Perspectiva Adelei
-Wow,ce sarut! imi spune el si apoi se alege cu o palma zdravana.
-Esti cam indraznet nu crezi?
-Vrei sa spui ca nu ti-a placut?
-Nu-mi raspunde cu o alta intrebare. Si nu ,nu mi-a placut.
Atunci ma ia si ma saruta iar cu forta si primeste din nou o palma.
-Trebuie sa ma obisnuiesc cu asta ! imi spune el . Dar imi place chiar si cu palme.
Ma enervez si ma urc in masina lasandu-l cu ochii in soare. Trebuie sa recunosc ca mi-au placut la nebunie saruturile lui.Ah ,ce are barbatul asta de se indragostesc toate de el !?
-Esti asteptata in salon de Nicoleta si sotul ei! imi spune Mauricio cand ajung acasa.
-N-am chef de nimeni acum ,da-i afara! Inventeaza si tu ceva! ii spun eu nervoasa si urc grabita in camera mea.
Nenorocita aia a venit cu sotul ei. Nici nu a murit de mult tata si deja se poarta iar ca o tarfa.
Intru in camera si dau de scumpa de Sofia care era in patut foarte zambitoare.
-Ah ,frumusete . Am fost cu taticul tau. Cred ca incepe sa-mi placa. Ce ma fac?
-Stiam eu.Te-ai indragostit de el!
-Mauricio! De cand iti permiti sa intri asa in camera mea?
-Iarta-ma! Dar poti sa-mi explici ce ai spus?E adevarat ? Chiar iti place tipul ala?
-Nu stiu,Mau.
-Vrei sa-ti reamintesc cine e si ce a facut?
-Nu,chiar nu e nevoie. Si te-as ruga sa nu te bagi in lucrurile mele personale! ii spun eu pe un ton ridicat.
-Eu vreau doar sa nu fi ranita. Atata tot. Sa nu zici ca nu te-am avertizat! imi spune el si iese din camera.
-Al naibii sa fii Mauricio! Din nou ai dreptate! ma trezesc eu spunand.
Toata ziua am primit mesaje de la Max. Ih,ma enerveaza ca e asa insistent,dar in acelasi timp imi si place. Fir-ar!
La micul-dejun i-am invitat pe Nicoleta si sotul ei ca sa ma scuz pentru intamplarea de aseara care ia cam jignit,dar apoi au devenit ca niste mielusei cand le-am spus ca vreau sa ii am asociati in urmatoarea afacere. Vreau sa fac o firma de parfumuri,iar Nicoleta va deveni vicepresedinta,dar sotul ei parea ca nu crede nimic.
Azi mi-am propus sa ma duc la o veche prietena a mea chiar daca isi va da seama ca nu sunt Alexia stiu ca nu va spune nimic,dar cand sa intru in blocul respectiv simt ca cineva imi pune ceva la gura si adorm.
Ma trezesc mai tarziu intr-o casa care arata destul de bine si incep sa tip.
-Max! Stiu ca esti aici! Da-mi drumul sau jur ca te omor cu mana mea.Max!
Intra si ma priveste ca un catelus nevinovat.
-De ce dracu ma privesti asa? Da-mi drumul o data!
-Am atatea emotii in fata ta ca mi-am uitat replica de agatat! imi spune el.
-Haha,ce amuzant esti. Da-mi drumul o data sau iti promit ca nu o sa-ti ajunga zilele sa regreti asta .
-Nu o sa regret nimic. Nu ti-as face rau niciodata. Te-am adus aici ca sa vorbim linistiti fara sa fim intrerupti.
-Asa ai de gand sa recuceresti tu o fata?
-Eu zic ca am inceput totusi bine,acum macar nu ma mai tutuiesti.
-Daca nu te mai tutuiesc este pentru ca nu meriti nici macar respectul meu.
-Poate respectul nu,dar iubirea ta da.
-S-o crezi tu!
-Nu iti amintesti cat de bine am petrecut amandoi in noaptea aia?Ai fost singura femeie cu care m-am simtit bine cu adevarat si pe care o iubesc.
-Sper ca nu m-ai adus aici ca sa-mi vorbesti despre aventurile tale. Da-mi drumul o data!
-Ca sa ce ? Ca sa fugi?
-Nu o sa fug,chiar daca meriti asta. Nici macar nu am unde sa ma duc pentru ca nu stiu unde dracu te-a dus capul sa ma aduci.
-Suntem intr-o cabana la munte.
-Ce? Ai luat-o razna. Cum ti-ai permis sa ma aduci aici? Te rog da-mi drumul,ii spun eu pe un ton bland si imi da drumul.
-E mai bine asa nu crezi? ii spun eu.
-Scuze,poate nu trebuia sa te leg,dar nu mi-ai dat de ales.
-Da,poate nu trebuia. De ce nu vei sa intelegi ca nu mai simt nimic pentru tine?
-Pentru ca nu te cred,Alexia. Intre noi a fost mereu ceva special.
-Uite ,continuam discutia asta dupa ce imi dai telefonul sa-l anunt pe Mauricio ca sunt bine. Pentru ca e in stare sa ma caute pana ma gaseste.
-Bine,dar il sun eu. Ma duc afara pentru ca nu am semnal aici. Sa nu incerci ceva sa scapi. Pentru ca nu o sa scapi de mine si plus da sa se insereze.
Iese afara,iar eu profit sa ii dau o lectie si ma inchid in casa lasandu-l afara. Asa ii trebuia dupa ce m-a adus aici in modul asta tampit,dar poate un pic romantic.
Dupa ce vorbeste se apropie de usa si vede ca e inchisa.
-Alexia,nu imi face asta!Deschide,te rog.
-Da,da!