va rog sa ma scuzati,dar nu mai pot vorbi pentru ca trebuie sa plec .
Se ridica si se apropie de mine incercand sa ma sarute pe buze ,dar din pacate pentru el ,buzele lui abia ca imi ating obrazul si ma indepartez de el
-La revedere ,domnule Garcia , ii spun pe un ton mai tare.
Nu stiu de ce ,dar numaram minutele pana aveam sa-l vad din nou. Ce mi se intampla? Nu vreau sa ma indragostesc de el ,ar fi o tradare din partea mea. Nu, nu se poate.
Mi-am pus o rochie putin provocatoare si m-am aranjat incat sa innebunesc orice barbat.
Ma astepta intr-un restaurant foarte luxos,doar acum avea bani,nu?
-Buna seara. ii spun eu
-Buna,buna .Ti-ai propus sa fac infarct in seara asta?
-De ce spui asta?
-Arati extraordinar si din cat vad nu ne mai tutuim.
-Va inselati ,domnule.
-Si a revenit.
-Da ,ce credeati ca daca ma invitati la cina si imi spuneti niste complimente o sa fim un cuplu?
-As vrea eu.
-Sunt sigura ,asa cum ati vrut si acum 11 luni ,nu?
-Uitati ,vreau sa lamurim o data pentru totdeauna asta. Nu stiu ce mi s-a intamplat atunci ,dar m-am trezit intr-un loc pustiu lesinat si batut si de aceea nu am putu sa ajung. Nu aveti idee cat am regretat ce s-a intamplat.
-Nu aveti dumneavoastra idee cat am regretat eu ca v-am cunoscut ,oricum acum totul s-a sters cu buretele si din fericire pentru mine si din pacate pentru tine nu o sa se mai rescrie. Trecutul a ramas in urma ,iar eu sunt alta femeie cu principii.
-Vad,dar nu va cred.
-Nu e treaba mea ca nu ma credeti eu pur si simplu va informez ,asta daca vreti sa nu aveti parte de surprize.
-Si cu noi cum ramane?
-Nu exista noi ,chiar nu intelegeti?
-Sunt mai greu de cap la treaba asta.
-Mda, observ ,dar oricum nu o sa aveti tot ce va propuneti.
-Va inselati , pentru ca eu ori vreau tot cu tine ori nimic cu nimeni.
-Si din nou aveti aspiratii inalte . Nu stiu daca v-ati dat seama ,dar eu sunt greu de obtinut.
-Nu ati fost greu de obtinut si acum ceva timp cand v-ati bagat in patul meu.
-Nu va permit ,spun eu enervata si ma retrag de la masa.
Ajung la aproape de masina si cand sa ma urc ma trage si ma saruta.Eu dau sa refuz,dar nu puteam ,simteam nevoia acest sarut.
-Wow,ce sarut! imi spun el si apoi se alege cu o palma zdravana.