Capitol dedicat MihaeleiMia980
Perspectiva Alexiei
-Poate ca da ,poate il voi chema pe Max.
-Ce ti se intampla cu tipul ala? Iti place?
-Poate ca da ,poate ca nu .Nu e treaba ta asa ca du-te dracu.
-Esti logodnica mea si am tot dreptul.
-Pai uite de acum nu mai sunt asa ca nu mai ai nici un drept asupra mea.
-Nu! Nu ai zis asta . Iti spun ca o sa regreti pentru asta.
-Ma ameninti cumva ?
-Nu ! Doar te avertizez ca tu nu o sa ma lasi mai ales inainte sa termini in patul meu.
-Tu vrei numai asta ,nu-i asa? Pai hai sa o facem si cara-te dracu din viata mea.
- Eu nu vreau asa. Eu vrea sa ma implori sa facem dragoste ,vreau sa ajungi sa stai in genunchi si sa-mi ceri asta.
-Ai probleme. Du-te la un psiholog si lasa-ma in pace.
-Asta niciodata. Nu o sa scapi niciodata de mine.
Dupa asta iese nervos din camera. Nu putea sa mi se intample una ca asta tocmai mie. Ce e cu viata asta ? De ce eu?
Perspectiva lui Max
Mor numai cand ma gandesc ca e cu tipul ala in camera . Nu pot sa cred ca mi-a facut asta. O iubesc atat de mult si nu pot suporta sa o stiu cu altul. Asta niciodata.
Ma trezesc cu Daniel intrand nervos in camera mea.
-Tu nu stii sa bati sau ai gresit camera?
-Nu ,nu am gresit camera. Chiar pe tine te cautam. Si ma trezesc din senin ca vrea sa-mi dea un pumn pe care il intorc spre el .Am un chef nebun sa-l lovesc.
-Ce treaba ai tu cu logodnica mea?
-Stai linistit ca in curand o sa fie logodnica si sotia mea.
-O sa zbori din casa asta . Domnul Dantes nu va permite asta .Ia-ti gandul de la ea.
-Esti sigur ca o sa fii tu primul care va zbura? Atunci se aud tipetele Alexiei si ies val -vartej din camera cu nenorocitul de Daniel in urma mea . Parea ca plange ,iar sunetele se auzeau din camera tatalui sau.
Intru si o vad langa el plangand iar la prima vedere am crezut ca a murit.
-Ce s-a intamplat?
-Max ,tata e inconstient . Nu vreau sa moara . Nu as putea suporta asta. Dupa ce imi spune asta se arunca in bratele mele .
Dupa doua ore la spital
-Uite asistenta . ii spun Alexiei iar ea sare spre ea.
-Spune-ti-mi ce e cu tatal meu. Vreau sa stiu ca e bine .
-Imi pare rau ,domnisoara ,dar tatal dumneavoastra tocmai a murit .
-Nu ,nu mi se pot intampla numai lucruri rele .
Perspectiva Alexiei
Ma arunc spre Nicoleta si Ester care se prefaceau ca plang.
-Sper ca sunteti multumite. Asta voiati ,nu? Sa-mi omorati tatal. Jur ca nu voi avea liniste pana cand nu o sa platiti pentru asta.
-Despre ce vorbesti ? Pe mine ma doare ce s-a intamplat.
-La dracu cu durerea ta.
Dupa 3 zile a fost inmormantarea tatalui meu unde au venit prietenii si au asistat multe persoane care il iubesc . Sustinerea lui Max a fost singurul lucru care m-a ajutat in casa asta de vipere. Acum ne-am adunat sa se citeasca testamentul tatalui meu.
-Dorinta domnului vostru a fost urmatoarea ...spune avocatul.
-Toata mostenirea ramane pe mana sotiei si fiicei sale vitrege .
-Ce ? Nu se poate asa ceva!!!!spun eu alarmata