Perspectiva Adelei
-Esti perfecta. Arati minunat,imi spune el.
-Multumesc. Si dumneavoastra aratati foarte bine,dar nu as putea spune acelasi lucru si de sotia dumneavoastra .
-Ce vreti sa spuneti?
-Pai e putin verde,dar de invidie. De cand ati venit sa vorbiti cu mine nu se opreste din a ne privi.
-Si credeti ca nu are motive sa fie geloasa?
-Nu stiu ,asta depinde de dumneavoastra.
-De mine sau de amandoi?
-Credeti ca m-as uita la un barbat casatorit?
-Asta se poate rezolva .
-V-ati abandona sotia ca sa va intoarceti la alta?
-Trebuie doar sa-mi cereti asta.
-Nu . Nu obisnuiesc sa stric casnicii chiar daca se vede ca sunteti trist.
-Nu sunt trist,sunt complicat ,iar femeilor le place asta.
-E adevarat ca imi plac barbatii complicati ,dar nu si dumneavoastra.
-Au ,asta a durut.
-Imi pare rau ,nu am vrut sa va ranesc . Acum va rog sa ma scuzati ,dar am si alte persoane de salutat si nu as vrea sa va creez probleme .
-Chiar daca mi-as depasi toate problemele as face rost de altele,iar pentru dumneavoastra sunt in stare de orice.
-Hai sa terminam discutia asta pentru ca incepe sa se deplaseze de la subiect si nu imi place, ii zambesc provocator si ma indrept spre Nicoleta.
-Aveti o casa extraordinara,imi spune ea .
-Multumesc . Aratati foarte bine in seara asta.Acum imi dau seama de alegerea minunata pe care a facut-o tata cand v-a luat se sotie. Pacat ca mi-am dat seama prea tarziu, ii spun eu lasand-o fara cuvinte.
-Doamnelor si domnilor,as vrea sa vi-l prezint pe Mauricio Blue,logodnicul meu,spun eu.
Oamenii au inceput sa aplaude si sa ma felicite,dar nu as putea spune acelasi lucru si despre Max care ma privea gelos.
Dupa cateva minute trece discret pe langa mine si imi sopteste ,,Va astept in gradina. Vreau sa vorbim.''
In gandul meu ,,mai bine nici ca se putea'' .
M-am indreptat spre gradina fara ca cineva sa-si dea seama ca lipsesc.
-V-ati calcat de orgoliu si ati venit.
-Nu mi-am calcat pe orgoliu ,dar eram curioasa sa aflu ce avem de vorbit? Pentru ca daca imi permiteti ati spus ca sunteti un om complicat ,iar mie imi plac oamenii complicati ,dar nu si fraieri. Va ascult.
-Daca va plac oamenii complicati inseamna ca domnul Mauricio Blue trebuie sa fie foarte complicat .
-Nici nu aveti idee.
-Si cu mine ce?
-Stiti in viata trebuie sa stii si sa pierzi . Eu am pierdut,dar de acum am numai de castigat.
-Imi permit sa va intreb la ce va referiti.
-O sa vedeti. Nu imi place sa stric supriza.
-Stiti sa tineti oamenii in suspans ,dar va spun ca nu merge si cu mine pentru ca stiu ca in acea inima asa de orgolioasa exista o iubire imensa pentru mine.
-Va inselati ,domnule Garcia.Sincer nu inteleg de ce va uitati iar la mine cand aveti o sotie frumoasa si foarte bogata. Asta ati vrut de la inceput,nu? M-ati abandonat pentru ca ramasesem saraca,iar acum va uitati dupa mine pentru ca sunt foarte bogata. Aveti aspiratii foarte inalte ,nu credeti?
-Acum dumneavoastra sunteti cea care va inselati ,domnisoara Dantes. Pentru ca asta nu e adevarat.
-Eu niciodata nu ma insel. Aveti dovezi de ceea spuneti? el tace in semn de ,,nu''. Asa credeam si eu.
-Da,am cea mai valoroasa dovada din lume.
-A,da? Si care ar fi aceea?
-Iubirea asta care o simt pentru dumneavoastra si care devine din ce in ce mai puternica. Nu vi se pare cea mai buna dovada?
-Nu .Nici pe departe. Poate pentru dumneavostra este buna ,dar eu o consider falsa ,asa ca va rog sa ma scuzati ,dar trebuie sa ma intorc la petrecere. Nu e de buna educatie sa dispari de la propria petrecere,zic eu.
Cand ma intorc cu spatele ma trage de brat si ma saruta fortat,dar nu refuz in schimb fac tot posibilul sa nu-i placa.
-A fost cel mai rece sarut pe care l-am primit si dumneavostra sunteti la fel de rece. Chiar nu stiu unde e Alexia mea ,dar sunt gata sa o gasesc.
-Alexia ta nu mai exista asa ca luati-va gandul de la asta. V-am spus. Sentimentele mele pentru dumneavoastra nu mai exista.
-Si eu v-am spus ca nu ma dau batut asa usor si imi voi recupera femeia pe care o iubesc.
-Pai in cazul asta sa fiti pregatit pentru ca nici eu nu ma dau batuta asa usor.
Dupa replica asta m-am indepartat de el lasandu-l cu ochii in soare si cu replica in gura. Cred ca am reusit ce voiam ,ba chiar a fost usor. Trebuie sa se desparta de nenorocita de Ester cat mai repede posibil. Asta o va durea foarte tare.
Am intrat in salon si Mauricio se indreapta spre mine.
-Ai fost cu el ,nu? ma intreaba el oarecum gelos.
-Da.
-Ester a inebunit cautandu-l .Femeia aia e disperata . Chiar va fi in stare sa te omoare daca te atingi de sotul ei.
-Cea moarta va fi ea,dar moarta de suferinta. Fii sigur de asta.