7.Secrete

3.5K 192 4
                                    

Perspectiva Alexiei


-Ce cauti aici?intreb eu ca si cum a venit sfarsitul lumii.

-Cum ce caut aici? Mi-a fost dor de tine iubito. Nu ma saruti?

-Da sigur. Incerc sa-l pup pe obraz dar se intoarce si ma saruta adanc pe buze.

-Pot sa stiu si eu ce se intampla aici? intreaba Max gelos iar mie imi venea sa mor ca a intrat chiar in acel momentul .Trebuie sa fie foarte nervos si asta se observa din vocea lui. Am incurcat-o.

-Si tu cine esti de trebuie sa te instiintez ce fac eu cu logodnica mea? ii raspunde taios Daniel.

-El este Max,mana dreapta a tatalui meu si are grija de siguranta casei,raspund eu repede.

-Si de asemenea de domnisoara Dantes,ma completeaza el.

-Deci esti doar un angajat in casa asta . Imi poti aduce si mie un pahar cu apa?Sunt mort de oboseala dupa calatorie.

-Nu era obligatoriu sa va intoarceti,spune Max mai in soapta.

-Ce ai zis? ll intreaba el

-Ca nu sunt servitor in casa si va descurcati si singur sa intrati pe usa aceea si sa va luati un pahar cu apa. Eu ma retrag.La revedere.

-Ce insolent. Cum puteti angaja asemenea oameni?

-Nu e servitorul tau asa ca te rog sa-l lasi in pace,spun eu nervoasa.

-Acum ce ? Ii iei apararea? Unde e iubita mea ,care nu dadea importanta la nimeni si la nimic?

-Chiar aici .Doar sunt dreapta.

-Daniel,ce ma bucur sa te vad,apare tata cu un zambet pe buze.

-Si mie imi pare bine sa te revad ,tata socru.

-Tata socru,ce bine suna. Nu-i asa Alexia? ma intreaba tata.

-Da ,asa e , pe naiba spun eu in gandul meu. Eu ma duc in camera mea .

Fix in camera mea ma duceam eu . Vezi sa nu. Trebuia sa vorbesc urgent cu Max,sigur era foarte suparat si avea si un motiv foarte bun,doar m-a prins in plin sarut cu logodnicul meu.

Bat la usa si se aude ,,Intra''

-Max.

-De ce ai venit? Sa continuam ce am facut azi-noapte? Nu iti sunt de ajuns eu ? Mai vrei unu? Sau poate vrei un trio ,poate tie asa iti place.

-Max,stiu ca esti suparat ,dar nu iti permit sa-mi vorbesti asa.

-Si cum ai vrea sa iti vorbesc ? Cheama-l si pe el aici sa facem ce am inceput ,nu?

-Da poate ar fi o idee buna .Ce pot sa zic ,esti plin de suprize ,dar eu nu sunt asa. Vorbim dpua ce te calmezi si o sa ma asculti .

Astea fiind spuse ies nervoasa din camera mea. Daniel mi-a stricat relatia . Chiar nu putea sa mai stea si el pe acolo?Era exact ce imi lipsea.

Perspectiva autorului

Ceea ce nu stiati e ca Daniel e combinat cu Alexia doar din interes. Dupa cum ziceam ,firma lor e in concurenta cu alta ,iar Daniel nu e decat un angajat al Nicoletei si a lui Ester care au venit in casa asta doar ca sa puna mana pe avere si pe firma. Si-au schimbat chiar si numele ca sa poata sa se casatoreasca cu tatal Alexiei ,iar Daniel nu e decat un escroc care face orice pentru bani ,si prin orice ma refer la orice.Tatal Alexiei era bolnav si se simtea din ce in ce mai rau.

Perspectiva Nicoletei

-In sfarsit ai venit. Trebuie sa terminam o data cu asta si sa-l eliminam pe bosorog. Chiar nu vreau sa-i mai petrec vreo noapte cu el.

-Stai linistita . De-asta sunt aici.

-Ai adus doza aceea de medicament?

-Da ,o am la mine.

-In seara asta o sa-i dau o doza ,iar maine o sa ajunga in spital.Tu vezi ce faci cu fiica-sa,ca nici pe ea nu o mai inghit si abia astept sa o dau afara din casa.

-Stai fara grija. Ma ocup eu de ea.

Perspectiva Alexiei

Stateam in camera mea si ma gandeam cum voi face sa ma despart de Daniel. Nu vreau sa-mi dezamgesc tatal ,mai ales ca e bolnav ,dar nici nu vreau sa-mi pierd iubirea vietii. Trebuie sa fac o alegere care sa-mi fie de ajutor in ambele situatii.

Se aude batand si intra Daniel.

-Ce cauti aici? il intreb eu.

-Sunt logodnicul tau .Doar nu o sa dormim in camere separate.

Dupa ce imi spune asta incearca sa ma sarute si sa-mi desfaca nasturii de la bluza .

-Nu Daniel. Nu vreau sa fac asta .

Atunci se pune mai violent si ma face sa il imping.

-Ti-am spus deja ca nu vreau sa fac asta . Nu te mai purta asa. Faptul ca fortezi o fata sa faca ce nu vrea nu te face pe tine mai barbat. Iesi afara.

-Daca nu ce? O sa-l chemi pe Max?



Totul sau nimicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum