Perspectiva Adelei
Intru in firma,pentru ca nu am mai dat de mult pe acolo in ultimul timp din cauza problemelor si a tot ce am avut pe cap.Apas pe butonul de la lift si astept sa se deschida. Intru si dau de Mauricio care cand ma vede vrea sa iasa.
-Asteapta,Mauricio,nu pleca!ii spun eu.Vreau sa vorbim.
-Nu avem nimic de vorbit,Adela sau scuza-ma domnisoara Alexia Dantes.
-Nu-mi vorbi asa,Mauricio,stii ca distanta asta dintre noi ma doare si recunosc ca o merit.
-Nu confunda lucrurile,eu nu vreau sa te fac sa te simti vinovata ci vreau sa-ti dai seama ca trebuie sa incetezi cu toata chestia asta,cu jocul tau de-a gemenele.Iti face rau tie in primul rand.
-Stai linistit,asta o sa se termine curand,fii sigur de asta.Ma bucura faptul ca inca tii la mine.
-Normal ca tin la tine si din ce in ce mai mult imi dau seama ca a fost o greseala sa cred ca tu te vei indragosti de mine,probabil nici eu nu eram indragostit,am realizat ca a fost doar o iluzie trecatoare.
-Prieteni din nou?intreb eu.
-Nu!Prieteni ,nu!
-Mauricio,te rog!
-Noi nu putem fi prieteni,noi suntem mai mult de atat,noi suntem frati de la o alta mama.
Pentru un moment m-a lasat fara suflare si apoi un zambet urias si-a facut aparitia pe fata mea.Momentan asta era ceea ce am interesa cel mai mult,iertarea lui.
-Si ce e cu tine pe la firma?il intreb cand iesim din lift.
-Haide in biroul tau,vreau sa-ti arat ceva.
Chiar ma facuse curioasa si grabeam pasul sa ajung mai repede.Inchid usa si ma asez pe scaunul confortabil gata sa ascult ce vrea sa-mi zica.
-Despre ce e vorba,Mau?
-Uite,citeste astea!imi spune si imi intinde niste hartii.Sunt dovezi care te ajuta sa o bagi pe Nicoleta in inchisoare.
-Nu inteleg,astea sunt dovezi legate de moartea tatalui si a surorii mele.Cum ai facut rost de ele?
-Dinainte sa venim in tara,am angajat un detectiv privat sa-l gaseasca pe avocatul Nicoletei,cel care a fost de fata cand a semnat tatal tau testamentul si care a fost complice la moartea lui.Politia nu a avut mult de lucru sa-l faca sa recunoasca,nu stii ce efecte au ei asupra infractorilor si ne-a oferit dovezi,iar in schimb i-am redus din pedeapsa si l-am mutat intr-o inchisoare de maxima siguranta.Printre actele astea ai si adevaratul testament unde tu si sora ta sunteti numite singurele mostenitoare.Tatal tau nu te-a uitat,Adela si te-a iertat.Acolo ai o scrisoare lasata de el.
-Nu pot sa cred.Mauricio,ce ai facut nu are pret .
Mi-au dat lacrimile si am sarit in bratele lui.Asta e tot ce mi-am dorit dupa moartea Alexiei si al tatalui meu,sa-i fac pe asasinii aia sa plateasca.
...
Cand am ajuns acasa,i-am povestit lui Max,detaliu cu detaliu tot,de la inceput pana la sfarsit.M-a privit uimit si era foarte nervos din cauza a tot ce s-a intamplat.
-Si acum ce ai de gand sa faci?ma intreba el curios de decizia pe care o voi lua.
-Nu vreau sa mai astept,vreau sa-i vad pe toti trei dupa gratii,voi actiona chiar in seara asta,Max.
-Iar eu voi fi alaturi de tine si te voi ajuta cu tot ce e nevoie.Te iubesc mult,Adela.
-Si eu te iubesc mult,bodyguardul meu.
Ne afundam intr-un sarut apasat si pasional,iar in momentul de fata nimeni si nimic nu ne mai putea opri.Atunci cand iubesti cu asa intensitate,cu greu poti sa mai controlezi anumite lucruri.
Ma indrept spre casa cu pricina,sunt in masina cu Max,iar in spatele nostru merg doua masini de politie.Eram gata,momentul mult asteptat de mine a venit,toata furia si ura asta m-au facut mai puternica.
Pasesc pe aleea ce duce spre usa de la intrare.Bat si sunt primita de servitoarea care ma lasa sa intru.
In salon erau Ester si Nicoleta cu cateva prietene care sarbatoreau ca sotul ei s-a trezit din coma si e foarte bine acum,dar ceea ce nu stie e ca el e deja in drum spre inchisoare.
-Alexia,draga ce bine imi pare sa te vad!ma intampina Nicoleta si se indreapta spre mine sa ma imbratiseze,dar o imping lasand-o cu gura cascata.
-Scuza-ma,draga,dar numele meu nu e Alexia,e Adela Dantes,persoana care credeati ca ati omorat-o.Daniel nu a dat gres,chiar mi-a ucis sora la cererea voastra,dar a avut ghinionul sa fiu si eu acolo .
-Despre ce vorbesti?