5.Pentru ca te iubesc

5K 239 4
                                    

Se aud pasi si dintr-o data ma trezesc cu seful meu in spate.

-Unde e fiica mea,Max ?ma intreaba el ingrijorat

-De ce nu dormiti la ora asta domnule?Nu va face bine la sanatate sa va sculati asa devreme,ii raspund eu incercand sa trag de timp pana imi vine ceva in minte pt a-i explica ce s-a intamplat.

-Lasa prostiile si raspunde. Unde e fiica mea?

-Chiar aici tata. Imi cer scuze ,dar Max a luat-o putin inainte pentru ca eu primisem un telefon si trebuia sa raspund ,spune ea ca si cum nimic nu s-a intamplat.

Cand am vazut-o am simtit pentru prima oara ceva atat de puternic in interior meu si simteam ca inima o sa-mi iasa din piept ,iar ochii imi straluceau .

-A,sper ca te-ai distrat azi-noapte .Nu-mi place sa fii asa mult timp prin nu stiu ce locuri deocheate cu tot felul de tipi,o avertizeaza tatal ei

-Eu ma retrag domnule ,spun eu politicos fiindca nu era frumos sa stau si sa ascult conversatiile altora. Si acum ca stau bine si ma gandesc nu degeaba a ales acel club,prietenul ala a ajutat-o sa scape ,sper doar sa nu o fi ajutat si la altceva altfel il omor.

    Perspectiva Alexiei

Dupa un pic de repros ma indrept spre camera mea si ma bag in cada pentru o baie cu multa spuma. Dar cand sa ies ,surpriza in dormitorul meu.

-Ce dracu cauti aici? Ai de gand sa abuzezi de mine ?

-Ce sexy arati in halatul ala. Si chiar daca ai merita-o nu ti-as face niciodata niciun rau.Poti sa-mi explici si mie ce a fost in capul tau cand ai plecat asa de acolo lasandu-ma sa te caut toata noaptea?Putea sa ti se intample ceva si nu mi-as fi iertat-o niciodata.

-De ce ? Ce treaba ai tu cu mine?Ce te intereseaza atat de mult ce fac eu ? Nu esti seful meu ,nu esti stapanul meu ,nici macar nu esti prietenul meu,esti doar angajatul meu .De ce te intereseaza atat de mult ce fac eu? De ce ? 

-Pentru ca te iubesc . Multumita? Pentru ca de cand te-am vazut prima oara mi-au sclipit ochii ,pentru ca am inceput sa simt ceva foarte puternic pentru tine cum nu am simtit niciodata pentru nimeni.Chiar nu intelegi ca mor de fiecare data cand te vad inconjurata de barbati si ca am simtit ca mi-a cazut cerul in cap cand a vazut ca nu erai nicaieri azi-noapte si ca acum o ora cand ai aparut imi venea sa te iau in brate si sa te sarut pana oboseam amandoi.

Nu ,nu ,nu ,chiar daca voiam sa aud asta nu ma asteptam si cel mai rau e ca si eu simteam acelasi lucru pentru el.

-Nu e posibil asa ceva intre noi. E o iubire interzisa ,imposibila. Nu intelegi ?ii spun eu .

Si ma insfaca tinandu-ma strans in brate eu incercand sa ma eliberez ,dar inutil si ne afundam intr-un sarut atat de profund si pasional ca nu voiam sa se termine vreodata .

-Spune-mi privindu-ma in ochi ca nu ma iubesti si te las in pace, imi spune el tinandu-ma puternic mangaindu-mi obrazul.

-Nu pot . Chiar simt ceva pentru tine ,nu daca e iubire ,dar fluturii din stomacul meu nu se opresc niciodata atunci cand te vad si cand stai atat de aproape de mine. Stiu ca e prostesc ,dar..

-Nu e prostesc. Asta voiam sa aud .Te rog accepta aceasta relatie .

-Nu intelegi ca nu e posibila. Poate eu te accept ,dar ceilalti ce o sa zica? Tatal meu ce o sa creada?Ca am calcat pe urmele surorii mele  ? Nu vreau sa patesc si eu asa ,sa ma abandonezi cand o sa te saturi de mine.

-Asta nu o sa se intample niciodata. 

-Povesti ....asa spun toti si pe urma ce?Dupa ce o sa ma culc cu tine toata noaptea ,dimineata o sa ma trezesc fara tine?Nu intelegi ca nu pot avea incredere.

-Daca asta crezi ,atunci hai sa ne casatorim. 

-Esti nebun .

-Nebun dupa tine ...hai sa incercam sa construim o relatie si iti promit ca o sa fii foarte fericita .

-O sa incercam ,dar sa stii ca nu va exista nicio sansa in relatia asta.

-Nu voi avea nevoie ,eu am nevoie doar de tine .

Si ma saruta adanc ,atat de frumos incat nu voiam sa se termine,dar se strica magia cand se aude vocea tatalui meu care il striga pe Max.

-Trebuie sa plec ,micuto. Ne vedem mai tarziu. Te iubesc.

Chiar eram fericita si un zambet isi facuse aparitia pe fata mea. Ma simteam bine si trebuia sa recunosc ca asta am vrut din prima zi de cand l-am vazut. Imi iubesc bodyguardul.

La pranz am stat unul langa altul si ma lovea cu piciorul in semn de te iubesc.Iar cand s-a prefacut ca si-a scpat furculita si s-a asezat sub masa sa ,,o caute'' mi-a strecurat un biletel in buzunar.Dupa masa am plecat direct spre locul meu preferat din gradina si am citi biletelul pe care scria ,,NE VEDEM LA ORA 8 LANGA CAMERA RECE UNDE SE PASTREAZA ALIMENTELE '' .Camera aceea este destul de departe si acolo sigur nu ne va gasi nimeni.

Parca numaram minutele pana la ora 8 cand aveam sa-l vad iar si sa-l sarut . 

Mi-am pus ceva decent pe mine si am plecat spre ,,locul nostru'' 

-Incotro surioara? imi iese in cale Ester

-Eu nu sunt si nici nu voi fi vreodata sora ta. Sa-ti iasa bine din cap asta . Nu o sa stai prea mult aici. Iti promit ca o sa te arunc in strada si pe tine si pe mama ta ,ii arunc in fata vorbele mele specifice si plec. 

Acolo ma astepta Max

-Nu stiam de ce nu mai vii. 

-De ce?Erai nerabdator?

Totul sau nimicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum