18.Plina de surprize

2.5K 154 4
                                    

Perspectiva Adelei

-Cine e ea? ma intreaba Max foarte intrigat.

-A venit momentul sa vorbim.

-Cea care trebuie sa vorbesti esti tu asa ca te ascult.

-Este fata surorii mele care a murit,adica e nepoata mea pe care am adoptat-o.

-De ce mi-ai ascuns asta? De ce nu mi-ai spus ca ai o fetita?

-Pentru ca nu stiam cum o sa reactionezi .

-Si ai preferat sa aflu asa?

-Stiu ca nu a fost bine,dar intelege-ma ,credeam ca o sa te deranjeze.

-De ce m-ar deranja ca ai o fetita,nu intelegi ca te iubesc si iubesc tot ce vine de la tine.

-Si iti multumesc pentru asta.

-As putea sa urc sa o vad?

-Da,sigur,hai in camera ei.

Cand a intrat si s-a apropiat de patut,un zambet urias i-a aparut pe fata.Este clar,un tata simte ceva pentru fiica lui neconditionat.O tinea in brate ca si cum stia ca e fata lui si nici Sofia nu era mai prejos pentru ca avea un chef nebun de ras si de joaca.

-Ai o fata minunata! imi spune el.

-Multumesc! Daca ai stii ca e fata ta! zic eu in gand.

.......

-Si ce s-a mai intamplat nou? ma intreaba Mauricio la cina.De cand cu firma stau mai putin pe acasa.

-Max a aflat de fetitia! spun eu ca si cum ar fi ceva normal,iar Mauricio aproape ca se inecase cu mancarea.

-Ce?Ce glume sunt astea Adela?Vrei sa fac infarct?

-Nu,nu vreau sa faci infarct,dar tu m-ai intrebat ce mai e nou si eu ti-am raspuns.

-Cum adica Max stie de fetita?De ce i-ai spus?

-Nu am intentionat sa fac asta,dar s-a intamplat si gata.Nu stii cat m-a impresionat sa il vad tinandu-si fiica in brate.

-E fiica ta,Adela.Nu ti-e frica ca ti-o poate lua?

-Nu pot sa fac asta,nu sunt asa de rea incat sa despart o fiica de tatal ei,nu sunt un mostru,Mauricio.

-Si acum ce urmeaza sa faci?Sa-i zici ca nu esti Alexia ci sora ei geamana?

-Poate ca da,poate o sa-i spun.

-Ce s-a intamplat cu tine?De ce a trebuit sa te incurci cu el?

-Stii ce?Gata,ajunge ,nu imi mai spune ce trebuie sau nu trebuie sa fac pentru ca ma descurc si singura.

-Cum zici tu,dar sper doar sa nu regreti.

-Domnisoara,a venit Irina!ma anunta Ana.

-Irina?Prietena ta?ma intreaba Mauricio.

-Da,o sa se mute cu noi.

-Zau ca azi esti plina de surprize.

-Heeeii,ce bine imi pare sa te vad! imi spune Irina cand intra.

-Si mie imi pare bine sa te vad. El este Mauricio,cel de care ti-am vorbit.

A dat mana cu el si au facut schimb de niste priviri foarte dragute.

-Sper sa te simti ca acasa!ii spun.

......

Azi este lansarea primului meu parfum INVINCIBLE by Alexia Dantes.

-Foarte frumos evenimentul,Alexia ,te felicit!imi spune Nicoleta.

-Iti multumesc mult! Sper sa avem succes,sa fie o firma pe cinste.

-Atata timp cat noi doua suntem la conducere sigur asa va fi!

Ipocrita,se putea sa nu se bage si pe ea in propozitie.

-Domnisoara Dantes!Ce bine arati in aceasta seara!imi sopteste Max la ureche luandu-ma pe nepregatite.

-Si dumneavoastra,domnule Garcia sunteti foarte chipes!ii spun eu.

-Si Sofia ce mai face? Abia astept sa o vad iar. Ma simt asa de bine cu ea.Dupa ce o sa ne casatorim o sa devina fiica mea,nu biologica,dar o voi iubi muult.

Ah,asta imi lipsea acum,chemarea sangelui. Deja isi adora fiica fara sa stie ca e a lui.

-Mi se pare mie sau asta e o cerere in casatorie?spun eu razand ca sa schimb subiectul.

-Poate sa fie.Abia astept sa fii sotia mea,doamna Alexia Garcia.

-Mda,chiar suna foarte bine.

-Mi se pare mie sau ai acceptat sa fii sotia mea?

-Inca nu m-ai cerut in casatorie.

-O sa ne jucam asa toata seara?

-Nu,dar am o priveliste minunata in stanga mea.

-Daca e vreun barbat,arata-mi-l ca sa-l omor.

-Nu,nu e un barbat,e Ester care moare de gelozie uitandu-se la noi.

-Atunci saruta-ma ca sa mai moara o data.

Nimic nu era mai placut sa vad cum se inroseste de furie uitandu-se la noi cum ne sarutam.Asa merita,sa sufere,asa cum a suferit si Alexia.

O vad indreptandu-se furioasa spre noi,dar Nicoleta o trage de mana ca sa nu faca vreun scandal si sa o faca si pe ea de rusine.De cand am aparut eu in vietile lor,a inceput chiar sa nu-si mai sustina fiica. Femeia asta e in stare de orice pentru bani incat nu a interesat-o ca am o relatie cu fostul sot al fiicei sale.

A doua zi dimineata,Max a venit sa ne viziteze pe mine si pe Sofia. Era asa incantat de ea si se simtea emotionat cand o tinea in brate.

-Nu stiu ce mi se intampla cu micuta asta,dar de cand am vazut-o am adorat-o.E un sentiment foarte ciudat,dar si foarte placut.

Trebuie sa-i zic,trebuie sa stie.

-Eu stiu ce ti se intampla cu ea. O adori pentru ca e fiica ta.

-Inca nu e,dar o sa fie.

-Nu Max,nu intelegi. Nu o sa fie,ea este fiica ta biologica,fiica ta si a Alexiei.

-Despre ce vorbesti?Ce gluma mai e si asta?Eu nu am avut un copil cu tine.

-Cu mine nu,dar cu sora mea geamana da. Max,eu nu sunt Alexia,sunt sora ei geamana,Adela.

Totul sau nimicUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum