Perspectiva lui Max
-Nu ,nu e posibil asa ceva . Ai profitat de mine . Esti cel mai josnic barbat pe care l-am cunoscut ,ai profitat de faptul ca nu eram constienta . . Te uraaaasc ,spune ea iesind val-vartej din camera mea.
Nu eram mandru de mine ca am mintit-o ,dar m-am enervat atat de tare si nu mi-am dat seama ce efect va avea asta. Acum cum rezolv asta ? Poate o s-o mai las putin sa fiarba si apoi ii voi spune.
Perspectiva Alexiei
Ma indrept plina de nervi spre camera mea si dau de Ester.
-Si tu ce-ai patit ? spune Ester
-De parca te intereseaza. Du-te si vezi-ti de treaba ta . N-am chef de tarfe prin jurul meu.
Intru in camera si lacrimile incep sa se prelinga pe obraji. Cum am putut sa fac asta?Nu pot sa cred ca si-a batut joc de mine in halul asta. Il urasc,urasc ,urasc. De acum inainte o sa ma ocup sa ii fac viata un cosmar, o sa iau niste decizii radicale.Sun un prieten sa ma ajute la urmatorul plan.
- Buna Abel. Sunt Alexia.
-Hey Alexia ,ce bine imi pare sa te aud.Cu ce te pot ajuta?
-Am nevoie de tine in seara asta sa-mi faci un mic serviciu. Ne vedem la ora 9 in clubul tau.
-Ok,m-ai facut curios.Stii ca fac orice pentru tine.
-Da,iti raman datoare pentru asta. Ne vedem acolo. Pa.
Imediat ce inchid cobor la cina ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat . Rad si sunt politicoasa si il privesc pe vinovat ca si cum am fi cei mai buni prieteni.
-O sa iesim mai tarziu asa ca pregateste masina ,ii spun eu dupa cina si ma duc in camera si imi pun cea mai sexy rochie a mea .
El ma asteapta la capatul scarilor mai chipes ca niciodata. Ochii lui albastri ma priveau cu o admiratie aparte ,iar cand m-am apropiat se uita intr-un fel anume incat am crezut ca o sa ma sarute si nu o sa-mi dea drumul pana nu ajungem in camera lui. Dar imi aduc aminte de tot ce s-a intamplat si privirea mi se schimba imediat si ma face sa vreau sa-l omor.
-Mergem sau ai de gand sa ma mai dezbraci mult in imaginatia ta?
-Nu crezi ca esti cam dezbracata pentru o iesire? spune el cu un ton ca si cum era gelos.
-Nu sunt la un internat de fete si nici nu o sa ajung maicuta vreodata asa ca nu imi da tu sfaturi cum sa ma imbrac,spun asta cu un zambet strengar si ma indrept spre masina.
-Unde mergem?
-In underground ,am chef de un pic de distractie.
Cand ajungem ,ma intalnesc cu Abel .Intotdeauna am crezut ca simte ceva special pentru mine ,dar nu am avut nimic cu el mai mult decat o prietenie. Poate ma atragea intr-un fel fiind tipul baiatului rau ,dar foarte dragut cu mine.
-Acum zi-mi ce ti-a trecut prin capsorul ala frumos?ma inteaba el.
-Vreau sa ii dau o lectie bodyguardului meu .Ai vreo iesire prin spate si greu de gasit?
-De ce nu ai spus asa? Vrei sa te scot de aici fara sa-si dea seama ,nu?
-Exact. Deci?
-Ne vedem in biroul meu . Spui ca te duci la baie si langa este o usa ,apoi mergi pe holul asta pana ajungi la 2 usi .Intri pe cea care scrie INTERZIS si apoi urci pe scari si vezi o usa mai mare.Eu voi fi in camera aia si de acolo vom iesi pe acoperis. O sa vezi.
Mereu mi-a placut de el pentru ca nu e un las si niciodata nu s-a gandit la consecinte cand l-am rugat sa ma ajute cu ceva.
-Ok. Acum pleaca inainte sa ne vada.
Am mai stat vreo 10 minute si am dansat ,apoi m-am indreptat spre el.
-Ma duc pana la baie.Vin repede.
-Vin cu dumneavoastra.
-Ce ? Acum o sa intri cu mine la baie. Nu o sa patesc nimic . Astepta-ma aici. Ma grabesc.
Plec uitandu-ma daca nu ma urmareste si se pare ca imediat il abordeaza o tipa roscata . Daca nu era planul asta ramanea fara par aia.Am facut tot ce mi-a zis si ne-am intalnit in biroul lui si l-am urmat prin o multime de scari,usi si holuri ajungand pe o terasa pe acoperis.
-De ce m-ai adus aici ? il intreb eu.
-Voiam sa-ti arat asta.
Se vedea tot orasul atat de frumos ,iar el m-a luat in brate de la spate tinandu-ma atat de dragastos si ma intoarce apropiindu-se incet-incet de buzele mele. Atunci eu reactionez imediat inainte sa se intample.
-Mergem? Nu-mi cunosti bodyguardul ,o sa ma caute pana o sa ma gaseasca.
-Hai. Coboram si ajungem la masina lui. Si unde ar vrea printesa sa mearga?
-Hai la un hotel.
-Oooo,ai inceput foarte bine.
-Dar nu o sa si termin bine .Nu e ceea ce-ti trece prin cap ,perversule. Unde o sa stam pana maine dimineata?
Intram in hotel ,putin cam rusinata aflandu-ma acolo un barbat .
-Si cate camere sa rezerv, ma intreaba el cu un zambet cuceritor.
-Evident ca doua. Si ii dispare zambetul.
Chiar nu vreau sa ma mai trezesc in pat cu altul. Mi-a ajuns o data.
Perspectiva lui Max
Fir-ar ,mi-a facut-o de data asta. Poate o merit ,adica chiar o merit ,numai sa nu fi patit ceva ,altfel nu o sa mi-o iert niciodata. Unde s-o fi dus? O sa-i pun un GPS de acum.
De 5 ore o caut incontinuu si nimic .Simt ca o iau razna. Daca s-a atins vreunul de ea ,il omor .
Ma duc acasa la ea ,poate s-o fi intors . Alerg ca nebunul la ea in camera si nimic ,nu e acolo,o caut toata casa si degeaba. Se face dimineata si nu s-a intors. O sa ma omoare domnul Dantes,de data asta am gresit rau.
Se aud pasi si dintr-o data ma trezesc ...